AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Sitter å planlegger neste års jul, og skl da reise sørover for å få sol og varme. Noen som har noen gode reisetips utenom Gran Canaria? Har ikke all verden av økonomi og skal dermed holde meg i Europa. Tenker å være borte ca 10-12 dager, hele julen og nyttårsaften. Anonymkode: 16cad...273
Pusle Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Hvis det er sol og varme du er ute etter så er det ikke så mange alternativer i Europa, med mindre du ikke vil reise til en av de andre kanariøyene da, som Tenerife eller Lanzarote? Madeira f.eks kan vel også være varmt, men der er det litt lavere gjennomsnittstemperatur såvidt jeg vet.
Zienna Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Sjekk reiser til Thailand. Det behøver slett ikke bli dyrere enn å reise til f,eks. Kanariøyene.
caroprins Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 Tenerife, Lanzarote, Fuerteventura, Madeira eller Kapp Verde. Men Thailand er best da.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 9 timer siden, Zienna skrev: Sjekk reiser til Thailand. Det behøver slett ikke bli dyrere enn å reise til f,eks. Kanariøyene. Er det i Europa? Anonymkode: 97245...f05
Whistler Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 Ser bort fra Europabegrensningen da Gran Canaria heller ikke ligger i Europa. Dersom Egypt er "politisk og sikkerhetsmessig spiselig" er det et varmt og rimelig alternativ. Jeg har vært der ved juletider to ganger, både Hurghada og Sharm El Sheik. God temeratur både på land og i sjøen. Det finner du ikke på vestkysten av Afrika. 1
dillyduzit Skrevet 23. desember 2019 #7 Skrevet 23. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det i Europa? Anonymkode: 97245...f05 Var vel sikkert økonomien Zienna tenkte på dersom TS ville holde seg i Europa. Priser til Thailand er ikke så fryktelig mye dyrere enn å bestille en reise til kanariøyene. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #8 Skrevet 23. desember 2019 Det kan være billigere å dra til Thailand! Er ikke noe varmt noen steder i europa rundt juli, iallfall ikke sånn varmt som jeg mener er varmt og fint! Kanariøyene kan være ok rundt jul, men ikke noe mer enn det. Anonymkode: 8e146...9f9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå