Betta123 Skrevet 26. desember 2019 Forfatter #21 Skrevet 26. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får du motstridende råd, men her var redningen malt i mme. Tror du bruker litt for lite Anonymkode: 60fd8...f6f Har snakket med føden, fikk råd om å bruke malt i melken, fortsatt ingen avføring, ringte føden igjen igårkveld. Fikk da råd om å koke litt vann å ha litt malt i vannet, dette gjorde jeg og ga henne ca 20-30 ml. Hun har fortsatt fått malt i melken men hun får også melk fra meg så drikker ikke såå my mme til dagen som hun gjorde for noen dager siden. Melken min har tatt seg opp heldigvis🙏🏼 idag har hun hatt 3 bleier med avføring, ikke så mye i hver men det var mykere sist bleie enn de før så her er det fremgang!! Så glad🙏🏼. føden sa at hun skal ha 1 bleie til dagen minst når hun drikker mme. Er nå de siste dagene hun har fått morsmelk av meg siden jeg ikke hadde noe i starten så kanskje det også har hjulpet. skal uansett til helsestasjon i morgen så har tusen spørsmål jeg får svar på hos de da😊 ikke lett å være førstegangsfødene🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå