Gå til innhold

Er det ekte eller en boble?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann på tinder, og vi har snakket konstant i en uke. Meldinger hele tiden, og vi har snakket på telefon timesvis i strekk...i går møttes vi for første gang og det var helt fantastisk. Jeg føler meg helt hodestups forelsket og det gjør han og. Men syns det er rart...har aldri opplevd å føle noe så sterkt, så fort. Derfor lurer jeg på om det egentlig bare er en «boble» som vil gå over, eller om dette faktisk er noe helt spesielt. Har noen erfaring med det?

Anonymkode: f8f4d...806

Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann på tinder, og vi har snakket konstant i en uke. Meldinger hele tiden, og vi har snakket på telefon timesvis i strekk...i går møttes vi for første gang og det var helt fantastisk. Jeg føler meg helt hodestups forelsket og det gjør han og. Men syns det er rart...har aldri opplevd å føle noe så sterkt, så fort. Derfor lurer jeg på om det egentlig bare er en «boble» som vil gå over, eller om dette faktisk er noe helt spesielt. Har noen erfaring med det?

Ingen kan gi deg fasiten på dette siden alle møter mellom mennesker er unike og preget av den konteksten møtet finner sted på. Istedenfor å analysere så mye, aksepter følelsen og kjenn på følelsen av det å akseptere. Det du spør om det er en boble som vil gå over tror jeg er frykten som har sneket seg inn. Kanskje du er redd for å bli avvist eller kanskje redd for at du investerer flere følelser den personen du datet? Uansett tenk at det er slik du har det nå og la følelsen være der. Ting vil nok gå bra :)

Skrevet

Det er alltid en forelskelsesboble når ting går så fort og raskt blir så intenst. Dere ruser dere på naturens hormonboost for gen-overføring. Gen-programmeringen vil at dere skal ha barn. 

Nå må du våkne opp og ta rasjonelle avgjørelser ellers vil du angre. 

Kan godt hende dette utvikler seg bra og han er den rette, men ta for all del kontroll over hormoninjektsjonen du har fått.

Anonymkode: 026bc...a5d

• Liker 1
Skrevet

Han virker som føler det like sterkt som meg. Det føles bare så merkelig, har aldri opplevd det før og kjenner det ikke igjen. Blir litt skremt av meg selv. 
ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...