Gå til innhold

Han sveipet damer til høyre foran meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i halvannen mnd. Liker han veldig godt. Vi tilbringer masse tid sammen og prater endel hver dag på Snap og Messenger. Vi har det også veldig gøy sammen og sexen er helt fantastisk..

uansett. i dag snakka vi om tinderprofiler (vi møttes på tider) og han mener de fleste jenter har de samme generiske profilene. Og for å vise meg så tok han fram tinder og begynte å bla. Det jeg syntes var ubehagelig var at han sveipa masse damer til høyre mens han prata om typiske profiler. Hva om det blir match? kommer han til å hooke opp med dem? Eller vil han bare ha de i bakhold.. Overanalyserer jeg dette? 

Jeg har selv stengt tinderen min og bevisst kuttet kontakt med andre jeg har flørtet med fordi jeg liker han så godt.. men vi er ikke kjærester, eller har pratet om eksklusivitet (jeg kanskje antok det da siden vi er så mye sammen og oppfører oss som kjærester..)

uff ble skikkelig usikker på om han liker meg, eller om jeg bare er ok til en bedre dukker opp. 

vi er begge i slutten av 20 årene. 

Anonymkode: 952e2...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg datet en som sveipet damer til høyre mens vi var på date, bare at han gjorde det da han ikke trodde jeg så det!! Jeg ble fysisk kvalm, følte det så respektløst og slemt. Jeg nevnte ikke noe om det siden det var på slutten av kvelden og vi ikke hadde avtalt at vi var eksklusive eller kjente hverandre særlig godt enda. Aller helst nevnte jeg ikke noe pga skam, følte meg så tråkket på, men uansett. Enden på visa var at han ikke var interessert og kun hadde møtt meg gjentatte ganger i håp om sex, og jeg sluttet (heldigvis) å høre fra han etter denne kvelden siden det naturligvis ikke ble noe på han. Har en følelse at det er det samme tilfelle her, samme type mann. Han sveipet nok de til høyre siden han ikke ville gå glipp av de, til senere kontakt. 

Anonymkode: ee588...cf6

• Liker 2
Skrevet

Altså. 1,5 mnd. Sex. ++. Og så sveiper han høyre rett foran deg. Ikke smart. Veldig lite smart. Jeg tror han ikke tar deg seriøst når han gjør dette, og at du bør få avklart forventninger til hverandre. Dere er tydelig på helt ulike steder i relasjonen, siden du har sletta Tinder av deg sjøl. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...