AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #21 Skrevet 21. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Kan dere dusje sammen før sex? Anonymkode: 7aa9b...f91 Har aldri fått han med på slike ting, han må ha sexen helt på sin måte, og uten nærhet eller kos, slikking, kyssing osv, ellers funker det ikke, for han.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #22 Skrevet 21. desember 2019 Ja det er helt vanlig at menn ikke liker å slikke. Grunnen er at det er ekkelt og slimete, også stinker det. Lukta går aldri bort selv om man skulle vaske med grønnsåpe. Håper ingen blir lei seg men det er min mening i alle fall. Anonymkode: fecd6...09d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #23 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja det er helt vanlig at menn ikke liker å slikke. Grunnen er at det er ekkelt og slimete, også stinker det. Lukta går aldri bort selv om man skulle vaske med grønnsåpe. Håper ingen blir lei seg men det er min mening i alle fall. Anonymkode: fecd6...09d Syns du sæd smaker så utrolig mye bedre, og kuk lukter godt da?!😉 Anonymkode: 05f8b...4af 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #24 Skrevet 21. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du sæd smaker så utrolig mye bedre, og kuk lukter godt da?!😉 Anonymkode: 05f8b...4af Jeg er ikke homse så det får andre svare🙂 Så lenge penisen min er nyvasket lukter den godt ja. Anonymkode: fecd6...09d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #25 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han slikker meg aldri eller gir det samme tilbake, ikke engang fingring eller klitoris stimulering?!? Ikke vil han kysse meg heller.. Og ergo kommer jeg aldri..😔 Er det vanlig at menn ikke liker å slikke?! Jada, har prøvd å ta det opp og prate om det, og vise han hva jeg trenger for å komme, til ingen nytte🙄 Bør jeg bare bytte han ut så jeg får et tilfredsstillende sex liv selv også??! Anonymkode: 05f8b...4af Jeg hadde aldri orket et sånt forhold som er så egobasert. De fleste menn slikker, og de som ikke gidder er ikke noe å samle på. Mannen min bruker masse tid på å stryke og fingre meg, vi kan ligge sånn kjempelenge. Om du føler at du ikke har et tilfredsstillende sexliv (høres nitrist ut sånn som dere har det) så slutt å sug. Helt. Om han maser så sier du at sånn har jeg følt meg i hele forholdet. Det er eneste måten å gjøre det på så han kan føle på ditt perspektiv. Jeg hadde sluttet å suge helt jeg, høres ut som han er 19 år og bare ser seg selv. Anonymkode: 707a3...1ec 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #26 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han slikker meg aldri eller gir det samme tilbake, ikke engang fingring eller klitoris stimulering?!? Ikke vil han kysse meg heller.. Og ergo kommer jeg aldri..😔 Er det vanlig at menn ikke liker å slikke?! Jada, har prøvd å ta det opp og prate om det, og vise han hva jeg trenger for å komme, til ingen nytte🙄 Bør jeg bare bytte han ut så jeg får et tilfredsstillende sex liv selv også??! Anonymkode: 05f8b...4af Sikker på han ikke er skjult homo? Anonymkode: 6b987...1c3 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #27 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde aldri orket et sånt forhold som er så egobasert. De fleste menn slikker, og de som ikke gidder er ikke noe å samle på. Mannen min bruker masse tid på å stryke og fingre meg, vi kan ligge sånn kjempelenge. Om du føler at du ikke har et tilfredsstillende sexliv (høres nitrist ut sånn som dere har det) så slutt å sug. Helt. Om han maser så sier du at sånn har jeg følt meg i hele forholdet. Det er eneste måten å gjøre det på så han kan føle på ditt perspektiv. Jeg hadde sluttet å suge helt jeg, høres ut som han er 19 år og bare ser seg selv. Anonymkode: 707a3...1ec Takk!! Ts Anonymkode: 05f8b...4af
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #28 Skrevet 21. desember 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri fått han med på slike ting, han må ha sexen helt på sin måte, og uten nærhet eller kos, slikking, kyssing osv, ellers funker det ikke, for han.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af At du gidder, jeg tror nok han er egentlig homofil eller noe. Anonymkode: 6b987...1c3 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #29 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig vil han bare ha sex i en stilling, mellom beina mine på siden og mot hverandre! Om han skal ligge oppå meg i misjonær klarer han ikke å jukke på og pule meg, til nød får jeg sitte øverst, men da kommer han aldri..😬🙄 Har aldri opplevd noe lignende med andre menn.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af Om du sitter øverst kan du stimulere klitoris samtidig. Om han aldri kommer er vel ikke noe stress, han driter jo i din orgasme. Til nød får du sitte øverst? herregud er du helt stum og har ingen egne meninger? Anonymkode: 707a3...1ec
