Gå til innhold

Den laveste mannen du har datet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lav var han?

Anonymkode: 775ae...5d9

Videoannonse
Annonse
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

172 og er den mest mannete mannen jeg har datet😍

Skrevet

181.

Jeg er selv 175 så daten med han på 181 var i grenseland, men jeg ga det en sjanse. Ble med den ene daten. Møtte mannen min rett etterpå, så veldig glad for at jeg fulgte magefølelsen den gang.

Anonymkode: 4143b...ac9

• Liker 1
Skrevet

178

Jeg er selv 176, så foretrekker 180+

Anonymkode: 8e075...187

Skrevet

Til menn som leser denne tråden: Hvor små pupper er de minste du har datet? Og da snakker jeg om differanse mellom magemål og pupper.

Anonymkode: 87d3a...3c1

• Liker 5
Skrevet

Noen cm lavere men usikkerheten hans ødela forholdet. Liker ikke når de er usikre over det eller når de skal late som om de er komfortable med det(ved å feks vitae om det) er du komfortabel med det så driter du i å nevne det.

Anonymkode: 27d6e...4ec

• Liker 2
Skrevet

Ca 167 cm. Fortsatt høyere enn meg, haha. Var ikke noe problem med høyden hans. Kunne se han var lavere enn de fleste andre menn vi møtte, men gjorde ikke noe for meg. Ble slutt av helt andre ting.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til menn som leser denne tråden: Hvor små pupper er de minste du har datet? Og da snakker jeg om differanse mellom magemål og pupper.

Flat brystet.

Anonymkode: 9dbb0...01c

• Liker 1
Skrevet

Han sa han på profilen at han var 180-186cm møte ham... 😑😑 Han var så vidt høyere enn meg, jeg er 164cm.

Altså jeg har ikke et problem med lave menn, men med lave menn som lyver om høyden 🤬 klarer man ikke være ærlig på det, så er det nok også andre ting man lyver om. Og ikke minst er det utrolig lite attraktivt med en mann som er usikker på seg selv på en slik måte.

Jeg har et lite ønske om at han er litt høyere enn med 170+, men dette er et ønske. Drømmemannen kan dukke opp som 160cm høy, og jeg hadde ikke hatt noe problem med det :) 

Anonymkode: 884a3...543

• Liker 2
Skrevet

165, jeg er 169. 

Anonymkode: fd8ea...039

Skrevet

166 cm

Anonymkode: 4e351...df6

Skrevet

185. Jeg er selv 160. En mann jeg skal date skal være 185+ så kan var helt på grensa.

Anonymkode: 8acf9...16c

• Liker 1
Skrevet

Det vet jeg ikke. Går ikke rundt med målestokk.

Anonymkode: 8fac3...898

• Liker 2
Skrevet

Han var omtrent så høy som meg, altså ca 165 cm. Litt for liten for min smak egentlig, men hadde jeg likt han skikkelig godt hadde jeg ikke brydd meg om det.

Anonymkode: 9d14b...a6f

Skrevet

Ca 173. Er selv 175, så han var et par cm lavere. Jeg var kjempeforelska og hekta, han var en kynisk fuckboy som holdt meg varm til han fikk kjæreste. Brukte to-tre år på å komme over ham. At han var lavere enn meg var virkelig helt betydningsløst. 

Anonymkode: a0a80...772

• Liker 1
Skrevet

Ca like høy som meg, 175-176 😊

Skrevet

Rundt 170 og jeg er rundt 185. Litt upraktisk når vi skulle kysse osv, men det plaget egentlig ikke meg. Virket som det plaget andre mer egentlig.

Anonymkode: 23749...a29

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rullet ned langs magen da hun tok av bh. Ble nødt til å gi henne en omgang (fikk den såvidt opp), men ghosta henne etterpå. Er forøvrig 1.90 selv.

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som var 160 cm, selv er jeg 163 cm. Og mer mann skal man lete lenge etter. han dro damer som noe annet rart og. 

Anonymkode: 96ba1...a9e

Gjest 007_008_007
Skrevet

Etter å ha lest kommentarene i denne tråden lurer jeg på om menn mellom 160-165 vil forbli single. Er samfunnet virkelig slik man kan få inntrykk av her på KG?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...