AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Har i lengre tid chattet med en mann som jeg kjenner litt fra før. I en periode på 2 mnd skrev vi hver dag,og plutselig ut i fra ingenting ble det ca 1 gang i uka, og slik er det fortsatt. Hele veien har vi hatt gode samtaler om hverdagslige ting uten at han har vært frempå når det gjelder seksuelle ting eller og møtes. Det er også noe jeg har satt veldig pris på med han. Liker ikke menn som er for frampå med en gang. Vet at han er singel og ikke har noe annet på gang da vi også har felles bekjente. Bare skjønner ikke hvis det er slik at han har mistet interessen hvorfor skriver han fortsatt regelmessig men mye sjeldnere? Anonymkode: 6a0da...d15
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Travelt før jul? Anonymkode: 02b7d...338
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Travelt før jul? Anonymkode: 02b7d...338 Nei, det har vært sånn kanskje de siste 2 mnd. Ts Anonymkode: 6a0da...d15
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Kanskje han føler at du ikke er interessert? Anonymkode: 817a5...889
Jasmine9 Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 Kan være at han synes det ikke skjer noe progress på for lang tid og derfor har dabba av litt?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det har vært sånn kanskje de siste 2 mnd. Ts Anonymkode: 6a0da...d15 Ok. Det er ikke noe kjekt for deg. Kan du spørre han rett ut, som andre her foreslår? Best for deg å få det avklart, han skal jo ikke holde deg på gress. Anonymkode: 02b7d...338
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han føler at du ikke er interessert? Anonymkode: 817a5...889 1 minutt siden, Jasmine18 skrev: Kan være at han synes det ikke skjer noe progress på for lang tid og derfor har dabba av litt? Har tenkt det samme. Men han var jo åpen med at han ønsket et forhold som starter med vennskap for så å se hvordan det utvikler seg. Da går det helt feil vei i så fall. Nå er det sånn at vi begge har brent oss skikkelig fra tidligere forhold, så det kan jo ha mye å si det også. Hvis han hadde spurt om en date, så hadde jeg nok fått litt panikk. Men jo mer vi hadde hatt kontakt, jo lettere hadde det jo blitt. Har likt så godt å ha kontakt med han, han har virkelig de kvaliteter jeg ser etter hos en mann. Er redd for å spørre rett ut hvorfor i tilfelle det blir litt for direkte. Ts Anonymkode: 6a0da...d15 1
Jasmine9 Skrevet 21. desember 2019 #9 Skrevet 21. desember 2019 Jeg har opplevd det samme, men ofte sier menn det vi vil høre og så forstår de ikke helt hva det betyr. Det blir jo dessverre ikke like spennende når man bruker veldig lang tid. Du aner jo ikke om noen annen har stjålet oppmerksomheten hans i disse Tinder-dager. Samtidig kan det også være noe som skjer i hans liv akkurat nå som gjør at han ikke skriver like mye. Hvem var det av dere som ble sen til å svare først? Kanskje er dere begge to for kostbare?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 2 minutter siden, Jasmine18 skrev: Jeg har opplevd det samme, men ofte sier menn det vi vil høre og så forstår de ikke helt hva det betyr. Det blir jo dessverre ikke like spennende når man bruker veldig lang tid. Du aner jo ikke om noen annen har stjålet oppmerksomheten hans i disse Tinder-dager. Samtidig kan det også være noe som skjer i hans liv akkurat nå som gjør at han ikke skriver like mye. Hvem var det av dere som ble sen til å svare først? Kanskje er dere begge to for kostbare? Det er sant det. Vi pleide å bytte på å ta kontakt. Og en gang jeg hadde tatt kontakt sist, så svarte han på den. Og etter det gikk det plutselig en uke før han tok kontakt igjen, og siden har det vært sånn. Vil ikke være den som føler at jeg maser. Kan jo hende vi tenker likt begge to, men det er jo aldri godt å vite. Ts Anonymkode: 6a0da...d15
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 Glem han. En uke er veldig lenge. Enten skriver han litt pga dårlig samvittighet, ellers for å holde deg bittelitt på gress sånn i tilfelle. Anonymkode: 05c2f...663
Kjæregutt Skrevet 22. desember 2019 #12 Skrevet 22. desember 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende vi tenker likt begge to, men det er jo aldri godt å vite. Ts Hvorfor? 21 timer siden, AnonymBruker skrev: han har virkelig de kvaliteter jeg ser etter hos en mann. Er redd for å spørre rett ut hvorfor i tilfelle det blir litt for direkte. Ts Oh...Rødt flagg for meg. Han vil først ha et vennskap, og du tenker på dating, være kjærester osv. Dette vil være smertefullt hvis du forventer at han tar initiativ for å være i et forhold... Det beste er å være direkte.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #13 Skrevet 22. desember 2019 16 minutter siden, Kjæregutt skrev: Hvorfor? Oh...Rødt flagg for meg. Han vil først ha et vennskap, og du tenker på dating, være kjærester osv. Dette vil være smertefullt hvis du forventer at han tar initiativ for å være i et forhold... Det beste er å være direkte. Nei, jeg heller er ikke ute etter dating eller åvære kjærester med det første. Er nettopp noe av det jeg har likt så godt ved han også, at han ønsker å se hvordan et vennskap kan utvikle seg. Har vært så godt å ha kontakt med en som ikke er så frampå med dating med en gang. Har hatt kontakt med andre også som maser om å møtes, og da spesielt i helger og på kvelden. Da mister jeg helt ærlig interessen, ser ikke på det som seriøst. Men når vennskapskontakten med denne mannen blir sjeldnere, så går det jo helt feil vei. Ts. Anonymkode: 6a0da...d15
GrønnNellik68 Skrevet 23. desember 2019 #14 Skrevet 23. desember 2019 På 22.12.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev: Har tenkt det samme. Men han var jo åpen med at han ønsket et forhold som starter med vennskap for så å se hvordan det utvikler seg. Da går det helt feil vei i så fall. Nå er det sånn at vi begge har brent oss skikkelig fra tidligere forhold, så det kan jo ha mye å si det også. Hvis han hadde spurt om en date, så hadde jeg nok fått litt panikk. Men jo mer vi hadde hatt kontakt, jo lettere hadde det jo blitt. Har likt så godt å ha kontakt med han, han har virkelig de kvaliteter jeg ser etter hos en mann. Er redd for å spørre rett ut hvorfor i tilfelle det blir litt for direkte. Ts Anonymkode: 6a0da...d15 Kan dere ikke bare møtes og ta en kopp kaffe... skal mye til for å brenne seg på det utenom kaffe’n da. Bare for å prate og ha det litt hyggelig og ikke mer en det. Da får en fort fasiten. Men noen kan sitte år på chatting og aldri få ut finger’n om å møtes
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #15 Skrevet 23. desember 2019 Enig med den over meg. Dere bør definitivt treffes. Det er fint med nettvenner, men det er enda bedre med et "ekte menneske", som man kan utvikle følelser for. Nettrelasjoner blir ofte basert på andre forutsetninger og skaper andre forventninger. Spør han om å ta en kaffe eller en lunsj. Og snakk om alt annet enn dere og hva som skal skje videre. Etter møtet kan du tenke litt og evt sende han en melding om at det har vært hyggelig og at du gjerne treffer han igjen. Det er lurt å gå sakte fram her, men kanskje bevege dere litt ut fra det digitale rom? Anonymkode: 0b19e...641 1
Edie Skrevet 23. desember 2019 #16 Skrevet 23. desember 2019 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Fremhevede innlegg