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #30 Skrevet 21. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: Sikker på han ikke er skjult homo? Anonymkode: 6b987...1c3 Han vil aldri ta meg i toeren heller, dessverre, en annen ting jeg savnet! Neppe homo..😔 Ts Anonymkode: 05f8b...4af
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #31 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han vil aldri ta meg i toeren heller, dessverre, en annen ting jeg savnet! Neppe homo..😔 Ts Anonymkode: 05f8b...4af Æsj hvorfor skulle han det likevel. Anonymkode: 6b987...1c3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #32 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja han er snill men dette funker ikke for meg seksuelt overhodet bare!! Han vil gjerne holde på i halvannen time så han selv får sprute og komme to ganger, mens jeg ender opp sår i flere dager, og uten utløsning selv.. Sorry men blir bare så frustrert!! Anonymkode: 05f8b...4af Nei han er ikke snill om han ikke bryr seg om hvordan du har det. Elsker man den man er sammen med så vil man at den personen har det godt. Her driter han fullstendig i din nytelse. Jeg hadde lurt på om han er homofil siden han verken vil kysse deg eller tar på deg nedentil. Anonymkode: 707a3...1ec
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #33 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om du sitter øverst kan du stimulere klitoris samtidig. Om han aldri kommer er vel ikke noe stress, han driter jo i din orgasme. Til nød får du sitte øverst? herregud er du helt stum og har ingen egne meninger? Anonymkode: 707a3...1ec Han er en snill og flott mann på andre måter,er bare det seksuelle som ikke funker på noen måte for meg, man strekker seg jo mye for å få et forhold til å fungere,men ser jo selv at dette blir håpløst, sex er viktig for meg, god sex, for begge parter.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af
Strippern Skrevet 21. desember 2019 #34 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han slikker meg aldri eller gir det samme tilbake, ikke engang fingring eller klitoris stimulering?!? Ikke vil han kysse meg heller.. Og ergo kommer jeg aldri..😔 Er det vanlig at menn ikke liker å slikke?! Jada, har prøvd å ta det opp og prate om det, og vise han hva jeg trenger for å komme, til ingen nytte🙄 Bør jeg bare bytte han ut så jeg får et tilfredsstillende sex liv selv også??! Anonymkode: 05f8b...4af Høres kjedelig ut, enveiskjørt? Har en ide, Be hjem et par som er litt kinky, så for du ivertfall fall tifredstillt deg.
Strippern Skrevet 21. desember 2019 #35 Skrevet 21. desember 2019 Akkurat nå, Strippern skrev: Høres kjedelig ut, enveiskjørt? Har en ide, Be hjem et par som er litt kinky, så for du ivertfall fall tifredstillt deg. Jeg ville kokket til dere jeg elsker å slikke og leke 1
Strippern Skrevet 21. desember 2019 #36 Skrevet 21. desember 2019 Kommer om dere vil, Kan tsnakke med mannen din først jeg
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #37 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei han er ikke snill om han ikke bryr seg om hvordan du har det. Elsker man den man er sammen med så vil man at den personen har det godt. Her driter han fullstendig i din nytelse. Jeg hadde lurt på om han er homofil siden han verken vil kysse deg eller tar på deg nedentil. Anonymkode: 707a3...1ec Han er ikke homofil, men tror han har Aspergers! Han har ingen venner, sitter alltid hjemme, er svært vanskelig å få med bare på en kinotur, sosial angst osv.. Og virker som han har noen form for bakterie angst i tillegg, eller redsel for nærhet som f.eks kyssing, av samme årsak..😔 Ts Anonymkode: 05f8b...4af
Jasmine9 Skrevet 21. desember 2019 #38 Skrevet 21. desember 2019 Dette høres ut som en forferdelig bortkasta mann å bruke tid på. 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #39 Skrevet 21. desember 2019 4 minutter siden, Jasmine18 said: Dette høres ut som en forferdelig bortkasta mann å bruke tid på. Ja innser jo egentlig det selv..😔🥺 Ts.. Anonymkode: 05f8b...4af
Jasmine9 Skrevet 21. desember 2019 #40 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja innser jo egentlig det selv..😔🥺 Ts.. Anonymkode: 05f8b...4af Trist at du blir behandla sånn. Du fortjener bedre! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå