MakeItHappen Skrevet 20. desember 2019 #1 Del Skrevet 20. desember 2019 Jeg bruker mye leketøy, og elsker vibratorer. Har nå investert i womanizer liberty, men den fungerer ikke på meg i det hele tatt. Koster 999,- så kjedelig at den ikke fungerer. Noen som har benyttet seg av orgasmegarantien til kondomeriet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Del Skrevet 20. desember 2019 1 time siden, MakeItHappen skrev: Jeg bruker mye leketøy, og elsker vibratorer. Har nå investert i womanizer liberty, men den fungerer ikke på meg i det hele tatt. Koster 999,- så kjedelig at den ikke fungerer. Noen som har benyttet seg av orgasmegarantien til kondomeriet? Lurer på det samme selv! Anonymkode: 9f5dd...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. desember 2019 #3 Del Skrevet 20. desember 2019 Hva gjør de med de returnerte dildoene? Pakker de inn på nytt og selger de? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Del Skrevet 21. desember 2019 De sier de skal ha det, men jeg fikk et «hva i all verden er det du har med deg der og hvorfor gir du det til meg» blikk når jeg kom tilbake med et leketøy til butikken 😳 Jeg var 21 år gammel, uerfaren, litt flau, dette var det første leketøyet jeg noen gang hadde kjøpt og brukt, så jeg sa aldri noe om det. Men de er klare på nettsidene at de har orgasmegaranti, så ta med produktet tilbake og krev et annet 🙌🏻 Anonymkode: 75a23...0a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 21. desember 2019 #5 Del Skrevet 21. desember 2019 Dette er vel ingenting å lure på, får du ikke orgasme, kan du reklamere. Er da ikke kundene som står bak dette påfunnet, men butikken selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 21. desember 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 21. desember 2019 Regner med at det er fåtallet som faktisk benytter seg av returmuligheten, men jeg må bare. Bestilte den fra nettsiden så sender den i retur med posten, så slipper jeg å komme med noe i butikken hvor det er andre kunder🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 21. desember 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 21. desember 2019 Men rart hvor forskjellige man kan være. Denne har fått super score blant kunder, men jeg syns den er helt elendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Del Skrevet 21. desember 2019 4 minutter siden, MakeItHappen skrev: Men rart hvor forskjellige man kan være. Denne har fått super score blant kunder, men jeg syns den er helt elendig. Jeg har en litt annen type, Womanizer pro tror jeg den het. Men jeg har ikke fått den til å fungere skikkelig. Har den enda, da jeg ikke vil gi den opp helt enda Men føler at generelt så elsker man womanizer produktene eller så hater man dem Anonymkode: 75a23...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogshuldra Skrevet 21. desember 2019 #9 Del Skrevet 21. desember 2019 Jeg returnerte min Womanizer Liberty - prøvde flere ganger, men ingen orgasme...Fikk mail tilbake med rabattkode tilsvarende sum som jeg betalte. Null problem. Kjøpte Satisfyer Pro 2 Next Generation et annet sted i stedet, Kommer som en kule på 10 sekunder om jeg vil! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 21. desember 2019 #10 Del Skrevet 21. desember 2019 På 20.12.2019 den 20.04, MakeItHappen skrev: Jeg bruker mye leketøy, og elsker vibratorer. Har nå investert i womanizer liberty, men den fungerer ikke på meg i det hele tatt. Koster 999,- så kjedelig at den ikke fungerer. Noen som har benyttet seg av orgasmegarantien til kondomeriet? Jeg kan ta deg gratis i skogen ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 21. desember 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 21. desember 2019 Takk for tilbudet du, men har en kjæreste som står for det. 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #12 Del Skrevet 22. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en litt annen type, Womanizer pro tror jeg den het. Men jeg har ikke fått den til å fungere skikkelig. Har den enda, da jeg ikke vil gi den opp helt enda Men føler at generelt så elsker man womanizer produktene eller så hater man dem Anonymkode: 75a23...0a4 Den har jeg og jeg holdt på å returnere den jeg også, for den var ikke bra. Men, så prøvde jeg noen ganger til... og nå har jeg brukt den så mye at jeg tror jeg har slitt den ut. Anonymkode: 21449...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Del Skrevet 29. desember 2019 På 20.12.2019 den 21.24, visp skrev: Hva gjør de med de returnerte dildoene? Pakker de inn på nytt og selger de? De kastes Anonymkode: 7ead7...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå