Baby Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Hva er deres inntrykk når det gjelder reiseselskapenes holdning til de som reiser uspesifisert med små barn? Tar de hensyn til det eller ikke? Syns de fleste jeg har snakket med sier at de kommer til bra steder når de reiser med barn, men vet ikke om det stemmer? Har så lyst på litt sol og varm nå, og det er jo en del billige turer å få tak i nå, men skal jeg tørre å reise uspesifisert?
Smørblomsten Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Når vi dro uspesifisert til Rhodos for et par år siden, var vi veldig uheldige med hotellet (Atlantis tror jeg det het, i sentrum av Rhodos by)... Ca 90% av hele bussen som reiste uspes. ble sluppet av ved dette hotellet, og jeg er glad jeg ikke reiste med små barn, d var d nemlig en del av reisefølget som gjorde, og de virket litt oppgitt når de ankom hotellet... Derimot var vi veldig heldige med uspes tur til Menorca, som forresten også er veldig barnevennlig
Pasha Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Man kan vel havne for som helst ja, selv om man reiser med barn. For noen år siden da jeg var på Ayia Napa på partytur (bodde på et MAX-hotell.. (les ungdomshotell som egentlig hadde en aldersgrense på 18 år).. der havnet det plutslig en familie med 2 små barn (3 og 5 år trur ejg de var).. de hadde i tilegg leilighet i første etg. akkuratt der vi måtte gå for å komme ned til bassenget (der alle pool-partyene var).. så man vet jo aldri. Dette hotellet hadde heller ikke bra standard (2 +), men det lå sentralt i forhold til byen da.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 I lavsesongen er det sikkert andre ledige lieligheter på bedre hoteller ( om dere havner på et dårlig et), og det koster ikke mer enn ca 1000 kr i oppgradering på stedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå