AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Hvordan takler dere julen? Blir dere ekstra dårlig av alt som må organiseres/planlegges osv? Anonymkode: 64ec7...e33
blåtimen Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Senker lista litt mer for hvert år. Julegaver handles på nett god tid i forveien, julekaker kjøpes ferdig, ting som tåler og fryses lages på forhånd og fryses ned. Prioriterer kraftig hvilke selskaper/sammenkomster i jula som er viktigst å få med meg, dropper resten. Holder meg unna alkohol og søtsaker fordi det gjør formen verre. Men ja, jeg blir fortsatt ekstra dårlig etter jul. Det sosiale og forventningene om at man skal kose seg tar mye krefter, pluss at det er vanskeligere å opprettholde gode rutiner på hvile. Det blir litt unntakstilstand, det handler om å holde ut og kose seg der man klarer og så ta smellen som kommer i januar. Jeg elsker egentlig julen, men etter jeg ble syk må jeg si at hverdag og rutiner fungerer best for meg. Jul er alltid sårt. Jeg klarer så lite av det jeg har lyst til å klare. 💔 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Handler gaver på nett Får medisterkaker/julekaker av mamma Vaskehjelp Senker alle krav til meg selv. Huset trenger ikke være ryddig i alle skap og boder, det blir jul med uansett ❤️ Anonymkode: 26f51...7cf
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Jeg handler julegavene og mat på nett, mannen går alt annet. Holder alt på ett minimum av å dra bort eller be noen hit. Anonymkode: f6509...de3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Var ferdig med julegaver i oktober. Kjøpte på nettet. Mannen er super flink å hjelper til med planlegging. Lar meg sove lenge. Ber meg roe meg ned om han ser jeg gjør for mye. Da tar han over. Hadde besøk i går, og det endte ikke bra. Gikk rett i kjelleren. Så håper at jeg får hentet meg inn igjen til julaften. Hadde ikke klart meg uten mannen 🤯 Anonymkode: 66db3...b1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå