Gå til innhold

Durek Verrett sine krav overfor norsk media


Drizzt

Anbefalte innlegg

20 timer siden, ansvarlig_borger skrev:

Dessverre virker det som også prinssen har en mulig personlighetsforstyrrelse.. Typisk trekk er at man ikke klarer å holde på forhold. Altså alle forholdene hennes kollapser før eller siden... 

Den forstyrrelsen gjelder vel da ganske mange?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, ansvarlig_borger skrev:

Ja, ser hva du mener. Men sannsynligheten for at forhold nr 8 ikke varer er da. 0,5 *0,5*0,5*0,5*0,5 *0,5*0,5*0,5 = 0,0039. Dvs. at stistisk sett er det mest sannsynlig at det dessverre er henne det er noe galt med...

 

Forhold nr 8? Hvem var de 6 første?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2019 den 10.43, Drizzt skrev:

Ja, det ser virkelig ut som at han tror Norge er som USA - El Dorado for advokater, stadige søksmål om alt mulig og full kontroll av media. Her kontrolleres media av venstresiden, så han kan absolutt ikke forvente samme behandling han får i USA. 

Hvilken venstreside er det som har kontroll? Hvem er det egentlig media er i lomma på? Jeg tror ikke at globalistene, anti-Trump, anti-Russland og klimaforkjemperne er venstreside.

Durek har en mediastrategi som er uvanlig i Norge. Han forholder seg til media på en profesjonell (men amerikansk) måte. Media er forretning for han, og han har rådgivere og advokater som gjør den jobben de mener er riktig for å promotere og sikre det produktet de jobber med (Durek).

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2019 den 10.41, tutsi123 skrev:

Han er vår tids Rasputin i mine øyne.

Jeg tror ikke Durek når Rasputin opp til anklene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2020 den 18.50, ansvarlig_borger skrev:

Jøss. Du snakker om hennes kjærester FØR Ari Behn. Du snakker om en alder hvor det er lett å falle for andre og hvor forholdene ender rett som det er. Tydeligvis var hennes forelskelse for Ari Behn av det mer alvorlige slaget siden de giftet seg og fikk tre flotte jenter. 
Jeg er forøvrig ikke den du svarte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...