Gå til innhold

Er hun interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ei ei jente og jeg liker ei jente på min alder. Vi begge er skeive. Jeg vet hun jobber mye og er mye aktiv i mye forskjellig. Hun brenner for å hjelpe andre mennesker og er ganske engasjert i mye. Det er også avstand. Hun bor ca 3 timer fra meg, så det blir minimalt med møter. Jeg har sendt hun 2 meldinger i det siste der jeg ikke fikk svar. Men da vi matcha på datingsapp, så sa hun at hun er dårlig på å svare på meldinger. Siden hun driver med så mye. Jeg har opplevd hun som ganske god til å svare på meldinger, men det har vært litt stille i det siste, jeg vet også hun har jobbet mye. Men hun har vist interesse på andre måter med å sende meg snapp og ved å like instagrambilder som jeg legger ut, men jeg synes det er så lite personlig. 

Greia er at jeg liker hun kjempe godt og jeg har sterke følelser for hun og jeg vil satse på hun, men jeg synes det er så vanskelig når hun jobber så mye. Hun skriver kjære til meg osv. Men jeg kunne ønske hun viste mer interesse, fordi jeg er så redd for å drite meg ut. Om hun ikke sitter med de samme følelsene, så vil jeg jo beholde hun som en venn. Fordi hun har utvikla meg så mye. Jeg føler jeg har blitt tryggere på meg selv etter jeg ble kjent med hun og hun pusher meg på en bra måte. 

Men jeg vet ikke om hun egentlig er interessert når hun ikke svarte på de siste meldingene mine, men som jeg sa hun har vist interesse på andre måter. Hun reagerte med hjerte på en status jeg la ut på facebook i går, noe som aldri har skjedd før. Hun pleier å like, men aldri med hjerte. 

men virker hun interessert egentlig? 

Anonymkode: 58a8d...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun høres ikke så veldig interessert ut, dessverre :( Min erfaring gjennom flere tiår er ihvertfall at hvis folk er interessert, så viser de det. Det kan jo hende denne jenten er unntaket og at hun faktisk liker deg veldig godt, men det er litt rart at hun ikke har svart deg på to meldinger...  Hvor lenge siden er det? Var meldingene konkrete? Og sånn at de krever et svar, om du skjønner? Eller mer sånn vage «Tenker på deg» ol? Hvis de var som sistnevnte, kan det hende at hun bare leser dem i forbifarten og ikke forstår at du forventer et svar.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke forveksle vennlighet med interesse.

Dette betyr ikke at hun kan ikke utvikle disse følelsene for deg, men ikke presse deg selv mye.

Endret av Kjæregutt
Skrevet
10 minutter siden, Oslodamen skrev:

Hun høres ikke så veldig interessert ut, dessverre :( Min erfaring gjennom flere tiår er ihvertfall at hvis folk er interessert, så viser de det. Det kan jo hende denne jenten er unntaket og at hun faktisk liker deg veldig godt, men det er litt rart at hun ikke har svart deg på to meldinger...  Hvor lenge siden er det? Var meldingene konkrete? Og sånn at de krever et svar, om du skjønner? Eller mer sånn vage «Tenker på deg» ol? Hvis de var som sistnevnte, kan det hende at hun bare leser dem i forbifarten og ikke forstår at du forventer et svar.

2 minutter siden, Kjæregutt skrev:

Ikke forveksle vennlighet med interesse.

Dette betyr ikke at hun kan ikke utvikle disse følelsene for deg, men ikke presse deg selv mye.

Glemte kanskje å skrive det viktigste. Vi har det kjempe fint når vi tilbringer tid sammen. Og hun har spurt tre ganger om jeg kan være med å hjelpe til på et arrangement som skal foregå i mars og det sa jeg tilslutt ja til fordi jeg tenkte at det kan utvikle relasjonen vår. Og hun har kommet med interesse med å møtes, da det passet dårlig for meg den dagen hun kom med som forslag. Hun har blandt annet sagt at vi burde møtes oftere. Men det er jo noe man bare kan si også uten at man mener det, jeg vet ikke

Skrevet

Hm, vanskelig å vite. Det høres ihvertfall ut som at hun liker deg, men om hun liker deg som mer enn en venninne, er jo litt vanskelig å si...

Kanskje du skal sende henne en melding som helt klart krever et svar, for å se om hun svarer deg? 😂 Hvis hun ikke svarer da, er det kanskje ikke så mye å hente der i gården.... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glemte kanskje å skrive det viktigste. Vi har det kjempe fint når vi tilbringer tid sammen. Og hun har spurt tre ganger om jeg kan være med å hjelpe til på et arrangement som skal foregå i mars og det sa jeg tilslutt ja til fordi jeg tenkte at det kan utvikle relasjonen vår. Og hun har kommet med interesse med å møtes, da det passet dårlig for meg den dagen hun kom med som forslag. Hun har blandt annet sagt at vi burde møtes oftere. Men det er jo noe man bare kan si også uten at man mener det, jeg vet ikke

Da tror jeg du er på rett vei. Spørsmålet mitt: Bør du ta mer initiativ for å avklare dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...