drizza79 Skrevet 25. desember 2019 #1 Skrevet 25. desember 2019 Blir så enormt lei. Kvar gang eg et blir eg kvalm. Dette har på gått i vel 5 måneder. Legen min sa at det har en sammenheng med Levaxin og at det vil gå over. Er lite fristende å ete da kvalmen kommer av alt. Er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #2 Skrevet 25. desember 2019 Tror legen din er bedre kvalifisert til å svare på det spørsmålet, enn noen andre her inne.. Og det virker jo som om legen din allerede har gitt et svar på det.. Anonymkode: f3d47...1ad
drizza79 Skrevet 25. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2019 Etter det ho sier skulle det ha stoppet no når prøvene mine er fine, men no er det verre enn det var da fritt t4 var sy høyt og antistoffet mitt var på over 2000
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #4 Skrevet 25. desember 2019 Jeg kan ingenting om Levaxin - så råder deg til å snakke med legen din om dette: men kan det være overproduksjon av magesyre, eller at lukkemuskelen er svekket? (Og at magesyre kommer opp i spiserøret). Dette kan skape kvalme konstant. Var et helvete før jeg begynte på rett medisin for dette. du kan f.eks prøve med reseptfrie Gaviscon (hør med farmasøyten på apoteket om en evt interaksjon med Levaxin) - fungerer det så kan det være problemene som jeg beskrev ovenfor. Anonymkode: c8985...4ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå