AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Har nylig møtt en fyr som virker veldig ålreit, men han sier jo ingenting! Det er vel vanlig å spørre f.eks hvordan helgeturen var, om jeg likte filmen jeg så på kino, hvordan det var på julebord ol.. Ikke et eneste spørsmål🤔 Han vil møte meg, men det er jo jeg som må drive hele samtalen og det er ufattelig slitsomt. Av og til bare forteller jeg han ting, og får bare til svar: åh kult, stilig osv. Ikke et eneste oppfølgingsspørsmål🤷♀️ Han virker jo også helt uinteressert når han ikke vil vite noen verdens ting om noe i livet mitt? Tenkte først at han var sjenert, men vi har møttes flere ganger nå og han blir jo ikke bedre. Har ikke møtt en så taus person før. Jeg må bare ende «forholdet». Usikker på om jeg skal fortelle han grunnen, eller bare finne på noe annet. Vet ikke hva jeg vil med denne tråden, er bare så satt ut av den tause mannen😂 Har noen opplevd noe lignende? Er dette vanlig blant menn? Jeg møter så sjeldent menn at jeg rett og slett ikke vet. Min far og min bror er ikke akkurat veldig snakkesalige de heller, men får et snøft ut av dem av og til😆 Anonymkode: c8e14...7e7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Det er vel et minst like vanlig problem at de kun er opptatt av sitt eget liv, ikke viser så mye interesse for dama. Det virker ikke som om det heller er saken her, han er rett og slett ikke interessert i noe som helst. Kunne det ikke være interessant og spørre han "Stemmer det at du ikke vil vite noe om mitt liv?" Jeg lurer på hva han tenker selv om dette. Anonymkode: c34de...f94 7
Apekatten Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Jeg datet en mann som var slik, det ble aldri noe bedre. Hvis ikke jeg snakket, så satt vi der som to stumme mennesker i hver vår side av sofaen. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 Ikke kast bort mer tid på denne taperen. Det er tusenvis av andre menn der ute som vet hvordan man skal kommunisere, og som står i kø for å bli kjent med deg. En av de fortjener sjansen langt mer enn denne incelen. Anonymkode: 627e8...828 2
exictence Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 Vær taus selv med ham, og se om dere da bare sitter der tause begge to. 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 Høres ut som han mangler kompetanse på det området der. Anonymkode: 12d47...807 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #7 Skrevet 23. desember 2019 8 timer siden, Apekatten skrev: Jeg datet en mann som var slik, det ble aldri noe bedre. Hvis ikke jeg snakket, så satt vi der som to stumme mennesker i hver vår side av sofaen. Ja hvis jeg ikke sier noe så blir det helt stille. I mitt hode pinlig stillhet. Han kan komme med en kommentar innimellom, men det er ikke kommunikasjon liksom. Helt merkelig! Anonymkode: c8e14...7e7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #8 Skrevet 23. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel et minst like vanlig problem at de kun er opptatt av sitt eget liv, ikke viser så mye interesse for dama. Det virker ikke som om det heller er saken her, han er rett og slett ikke interessert i noe som helst. Kunne det ikke være interessant og spørre han "Stemmer det at du ikke vil vite noe om mitt liv?" Jeg lurer på hva han tenker selv om dette. Anonymkode: c34de...f94 Skulle ønske jeg turte å spørre han om dette. Han svarer hvis jeg spør han om ting, men ikke spesielt gode svar vil jeg si. Og i hvertfall ikke noe som fører til en samtale. I så fall er det jeg som har ansvaret for det. Hodet mitt blir jo helt utslitt av å være sammen med han. Anonymkode: c8e14...7e7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #9 Skrevet 23. desember 2019 4 timer siden, exictence skrev: Vær taus selv med ham, og se om dere da bare sitter der tause begge to. Dette har jeg testet, og da sitter vi der to tause mennesker. Jeg synes det er flaut, det som for meg oppleves som pinlig taushet. Han kan komme med en kommentar av og til, men ingen samtale eller kommunikasjon liksom. Anonymkode: c8e14...7e7
Gjest theTitanic Skrevet 23. desember 2019 #10 Skrevet 23. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nylig møtt en fyr som virker veldig ålreit, men han sier jo ingenting! Det er vel vanlig å spørre f.eks hvordan helgeturen var, om jeg likte filmen jeg så på kino, hvordan det var på julebord ol.. Ikke et eneste spørsmål🤔 Han vil møte meg, men det er jo jeg som må drive hele samtalen og det er ufattelig slitsomt. Av og til bare forteller jeg han ting, og får bare til svar: åh kult, stilig osv. Ikke et eneste oppfølgingsspørsmål🤷♀️ Han virker jo også helt uinteressert når han ikke vil vite noen verdens ting om noe i livet mitt? Tenkte først at han var sjenert, men vi har møttes flere ganger nå og han blir jo ikke bedre. Har ikke møtt en så taus person før. Jeg må bare ende «forholdet». Usikker på om jeg skal fortelle han grunnen, eller bare finne på noe annet. Vet ikke hva jeg vil med denne tråden, er bare så satt ut av den tause mannen😂 Har noen opplevd noe lignende? Er dette vanlig blant menn? Jeg møter så sjeldent menn at jeg rett og slett ikke vet. Min far og min bror er ikke akkurat veldig snakkesalige de heller, men får et snøft ut av dem av og til😆 Anonymkode: c8e14...7e7 Er du så snakkesalig at du kan tenke deg å snakke for to så er det jo bra. Ellers ikke. Han vil nok, men evner ikke. Om du i tillegg kan sette ord på tankene og følelsene hans så vil han nok sette stor pris på det for da blir du et hjelpemiddel for hans "handicap". Men hva gir det deg?
Oslodamen Skrevet 23. desember 2019 #11 Skrevet 23. desember 2019 Drikker dere alkohol? Få ham med deg ut på byen og drikk dere litt fulle. Da får du mulighet til å sjekke ut om det er sjenanse/sosial angst. Hvis han tør opp da, betyr det at han vil bli friere og mer kommunikativ etterhvert som han blir trygg på deg.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #12 Skrevet 23. desember 2019 Det kan bety: - At han har litt lite normal, sosial kompetanse - Sosialangst eller andre helseplager som gjør at det er vanskelig å kommunisere - At han ikke er så interessert i deg innerst inne. Prøv å ta han med på noen ting du tror han interesserer seg for, og sjekk hvordan han er da. Viser han interesse og glede over det? Snakker han om det? Anonymkode: abf89...a00 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #13 Skrevet 23. desember 2019 Hadde det sånn selv med en jente jeg datet. Hun svarte veldig kort og spørte meg ikke om noe. Startet ikke noen samtale med meg. Ble pinlig stillhet en stund når jeg ikke hadde så mye å snakke om. Var etter det på kino. Fikk melding etterpå at hun synes daten gikk veldig bra og at hun ville se meg igjen. Jeg skrev sannheten til hvorfor det ikke gikk for meg og gikk videre. Var ikke frekk og gir folk mange sjanser. Men det fungerte bare ikke Anonymkode: 610f7...58d
Charlene87 Skrevet 25. desember 2019 #14 Skrevet 25. desember 2019 Nei, har møtt en sånn selv, da er han ikkeno for meg, blir jo vanskelig å få en relasjon/tilknytting til sånne mennesker. Best å dumpe
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #15 Skrevet 25. desember 2019 Bestefaren min tror jeg er en sånn type, og jeg er så glad for at han fant min sprudlende og snakkesalige bestemor, som aldri har sett på han som en taper eller incel bare fordi han er stille av seg. De er så søte, han stille og mutt, og hun alltid like blid og pratsom. Jeg har aldri tvilt på at de elsker hverandre, når han ser på henne blir hele ansiktet hans annerledes. Anonymkode: 2054b...8e2 3
Energidronning Skrevet 25. desember 2019 #16 Skrevet 25. desember 2019 han er gull verdt om han er en "action man" kanskje han er typen som foretrekker å gjøre noe? at han ikke sier noe, blir det ingen masse krangling.. du kan ha et fint forhold uten mye snakk... veldig mange har nære relasjoner til dyr også, en hund eller katt ikke snakke... og så ekstrem han er ikke, han sier ting til deg av og til! kanskje han passer deg ikke akkurat om du savner mer intensiv kommunikasjon, men i utgangspunktet da sa at han er "veldig ålreit" altså kanskje ingenting feil med ham, han er bare slik. det kan hende også at han bare foretrekker skriftlig kommunikasjon? skrive hverandre meldinger? han kan være mindre spontan, en type som liker å tenke gjennom saker dypt? det er trenden å si at "kommunikasjon er såpass viktig i et forhold" ... men snakk er ikke alt. fordelen med tause mannen at du kan ha bedre relasjoner med venninner....du snakker masse med venninner.....og så får du aksjon, handlinger, fra mannen? vet ikke, det er bare å prøve... du kan vente og teste litt forskjellige måter, du trenger ikke å ta en stor avgjørelse i dag...kanskje du lykkes å finne nøkkelen til et harmonisk liv med ham? en annen fordel med ham, at han blir mindre sannsynlig utro....han har det vanskelig å få seg en annen dame, så det er jo positivt!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #17 Skrevet 25. desember 2019 Hvis et forhold skal overleve hverdagen og vare livet ut er det en forutsetning at ikke begge parter er veldig pratsomme, konfliktsøkende og kompromissløse. Om den ene er pratsom og den andre stillferdig kan det funke bra. Når man bor sammen i årevis kan man ikke sitte å prate om følelser i ett sett Anonymkode: 31ed4...91b 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #18 Skrevet 26. desember 2019 Jeg har en akkurat lik fyr!! Vi begynte å date tidlig i år og har det egentlig veldig trivelig når vi treffes (bra sex bla.) - bortsett fra at han aldri spør en verdens ting om meg og mitt liv! Han kan kommentere ting som skjer på filmen, fortelle om sin dag på jobben etc., men spør aldri meg om noe. Jeg bruker av og til å fortelle ting på eget initiativ, men han bare kommenterer det jeg sier uten at det blir noen videre samtale om det. Har tenkt at det kanskje er fordi han er sjenert, eller at han ikke "kommer på" noe å spørre meg om. Men i så fall kan han jo bare spørre meg om de samme tingene jeg spør han om? han er jo over 30 år og burde klare å tenke seg til det vel? De fleste tenker sikkert nå at han rett og slett ikke er interessert. Men hvorfor sender han meg ofte meldinger da? Samme greia er forresten tilfelle på meldinger. Han spør hva jeg gjør og hva jeg skal, men kommenterer ikke noe mer ut over "åja, det blir sikkert gøy" tilbake, så det blir aldri noen samtale. Så er det også så merkelig at han som regel svarer kjapt på meldinger, men plutselig kan det gå flere dager uten at han svarer meg. Og da kan han ta kontakt igjen om om ingenting har skjedd og forklare hvor hektisk det har vært de siste dagene. Jeg tok det faktisk opp med han for en tid tilbake siden og forklarte at jeg følte han ikke var interessert. Da sa han at han var så absolutt det, og ble litt lei seg når han hørte at jeg ikke trodde det. Han forklarte det med at han er mye mer på det fysiske, og at det han lurer på om meg finner han uansett ut med tiden 🤔 Vanskelig å få en relasjon til slike folk. Det er vel en grunn til at han fortsatt er singel til tross for at han er en meget kjekk og muskuløs fyr som er veldig god i senga. Har lyst til å bare si at det ikke blir noe mer mellom oss, men samtidig klarer jeg ikke få han ut av hodet heller.. Blir ikke klok på denne fyren! Anonymkode: 65a6d...a6d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #19 Skrevet 26. desember 2019 På 22.12.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev: Har nylig møtt en fyr som virker veldig ålreit, men han sier jo ingenting! Det er vel vanlig å spørre f.eks hvordan helgeturen var, om jeg likte filmen jeg så på kino, hvordan det var på julebord ol.. Ikke et eneste spørsmål🤔 Han vil møte meg, men det er jo jeg som må drive hele samtalen og det er ufattelig slitsomt. Av og til bare forteller jeg han ting, og får bare til svar: åh kult, stilig osv. Ikke et eneste oppfølgingsspørsmål🤷♀️ Han virker jo også helt uinteressert når han ikke vil vite noen verdens ting om noe i livet mitt? Tenkte først at han var sjenert, men vi har møttes flere ganger nå og han blir jo ikke bedre. Har ikke møtt en så taus person før. Jeg må bare ende «forholdet». Usikker på om jeg skal fortelle han grunnen, eller bare finne på noe annet. Vet ikke hva jeg vil med denne tråden, er bare så satt ut av den tause mannen😂 Har noen opplevd noe lignende? Er dette vanlig blant menn? Jeg møter så sjeldent menn at jeg rett og slett ikke vet. Min far og min bror er ikke akkurat veldig snakkesalige de heller, men får et snøft ut av dem av og til😆 Anonymkode: c8e14...7e7 Kva er det med denne fyren som er ålreit? Eller, korleis veit du at fyren er ålreit når han knapt snakkar? Om eg får ein «connection» med nokon, så er det fordi vi snakkar om felles interesser, eller fordi han fortel meg om spennande og interessante ting ved livet hans. Er han ålreit, eller ser han ålreit ut? Anonymkode: 9aabc...e09 1
DeLorean Skrevet 26. desember 2019 #20 Skrevet 26. desember 2019 Egoismen råder. Trist. Empati sa du? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå