Drizzt Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Han vil tydeligvis styre hva media kan og ikke kan skrive om ham. Er det mange skjeletter i skapet han ikke vil få ut? Seriøst. Jeg vet ikke hva Martha driver med, men Durek er ingen god representant for kongehuset så langt. Det ser ut som at det blir verre med tiden. https://www.vg.no/rampelys/i/e8vJL4/strenge-avtaler-og-varsler-om-soeksmaal-slik-vil-verrett-kontrollere-pressen?utm_source=vgfront&utm_content=row-15 Ja, hun skal få lov å elske hvem hun vil, men nei, han bør holdes mest mulig unna kongefamilien, mener jeg. 19
keops Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Durek er en åpenbart manisk person som nok ikke er i stand til å stoppe "kverna" når han først har satt i gang. Er vel vanlig i USA og stille litt krav om hva journalister kan spørre om i ulike settinger. Virker jo som om han har fått gjennomslag for en del av sine krav her på KG, jfr fjerning av tråd som omhandler dette pussige, kaotiske mennesket😁 Han er jo ingen representant for kongehuset vårt heller og de siste uttalelsene fra slottet tyder jo på at de tar mer enn bare litt avstand fra ham. Pressen vår er jo heller ikke interessert i å la seg diktere på den måten han vil. Enig med deg i at han bør holdes unna kongefamilien, prinsessen er jo derimot fri til å date hvem hun vil. Må jo ha en del problemer selv når hun velger å holde fast på dette usunne vanviddet som spiller seg ut her. Tror selv at dette vil brenne ut etter noen tid, håper uansett at vi slipper å høre så mye mer om ham, drittlei ham nå, men underholdende har det vært, det skal han ha. 13
Drizzt Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2019 Ja, det ser virkelig ut som at han tror Norge er som USA - El Dorado for advokater, stadige søksmål om alt mulig og full kontroll av media. Her kontrolleres media av venstresiden, så han kan absolutt ikke forvente samme behandling han får i USA. 4
Kjetil E Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 14 timer siden, Drizzt skrev: Han vil tydeligvis styre hva media kan og ikke kan skrive om ham. Er det mange skjeletter i skapet han ikke vil få ut? Seriøst. Jeg vet ikke hva Martha driver med, men Durek er ingen god representant for kongehuset så langt. Det ser ut som at det blir verre med tiden. https://www.vg.no/rampelys/i/e8vJL4/strenge-avtaler-og-varsler-om-soeksmaal-slik-vil-verrett-kontrollere-pressen?utm_source=vgfront&utm_content=row-15 Ja, hun skal få lov å elske hvem hun vil, men nei, han bør holdes mest mulig unna kongefamilien, mener jeg. Jeg har sagt det før, jeg hadde aldri sansen for Ari Behn, men i forhold til denne såkalte Sjamanen fremstår jo Ari Behn som den reneste kjernekar. For en type, jeg synes oppriktig synd på Harald og Sonja som må forholde seg til en slik "svigersønn". 17
Drizzt Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2019 3 timer siden, Kjetil E skrev: Jeg har sagt det før, jeg hadde aldri sansen for Ari Behn, men i forhold til denne såkalte Sjamanen fremstår jo Ari Behn som den reneste kjernekar. For en type, jeg synes oppriktig synd på Harald og Sonja som må forholde seg til en slik "svigersønn". Jeg synes Ari Behn var grei hele veien, jeg. Kanskje ikke drømmesvigersønen i starten, men har vært ganske så grei i forhold til sirkuset i dag. Så ja, enig med deg der. 8
Gjest Nimbus2000 Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 22 timer siden, Drizzt skrev: Ja, hun skal få lov å elske hvem hun vil, men nei, han bør holdes mest mulig unna kongefamilien, mener jeg. Hadde foretrukket om sjamanen holdt seg unna Norge. Han er jo ute etter å svindle det norske folk.
Drizzt Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2019 På 23.12.2019 den 19.17, Nimbus2000 skrev: Hadde foretrukket om sjamanen holdt seg unna Norge. Han er jo ute etter å svindle det norske folk. Jeg synes amerikanerne faller lettere for det han selger enn nordmenn gjør. Så det er ikke noe fare der. Men hvorfor tråden om Durek og kapellbesøket forsvant kan man godt fundere over. 5
Apis Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 2 timer siden, Drizzt skrev: Jeg synes amerikanerne faller lettere for det han selger enn nordmenn gjør. Så det er ikke noe fare der. Men hvorfor tråden om Durek og kapellbesøket forsvant kan man godt fundere over. Det blir moderert med lav terskel i denne saken, ser også at bla. Dagbladet har fjernet minst et bilde fra sin reportasje om Durek og kapellbesøket, er nok litt lett å glemme at det er 3 sårbare døtre som har mistet sin far oppi all viraken, snakker for meg selv etter å ha fått melding fra moderator 4
keops Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 5 timer siden, Drizzt skrev: Jeg synes amerikanerne faller lettere for det han selger enn nordmenn gjør. Så det er ikke noe fare der. Men hvorfor tråden om Durek og kapellbesøket forsvant kan man godt fundere over. Ja, da er altså tråden om kapellbesøket fjernet. Man kan jo lure på hvorfor det ikke er lov å debattere denne saken ettersom dette angivelig er et debattforum. Man kan selvfølgelig hevde at det er av hensyn til de pårørende, men da er det jo mye annet man bør ta tak i før den tidligere omtalte diskusjonstråden mener jeg:) "Vi setter stor pris på at du deltar i debatten" ser jeg KG markedsfører seg med. Vel, åpenbart ikke ettersom en helt grei tråd blir ikke bare moderert men fjernet:) Saker som er et offentlig anliggende, jfr heksedoktorens inntog i kongefamilien, bør det vel være både grunn og anledning til å ytre seg om. Det er faktisk såpass oppsiktsvekkende at man ikke kan gjemme seg bak modereringshensyn. Når det gjelder Ari Behns bortgang har familien selv ønsket åpenhet og en viss samtale rundt dette. Jeg synes det er en lettelse og skaper verdighet og ro med denne uvante åpenheten. 17
keops Skrevet 27. desember 2019 #10 Skrevet 27. desember 2019 3 timer siden, Apis skrev: Det blir moderert med lav terskel i denne saken, ser også at bla. Dagbladet har fjernet minst et bilde fra sin reportasje om Durek og kapellbesøket, er nok litt lett å glemme at det er 3 sårbare døtre som har mistet sin far oppi all viraken, snakker for meg selv etter å ha fått melding fra moderator Det er sårbare barn involvert her ja. Det heter seg ellers at man har plikt til å hjelpe når man observerer barn som er i behov for assistanse, som voksent medmenneske har man ikke lov til å se en annen vei. Jeg lurer på hvor offentlig familien må være før barnevernets rolle blir tilsidesatt? Jeg synes det er hjerteskjærende og uanstendig med dette sexistiske mennesket som vi nå må være vitne til at trer inn i en slags omsorgsfunksjon. 11
Drizzt Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #11 Skrevet 27. desember 2019 6 timer siden, Apis skrev: Det blir moderert med lav terskel i denne saken, ser også at bla. Dagbladet har fjernet minst et bilde fra sin reportasje om Durek og kapellbesøket, er nok litt lett å glemme at det er 3 sårbare døtre som har mistet sin far oppi all viraken, snakker for meg selv etter å ha fått melding fra moderator Jeg skjønner det, men problemet forsvinner ikke bare man tier om det. 6
ansvarlig_borger Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Bare meg som er hellig overbevist over at Durek er sykelig narissistisk? Info om hans handlinsmønster eller M.O. om du vil, virker veldig slikt... 18
NordicViking Skrevet 30. desember 2019 #13 Skrevet 30. desember 2019 23 timer siden, ansvarlig_borger skrev: Bare meg som er hellig overbevist over at Durek er sykelig narissistisk? Nei, det er flere av oss som mener det samme. Det virker som han har en sterkt overdreven forestilling om egen storhet, en slags stormannsgalskap. 9
Gjest theTitanic Skrevet 30. desember 2019 #14 Skrevet 30. desember 2019 Bra at norsk presse ikke lar seg lede av ham. Det er vel ikke annet å gjøre enn å la det gå sin gang til han er lei prinsessen eller omvendt. Syntes kongehuset er flinke til å være nøytrale. Å fornekte ham vil bare lage oppstyr. Noe han vil like og dra nytte av.
Gjest theTitanic Skrevet 30. desember 2019 #15 Skrevet 30. desember 2019 På 29.12.2019 den 22.41, ansvarlig_borger skrev: Bare meg som er hellig overbevist over at Durek er sykelig narissistisk? Info om hans handlinsmønster eller M.O. om du vil, virker veldig slikt... Narsisisstisk og manisk. Det plager ham nok ikke så han har det nok helt fint. Verre for de rundt.
tutsi123 Skrevet 31. desember 2019 #16 Skrevet 31. desember 2019 Han er vår tids Rasputin i mine øyne. 10
Gjest Villfisker Skrevet 31. desember 2019 #17 Skrevet 31. desember 2019 Den tosken kan ikke komme med krav her i det hele tatt
ansvarlig_borger Skrevet 31. desember 2019 #18 Skrevet 31. desember 2019 Dessverre virker det som også prinssen har en mulig personlighetsforstyrrelse.. Typisk trekk er at man ikke klarer å holde på forhold. Altså alle forholdene hennes kollapser før eller siden... 4
Million Skrevet 31. desember 2019 #19 Skrevet 31. desember 2019 15 minutter siden, ansvarlig_borger skrev: Dessverre virker det som også prinssen har en mulig personlighetsforstyrrelse.. Typisk trekk er at man ikke klarer å holde på forhold. Altså alle forholdene hennes kollapser før eller siden... Akkurat det har vel ikke hun eller hennes personlighet garantert skylda for da. Urettferdig å si. 50% av alle forhold (giftermål, samboerskap) ryker, det er statistikken. At hennes ryker, er da bare en del av statistikken. Å være kjendis, rik og "vellykket" gjør ikke forholdene dine noe mer stabile. Tvert i mot, kan det se ut til. Oddsene er i mot deg. 5
ansvarlig_borger Skrevet 31. desember 2019 #20 Skrevet 31. desember 2019 1 hour ago, Million said: Urettferdig å si. 50% av alle forhold (giftermål, samboerskap) ryker, det er statistikken. At hennes ryker, er da bare en del av statistikken. Ja, ser hva du mener. Men sannsynligheten for at forhold nr 8 ikke varer er da. 0,5 *0,5*0,5*0,5*0,5 *0,5*0,5*0,5 = 0,0039. Dvs. at stistisk sett er det mest sannsynlig at det dessverre er henne det er noe galt med... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå