Gå til innhold

Hvordan dumpe datoen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har møttes sju ganger og vi har hatt sex. Jeg merker godt at han liker meg, men dessverre ønsker jeg ikke å møte han mer. Men vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Via melding? Må jeg møte han personlig? 

Må jeg gi noen forklaring? Føler meg så slem, spesielt siden jeg har ligget med han. Og han tror nok at jeg liker han. 

Anonymkode: 72f77...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkleste er vel bare å ta det på melding, bare si at du ikke vil mer. Trenger ikke så mye forklaring egentlig, følelser som ikke utvikles eller noe sånn. Men bedre å si noe syns jeg, enn å bare bli borte. Så sant ikke begge fader ut da.

• Liker 1
Skrevet

Vent til han tar kontakt. Så svarer du ved å si at du dessverre ikke ønsker å gå noe videre med dere to. Føler ikke at kjemien er der mellom oss. Men det har vært fint og hyggelig å være med deg. 

Skrevet

Jeg ville ringt. Om han ikke svarer, send en sms og si at du ønsker å snakke med ham om noe. At dere har hatt sex har ingenting å si i denne sammenhengen. Du forplikter deg ikke til noenting av den grunn.

Skrevet

Skriv en melding. Hvorfor liker du han ikke? Men ikke nødvendigvis skriv hvorfor.

Anonymkode: 539c1...009

Skrevet

Hvilken dato er det du har hatt deg med? 

Anonymkode: a7640...242

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har møttes sju ganger og vi har hatt sex. Jeg merker godt at han liker meg, men dessverre ønsker jeg ikke å møte han mer. Men vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Via melding? Må jeg møte han personlig? 

Må jeg gi noen forklaring? Føler meg så slem, spesielt siden jeg har ligget med han. Og han tror nok at jeg liker han. 

Ja etter 7 ganger med sex, begynner faktisk jeg også å bli innbilsk🙈😂 Hvorfor ikke vær ærlig å si at det kun var for sex? Da får han iallefall et lite klapp på skulderen, si det på ei melding, det er helt akseptabelt👌

Ikke føl deg som slem, du har ikke gjordt noe ondt. Noen ganger må det både 7 og 8 ganger til, for å finne den man leter etter😂

Skrevet

glad jeg ikke er gutten her😂😂

Skrevet

Synes det er så vanskelig, spesielt siden han virker så seriøs, han har prøvd å ringe meg i jula, men jeg har ikke tatt den 😕

Må jo si i fra så fort som mulig, men jeg vil ikke være slem. 

Anonymkode: 72f77...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...