Gå til innhold

Menn på nettdating

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "Hvor finner man normale menn". Jeg lurer på om dere menn som er på nettdating gjør stor forskjell på damer der inne? Altså dere som sender mye sexmeldinger og evt. dicpicks og sånt, sender dere dette helt ukritisk til alle damer dere kan tenke dere noe med? Eller "plukker" dere ut damer som dere tenker at dette vil de godta og like at jeg sender, mens andre er mer "ordentlige damer" som dere ikke vil nærme dere på en sånn måte? Eller er det "samme" greia overfor alle damer dere skriver til for å se om dere får napp et sted?

Anonymkode: 9cd41...390

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender bilder av kuken min til alle. Når man gjør det til hundrevis, så ender det opp at man får napp hos noen. Jeg har prøvd det samme på byen, bare gå bort til jenter og spørre om dem vil pule. Nesten alle sier nei, men det er alltids en og annen som sier ja. Koster mindre energi å sende kukbilder da, så foretrekker det. 

Anonymkode: 6917d...6a7

• Liker 5
Skrevet

Stor forskjell? Noen finner man interessant, andre gjør man ikke. Når man først tar kontakt blir det kanskje samme fremgangsmåte. Som dog ikke inkluderer dickpics. Uten at det ser ut til å hjelpe.

Anonymkode: 25a3d...d4f

Skrevet

Innlegg #2 er nok det mest beskrivende for situasjonen. De fleste menn sender aldri sånne bilder, men noen sender veldig, veldig mange. Resultatet blir at kvinner tror menn bare er sånn.

Anonymkode: 70f9c...252

• Liker 2
Skrevet

Sender aldri sånne bilder, men jeg snakker forskjellig med forskjellige folk ja. Merker veldig fort om noen er av den flørtete typen eller ikke, og om det er noe vits i å ta samtalen i retning av sex eller ikke. 

Anonymkode: 2d14e...b66

• Liker 1
Skrevet

Skriv en normal profil på "datingsiden" der man forteller om seg selv på en nøktern måte, legge med et par gode bilder slik at de som leser den får et inntrykk av utseendet. For det teller litt ja! Men etter dette er det å kunne snakke med vedkommende litt, foreslå treff og så date. Så vil man oppleve at det kan ta et par runder før man treffer den "rette" noen som man kan gå noen dater videre med. Det er der hele grunnlaget legges! Spennende som pokker faktisk når jeg holdt på med det. Men man vet jo ikke hvor langt ut det faktisk rekker. Første steg må jo være å gå fra en "date" til kjæreste og ta seg tid til å bli godt kjent. Her kan mye skje, og det kan fort ende i ingenting. Det å treffe den rette partneren har aldri vært lett, det er mange der ute om man har noen år bak seg i livet som har mye ballast med seg. Men felles verdier og livssyn er helt grunnleggende ting som bør være på plass.

Har man plass til dette i livet sitt? For å bygge et forhold tar tid, man må prioritere sin "kjæreste" som nr 1. ganske lenge for at dette skal kunne fungere og tas videre. Om ikke ebber det bare ut ikke noe som helst.

Anonymkode: 67a95...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...