Gå til innhold

Ari Behn er død

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Nydelig tale fra Harald.

Helt enig! En raus, varm og god tale. Håper alle som savner noen (og alle andre), tar godt vare på seg selv❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justloseit
2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Nydelig tale fra Harald.

Enig. Ble veldig rørt. Håper budskaper når inn til folk og ikke blir glemt. Jeg skal i alle fall prøve å ta det med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott tale av kong Harald. Fint at han fikk med seg hvor preget de er av Aris bortgang, takker for medfølelse og trekker fram de tre barnebarna som mistet sin pappa. Gud sign vår konge god 💜

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en minneside fra begravelsesbyrået, men kanskje mer "beregnet" på de som kjente ham godt, jeg vet ikke...  

https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_personal_info.php?order_id=3733713&set_site_id=75&cat=home&sign=64895d97c05580909e0c670db5957eee

Normalt sett legges det også ut dødsannonse på denne siden, men den er ikke publisert enda. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kaninen skrev:

Har egentlig ikke hatt noe spesielt forhold til Ari, men valgte å se "Ari og Halvekongeriket" (ligger gratis på viaplay) for å få ett innblikk i hvordan han var. Virket som en hærlig mann. Hvil i fred.

Enig. Jeg fikk et helt annet inntrykk av Ari Behn etter å ha sett den dokumentaren. Han virket som en bra fyr. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/30/2019 at 9:59 PM, Limbo 2014 said:

Jeg kan knapt tenke meg en tøffere oppgave som mor; å ta seg av tre barn som har mistet far i selvmord. Dette vil ta år å bearbeide og hun vil trenge all den støtte hun kan få fra egen og Ari Behns side. Offentligheten må ha siste prioritet.

En del av meg håper hun tar med seg barna langt bort og gir den all den tiden de trenger for å bare være sammen, å komme over sjokket og å få være i fred.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Millimani said:

Her er det også en minneside fra begravelsesbyrået, men kanskje mer "beregnet" på de som kjente ham godt, jeg vet ikke...  

https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_personal_info.php?order_id=3733713&set_site_id=75&cat=home&sign=64895d97c05580909e0c670db5957eee

Normalt sett legges det også ut dødsannonse på denne siden, men den er ikke publisert enda. 

Jeg tenker at hvis man vil gjøre noe så kan man også:

1. Tenke etter om man kjenner noen som har det vanskelig, kanskje kan man også rekke ut hånden, som å invitere på en middag eller sende en melding helt uten press, men full av omtanke. Send en blomst eller tilby deg å gjøre noe de har behov for.

2. Donere penger til organisasjoner som jobber for å bedre mental helse.

3. Tenke over hva man sier og hvordan. Vi har alle spontane tanker, men man må ikke alltid skrive de ned og så poste de på internett for at alle skal se. Gørr gjør ingenting godt. Velg å spre godhet og å løfte andre opp. Særlig når noen er litt A5 i A4-Norge.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 hours ago, Scherbatsky said:

Jeg tenker at hvis man vil gjøre noe så kan man også:

1. Tenke etter om man kjenner noen som har det vanskelig, kanskje kan man også rekke ut hånden, som å invitere på en middag eller sende en melding helt uten press, men full av omtanke. Send en blomst eller tilby deg å gjøre noe de har behov for.

2. Donere penger til organisasjoner som jobber for å bedre mental helse.

3. Tenke over hva man sier og hvordan. Vi har alle spontane tanker, men man må ikke alltid skrive de ned og så poste de på internett for at alle skal se. Gørr gjør ingenting godt. Velg å spre godhet og å løfte andre opp. Særlig når noen er litt A5 i A4-Norge.

Pleier å gjøre det. Nylig døde sønnen til min dagmamma av selvmord. Riktignok er det 30 år siden hun var dagmamma, og sønnen var i 20-årene nå. Jeg vippset en sum til Landsforeningen for forebygging av selvskading og selvmord nå som dette skjedde, og dette har jeg også gjort ved tidligere anledninger. Akkurat som jeg f.eks. donerer til foreningen for hjertesyke barn på bursdagen og dødsdagen til ei av mine venninner. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 20.00, Blondie65 skrev:

Så fint for deg å dømme andre på den måten. 

Jeg dømmer ikke noe mer enn det du gjør når du snakker om de som er annerledes. 

Endret av Dalmatian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moreno

Märtha står i dødsannonsen hans, men ikke kjæresten hans.. er det vanlig? Jf. Aftenposten for imorgen. 

Endret av moreno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, moreno skrev:

Märtha står i dødsannonsen hans, men ikke kjæresten hans.. er det vanlig? Jf. Aftenposten for imorgen. 

hva mener du med "vanlig"? det er vel høyst varierende om kjærester er med i dødsannonser. Også ekskoner vil jeg tro. Men ekskonen er jo mor til hans barn, og det i seg selv gjør henne jo til en nærstående person uansett om de var skilt. Jeg reagerer ikke på det. Jeg ville ikke reagert om kjæresten sto heller. Og jeg reagerer ikke på at kjæresten ikke står. De vet jo best selv hva som er naturlig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...