AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 "Holder på" med en fyr og har gjort det i ca 1-2 mnd. Han har sagt han er forelsket i meg, snakker om ting han vil vi skal gjøre sammen til sommeren, oppfører seg på en måte som om vi er sammen men vi har ikke snakket om dette overhode. Jeg kom for ca 8 mnd siden ut av et langvarig forhold og er derfor veldig forsiktig og vil virkelig kjenne neste person jeg blir sammen med. Har derfor ikke jeg tatt initiativ til å ta noen samtale om hva vi er, siden jeg ikke føler det er noe stress og vil ta det litt som det kommer. Jeg er nok betatt/litt forelsket i han også, men jeg er varsom og vil ikke hoppe for fort inn i det "første og beste" som dukker opp. Det jeg egentlig lurer på, siden han heller ikke virker som om han vil hoppe inn i noe (tar ikke initativ til å snakke om det han heller), er det fair å "oppføre" seg som om jeg fortsatt er singel? Er så uhyre lenge siden jeg var i en slik situasjon at jeg veit ikke helt hvordan jeg skal takle det, hva som er greit og hva som ikke er det. Anonymkode: 94a74...9b5
OnFire Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Hva legger du i å oppføre deg som singel? Å involvere deg med andre menn er i hvert fall en veldig dårlig idé, om dere ikke har blitt enige om at det er ok. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Nei hvis det vil si å ligge med andre, kysse etc. Date til nød hvis du informerer han du er med nå, men det hadde vært kroken på døra for min del. Synes ikke man MÅ ha den praten for å velge å holde seg til en om gangen. Særlig ikke når han har sagt han er forelsket i tillegg. Anonymkode: d4be8...492 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Holder på" med en fyr og har gjort det i ca 1-2 mnd. Han har sagt han er forelsket i meg, snakker om ting han vil vi skal gjøre sammen til sommeren, oppfører seg på en måte som om vi er sammen men vi har ikke snakket om dette overhode. Jeg kom for ca 8 mnd siden ut av et langvarig forhold og er derfor veldig forsiktig og vil virkelig kjenne neste person jeg blir sammen med. Har derfor ikke jeg tatt initiativ til å ta noen samtale om hva vi er, siden jeg ikke føler det er noe stress og vil ta det litt som det kommer. Jeg er nok betatt/litt forelsket i han også, men jeg er varsom og vil ikke hoppe for fort inn i det "første og beste" som dukker opp. Det jeg egentlig lurer på, siden han heller ikke virker som om han vil hoppe inn i noe (tar ikke initativ til å snakke om det han heller), er det fair å "oppføre" seg som om jeg fortsatt er singel? Er så uhyre lenge siden jeg var i en slik situasjon at jeg veit ikke helt hvordan jeg skal takle det, hva som er greit og hva som ikke er det. Anonymkode: 94a74...9b5 Holde på = holder på å bli kjærester. Hvis du vil oppføre deg som du er singel får du gjøre det slutt Anonymkode: 6f777...50b 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 Sikker på at han er singel? Anonymkode: aa7b7...f3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå