Gå til innhold

Fortelle min historie. Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har vært gjennom litt av hvert i min barndom, noe som har gidd meg store problemer i mitt voksne liv. Begynner å bli på bedringens vei og vil gjerne dele med andre hva som kan hjelpe de i min situasjon. (Behandling osv) 

Hvem tar jeg kontakt med osv? Noen som vet? 

Anonymkode: d5e74...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å starte en blogg, eller skrive en bok?

Anonymkode: 90776...a44

• Liker 3
Skrevet

Start din blogg og fortelling her på Kvinneguiden. Vi er mange som vil lese. :) 

Anonymkode: 3095a...5c9

• Liker 4
Skrevet

Blogg er nok det beste valget. Evt forsøke å kontakte organisasjoner som har med det du har gått igjennom å gjøre og hør om det er noe du kan bidra med. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Start din blogg og fortelling her på Kvinneguiden. Vi er mange som vil lese. :) 

Anonymkode: 3095a...5c9

Så koselig sagt av deg 😊 

Er det noen her som har skrevet en bok? Som vil fortelle hvordan de gikk frem?

TS

Anonymkode: d5e74...86e

Skrevet

Med all respekt så er det mange som har hatt en fæl oppvekst, og som må betale for det psykisk i lang tid etterpå. Men det er forlag som er interessert i å utgi en bok om dine problemer. 

skriv heller en blogg, og reklamér for den på some så treffer du forhåpentligvis rett publikum. 

Anonymkode: 1ba64...c0a

• Liker 4
Skrevet

Ta kontakt med en frivillig forening innen det du har opplevd. Eller blogg som andre foreslår.

Jeg har selv hatt en svært traumatisk barndom, har skrevet en del, men det er privat. Så har jeg jobbet en god del som frivillig, men da ikke med noe som er relevant for hva jeg gikk igjennom. Jeg har vært flyktningguide, besøksvenn, jobbet på ferieleir for familier osv. Har og tatt utdannelse innen helse, og jobber med mennesker som sliter. Men ikke relevant til det jeg slet med. Det har jeg ikke lyst til å jobbe med.

Anonymkode: ab376...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...