Tough cookie Skrevet 23. desember 2019 #1 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg ser Sissel Kyrkjebø synger på TV nå i kveld og har ikke sett henne på en stund. Hun har fylt 50 og er en smukk dame, men jeg synes det ser ut som hun har fått heist opp kinnbena sine med filler, sånn som mange andre kjendisdamer gjør når de kommer i 40-50 årene. Hun har jo alltid vært så ren og naturlig, nesten ikke brukt sminke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 23. desember 2019 #2 Del Skrevet 23. desember 2019 Å neiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! Får ikke håpe Erna gjør det samme 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 23. desember 2019 #3 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg synes hun ser helt fantastisk ut. Hvis hun har gjort noe (ja, sannsynlig) så er det gjort uten å overdrive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 23. desember 2019 #4 Del Skrevet 23. desember 2019 Hun har da ofte vært sminket? Forøvrig flott dame! Veldig kledelig på håret nå. Og et strålende flott smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 24. desember 2019 #5 Del Skrevet 24. desember 2019 Tenkte akkurat det samme. Hun har fylt ansiktet både her og der ser det ut til... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå