AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Da jeg fødte mitt første barn for 10 år siden ble jeg klippet ganske kraftig. Utseendet nedentil er dermed naturlig nok preget av dette. Jeg har to løse små «flapper» ved inngangen til vagina og noen ujevnheter rett innenfor. Det ser rart ut. Jeg har hatt en del sexpartnere. Ingen har kommentert dette. Har prøvd å søke etter bilder på nettet av noe lignende, men har ikke klart å finne noe. Tenker jeg er veldig unormal og føler meg ganske ukomfortabel. Hva tenker menn om deformerte kjønnsorgan? Tror ikke noen tenker på at det har med fødsel å gjøre. Andre kvinner som har fått utseendet forandret der nede som følge av fødsel/klipping? Anonymkode: 43a4c...5c8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Kjære vene. Ingen er like. En vettug mann vil ikke tenke at det er ugreit, de som reagerer vil du ikke ha. Og om du ikke har fått kommentarer på 10 år, er det et problem som bare finnes inni ditt hodet. Så lenge det ikke er vondt og ubehagelig så syns jeg du skal glemme bekymringen. Anonymkode: 06224...1dd 3
Gjest O.G. Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Hvis ingen har sagt noe så ser jeg ikke noe grunn til at du skal gå å tenke på det.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 De løse flappene er ikke relatert til klipping tror jeg. Har samme selv og spurte min gynekolog som sa dette var rest av jomfruhinna som etter fødseler ble «sklidd» ut. Anonymkode: eb76c...7ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå