AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #1 Skrevet 24. desember 2019 Jeg er litt lei av å bli kontaktet av muslimske menn. Er det noe jeg er 100 % sikker på ikke vil fungere så er det det for min del. Men de er på hele tiden. Jeg er over 50 og mange er type 25-30??. Jeg har vært gift med en muslimsk mann før og det er absolutt ikke noe jeg vil gjøre igjen. Men hvorfor prøver de seg på kristne eller anti religiøse damer når de vet det er likestilling i Norge og kan ikke komme her å dominere sin partner på alle områder som de er opplært fra hjemlandet. Skjønner de ikke det at i dette tilfelle vil det aldri ... i hvertfall i fåtall fungere for dem med en norsk dame??? Hvorfor søker Dere ikke heller muslimske damer??? Anonymkode: e1d6e...699 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #2 Skrevet 24. desember 2019 Hvor langt er et tau? Anonymkode: d0fd2...c26 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #3 Skrevet 24. desember 2019 Skjønte ikke Anonymkode: e1d6e...699
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #4 Skrevet 24. desember 2019 Det er jo fordi norske kvinner er løse på tråden. Muslimske kvinner kan ikke ha sex utenfor ekteskapet. Anonymkode: 0a982...39a 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #5 Skrevet 24. desember 2019 De har bare ikke hørt om #meetoo ennå. Kvinner er et sex objekt som må tildekkes under burka/hijab for å bevare æren. Anonymkode: 673e9...7ea
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #6 Skrevet 24. desember 2019 Jeg føler de ikke respekterer meg. Eks så prater jeg med folk for å være hyggelig. Jeg sier og at jeg ikke ser etter noe type.. så spør de om de kan ringe og jeg sier nei.. så går det en halv time så gjør de nettopp det begynner å ringe via appen. Det er så turn off at da er d full blokk fra meg. Skjønner de ikke at de ødelegger for seg selv. Anonymkode: e1d6e...699
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #7 Skrevet 25. desember 2019 Da må du la være å svare dem. Anonymkode: baa61...ee2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #8 Skrevet 25. desember 2019 Fordi de trenger en "billett" for å komme til Europa, som ikke bare er noe de ønsker seg, men som de (og familien deres) faktisk virkelig trenger. Nei, det er ikke fordi de synes europeiske kvinner er så vakre/frie/lette på tråden, det er plenty langt vakrere kvinner i eget land, og i mange av disse landene er også mange kvinner tilgjengelig både for sex og ekteskap. Å gå for kvinner i eget land vil imidlertid bety et hardt liv. Et liv med kniven på strupen økonomisk, store bekymringer for å strekke til, og det vil være små muligheter til å løfte seg selv og familien opp fra en ganske vanskelig situasjon. Så derfor er de så på. Å treffe en kvinne fra Europa er muligheten for å få et lettere liv. For seg selv og sin familie. Ta deg en tur til Tyrkia, Tunisia eller Marokko for eksempel, så vil du fort forstå hvorfor, om du kikker litt forbi det turister normalt ser, og får med deg hvilken fortvilelse mange familier lever i. Tror du asiatiske unge kvinner ivrer så veldig for eldre menn fra Europa og USA fordi de synes at de er flottere enn yngre menn fra eget land? Det er fattigdom og fortvilelse som driver slikt, og ja de er selvfølgelig svært på, ettersom det å få sjansen i Europa /USA kanskje er eneste, absolutt eneste, mulighet for å få et bedre liv. Anonymkode: 88bf1...72b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #9 Skrevet 25. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi de trenger en "billett" for å komme til Europa, som ikke bare er noe de ønsker seg, men som de (og familien deres) faktisk virkelig trenger. Nei, det er ikke fordi de synes europeiske kvinner er så vakre/frie/lette på tråden, det er plenty langt vakrere kvinner i eget land, og i mange av disse landene er også mange kvinner tilgjengelig både for sex og ekteskap. Å gå for kvinner i eget land vil imidlertid bety et hardt liv. Et liv med kniven på strupen økonomisk, store bekymringer for å strekke til, og det vil være små muligheter til å løfte seg selv og familien opp fra en ganske vanskelig situasjon. Så derfor er de så på. Å treffe en kvinne fra Europa er muligheten for å få et lettere liv. For seg selv og sin familie. Ta deg en tur til Tyrkia, Tunisia eller Marokko for eksempel, så vil du fort forstå hvorfor, om du kikker litt forbi det turister normalt ser, og får med deg hvilken fortvilelse mange familier lever i. Tror du asiatiske unge kvinner ivrer så veldig for eldre menn fra Europa og USA fordi de synes at de er flottere enn yngre menn fra eget land? Det er fattigdom og fortvilelse som driver slikt, og ja de er selvfølgelig svært på, ettersom det å få sjansen i Europa /USA kanskje er eneste, absolutt eneste, mulighet for å få et bedre liv. Anonymkode: 88bf1...72b Hvis dette virkelig stemte at disse muslimske menn ble så desperate pga de ønsker å komme ut av fattigdom, hvorfor gjelder ikke det også de muslimske kvinnene da? De hadde garantert hatt bedre sjans på å få seg en norsk mann. Anonymkode: 673e9...7ea
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #10 Skrevet 25. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette virkelig stemte at disse muslimske menn ble så desperate pga de ønsker å komme ut av fattigdom, hvorfor gjelder ikke det også de muslimske kvinnene da? De hadde garantert hatt bedre sjans på å få seg en norsk mann. Anonymkode: 673e9...7ea Det gjelder også dem, men kvinner har flere muligheter. Alt fra å finne seg en (eller flere) eldre herrer med penger som elsker, eventuelt til ektemann, eller regelrett prostitusjon, samt at de enklere får tillatelse til å reise uten å måtte gifte seg til det. Det er yngre muslimske menn Europa og USA først og fremst stenger grenser for. Litt kan det også ha med at yngre menn litt oftere er villig til å reise fra familien enn det yngre kvinner er (litt mer uredde, fordi det ikke er så stor fare for å bli mishandlet og utnyttet, når man er alene i verden), og menn har dessuten noe mer press på seg i forhold til å være dem som skal bidra økonomisk til familien. Om en (fattig!) familie har to jenter og to gutter er et normalt ønske å få jentene ok gift, så de blir forsørget, og at minst en av guttene kommer seg til Europa/USA. Så det er både ulike forventninger og ulike muligheter for gutter og jenter. Anonymkode: 88bf1...72b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #11 Skrevet 25. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de trenger en "billett" for å komme til Europa, som ikke bare er noe de ønsker seg, men som de (og familien deres) faktisk virkelig trenger. Nei, det er ikke fordi de synes europeiske kvinner er så vakre/frie/lette på tråden, det er plenty langt vakrere kvinner i eget land, og i mange av disse landene er også mange kvinner tilgjengelig både for sex og ekteskap. Å gå for kvinner i eget land vil imidlertid bety et hardt liv. Et liv med kniven på strupen økonomisk, store bekymringer for å strekke til, og det vil være små muligheter til å løfte seg selv og familien opp fra en ganske vanskelig situasjon. Så derfor er de så på. Å treffe en kvinne fra Europa er muligheten for å få et lettere liv. For seg selv og sin familie. Ta deg en tur til Tyrkia, Tunisia eller Marokko for eksempel, så vil du fort forstå hvorfor, om du kikker litt forbi det turister normalt ser, og får med deg hvilken fortvilelse mange familier lever i. Tror du asiatiske unge kvinner ivrer så veldig for eldre menn fra Europa og USA fordi de synes at de er flottere enn yngre menn fra eget land? Det er fattigdom og fortvilelse som driver slikt, og ja de er selvfølgelig svært på, ettersom det å få sjansen i Europa /USA kanskje er eneste, absolutt eneste, mulighet for å få et bedre liv. Anonymkode: 88bf1...72b Jo takk sett mer enn nok da jeg reiser og bor med muslimsk familie innimellom i ett muslimsk land. Jeg ser at livet til en kvinne der er beintøft. Det er 3-4 unger på 5 år. De skal jobbe som husmor 24/7 og være klar for action når herren ønsker det. Men de klager ikke fordi de er oppdratt slik. muslimske menn jeg snakker om er de som allerede er i Norge. Eller de fra Saudi Arabia... der er d ikke penger det står på i hvertfall. De andre som vil ha billett hit er greit nok det kan jeg forstå desperasjonen. Men de blir jeg heldigvis ikke kontaktet så mye av og de prater jeg uansett ikke med. Anonymkode: e1d6e...699 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå