AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Daten min var på besøk i helga. Han viser meg noe på mobilen min og plutselig kommer det opp et varsel fra en eller annen app der det står han har passert crushen sin. Har datet i to måneder, og hatt sex og alt, så jeg har bare tatt det som en selvfølge at vi er eksklusive. Skulle ønske jeg spurte med en gang, han ble bare litt rar og lagde et litt uforstående ansiktsuttrykk, så jeg bare så bort litt.. Hvorfor spurte jeg ikke med en gang🤦🏻♀️ Nå har han reist hjem... Noen som vet noe om denne appen? Anonymkode: 4aa64...377
Gjest 007_008_007 Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daten min var på besøk i helga. Han viser meg noe på mobilen min og plutselig kommer det opp et varsel fra en eller annen app der det står han har passert crushen sin. Har datet i to måneder, og hatt sex og alt, så jeg har bare tatt det som en selvfølge at vi er eksklusive. Skulle ønske jeg spurte med en gang, han ble bare litt rar og lagde et litt uforstående ansiktsuttrykk, så jeg bare så bort litt.. Hvorfor spurte jeg ikke med en gang🤦🏻♀️ Nå har han reist hjem... Noen som vet noe om denne appen? Anonymkode: 4aa64...377 Happn?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Outch! Så kjipt! Han har tydeligvis mulighetene åpne enda. Anonymkode: afef4...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daten min var på besøk i helga. Han viser meg noe på mobilen min og plutselig kommer det opp et varsel fra en eller annen app der det står han har passert crushen sin. Har datet i to måneder, og hatt sex og alt, så jeg har bare tatt det som en selvfølge at vi er eksklusive. Skulle ønske jeg spurte med en gang, han ble bare litt rar og lagde et litt uforstående ansiktsuttrykk, så jeg bare så bort litt.. Hvorfor spurte jeg ikke med en gang🤦🏻♀️ Nå har han reist hjem... Noen som vet noe om denne appen? Anonymkode: 4aa64...377 I dag kan du ikke gå ut fra at du er eksklusiv. Flesteparten dater og puler 2-3 stykk samtidig. Avklarer alltid holdningene og dumper når personen viser seg å være slik. Høres ut som den appen som heter happn ? Anonymkode: 1f87a...c9b 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Via Google høres det ut som appen happen. Crushet er en person han har likt som har likt han tilbake. De var tydeligvis nylig nær hverandre før han kom til deg da. Anonymkode: 8add8...663 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Via Google høres det ut som appen happen. Crushet er en person han har likt som har likt han tilbake. De var tydeligvis nylig nær hverandre før han kom til deg da. Anonymkode: 8add8...663 Det som er rart da er at jeg bor langt i gokk, han hadde vært hos meg et døgn før han fikk meldingen... Er jo ingen andre i nærheten! Anonymkode: 4aa64...377
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det som er rart da er at jeg bor langt i gokk, han hadde vært hos meg et døgn før han fikk meldingen... Er jo ingen andre i nærheten! Anonymkode: 4aa64...377 Kanskje hun ligger å lurer i buskene... Haha. Neida... Anonymkode: afef4...3c8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #8 Skrevet 22. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje hun ligger å lurer i buskene... Haha. Neida... Anonymkode: afef4...3c8 Men kan det være han var aktiv der før han traff meg og bare ikke sletta den enda? Må han ha vært mulig aktiv for å få en slik melding? Anonymkode: 4aa64...377
mm456 Skrevet 22. desember 2019 #9 Skrevet 22. desember 2019 Haha, dette skjedde med meg og typen min da vi holdt på. Jeg hadde ikke vært på appen siden før vi møttes, men hadde glemt bort å slette den, og da kom det plutselig opp varsel om at jeg hadde fått en match. Satt der som et spørsmålstegn fordi jeg ikke hadde brukt appen på langt over en mnd (før vi møttes), så det kan jo være det er noe slikt som er tilfellet 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kan det være han var aktiv der før han traff meg og bare ikke sletta den enda? Må han ha vært mulig aktiv for å få en slik melding? Anonymkode: 4aa64...377 Det kan absolutt være mulig!! Jeg tenker at du bare burde spørre han. Kanskje på en litt spøkefull måte? Vet ikke hva slags relasjon dere har enda med tanke på å kunne ta opp slike ting. Men tenker at det vil ødelegge for deres relasjon hvis du ikke får oppklart dette👍 Anonymkode: afef4...3c8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, mm456 skrev: Haha, dette skjedde med meg og typen min da vi holdt på. Jeg hadde ikke vært på appen siden før vi møttes, men hadde glemt bort å slette den, og da kom det plutselig opp varsel om at jeg hadde fått en match. Satt der som et spørsmålstegn fordi jeg ikke hadde brukt appen på langt over en mnd (før vi møttes), så det kan jo være det er noe slikt som er tilfellet Håper jo det... Han er jo en ganske opptatt mann, ser ikke for meg han har tid til å date flere på en gang. Har daglig kontakt og forteller meg alltid hva han gjør på, hvor han har vært osv, og det blir bekrefta med en snap senere 😛 Jeg hatet denne usikre fasen... Anonymkode: 4aa64...377
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #12 Skrevet 22. desember 2019 Man er ikke eksklusive før man har avklart at man er det. Det er ikke ulovlig å date flere samtidig. Når det er sagt, så kan jo denne appen bare rulle å gå i bakgrunnen uten at han har tenkt noe over det. Anonymkode: 95ebd...f2c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #13 Skrevet 22. desember 2019 Han har ikke vært aktiv på appen jeg møtte han på da.. Ikke på flere måneder. Sjekket det før jeg skulle slette kontoen min... Kanskje han bare ikke har slettet den da... Anonymkode: 4aa64...377
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #14 Skrevet 22. desember 2019 «Eksklusive»? Jeg har aldri brukt det ordet før forhold. Vi har bare blitt sammen. Anonymkode: 90949...c07
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #15 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: «Eksklusive»? Jeg har aldri brukt det ordet før forhold. Vi har bare blitt sammen. Anonymkode: 90949...c07 Har heller aldri brukt det ordet, ser bare det er mye brukt her. Anonymkode: 4aa64...377
mm456 Skrevet 22. desember 2019 #16 Skrevet 22. desember 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke vært aktiv på appen jeg møtte han på da.. Ikke på flere måneder. Sjekket det før jeg skulle slette kontoen min... Kanskje han bare ikke har slettet den da... Anonymkode: 4aa64...377 Da tror jeg du kan stole på han Men hadde tatt opp om dere er exclusive etter så lang tid uansett, er ikke noe godt å føle seg usikker.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #17 Skrevet 22. desember 2019 Akkurat nå, mm456 skrev: Da tror jeg du kan stole på han Men hadde tatt opp om dere er exclusive etter så lang tid uansett, er ikke noe godt å føle seg usikker. Kanskje jeg skal spørre han neste gang vi møtes. Anonymkode: 4aa64...377
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #18 Skrevet 22. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg skal spørre han neste gang vi møtes. Anonymkode: 4aa64...377 Kommunikasjon er en fin ting. Anonymkode: 90949...c07 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #19 Skrevet 22. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommunikasjon er en fin ting. Anonymkode: 90949...c07 Og det er jeg helt elendig på!:( Anonymkode: 4aa64...377
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #20 Skrevet 23. desember 2019 Hvis man bare har truffet hverandre i 2 mnd er ikke "forholdet" så seriøst ennå, og mest sannsynlig har han dating-appene på og er innlogget. Det har jeg gjort da jeg datet en tidligere, han også. Det skuffet meg at jeg så han fikk varsel fra Badoo da han var hos meg... Det ble aldri meg og han, det er nok et dårlig tegn at man er aktiv på datingapper når man er i gang med noen. Etter det har jeg lært at man må snakke sammen om hva man vil og hva som skjer. Du kan ikke forvente at et annet menneske forstår ting helt sånn som du gjør. Så spør han! Anonymkode: e4fd6...29a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå