Gå til innhold

Studie viser at kvinner foretrekker stor penis.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men eksen min hadde en penis på 11 cm og den var relativt tynn. Vi var sammen i 5 år og det ble slutt av helt andre grunner enn penisstørrelsen for å si det slikt.

forloveden min har en penis på 20 cm og vi har et mye bedre sexliv, men det kommer av kjemien vår og at min forlovede faktisk bryr seg om at jeg får orgasme :) 

visuelt sett så er en stor penis mer sexy og pirrende.

Anonymkode: 76323...53a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men eksen min hadde en penis på 11 cm og den var relativt tynn. Vi var sammen i 5 år og det ble slutt av helt andre grunner enn penisstørrelsen for å si det slikt.

forloveden min har en penis på 20 cm og vi har et mye bedre sexliv, men det kommer av kjemien vår og at min forlovede faktisk bryr seg om at jeg får orgasme :) 

visuelt sett så er en stor penis mer sexy og pirrende.

Anonymkode: 76323...53a

Morsomt at det alltid er slik at han med liten er en ex

Anonymkode: 183bc...c6a

• Liker 1
Skrevet

Her kommer det én studie som antyder at kvinner har preferanse på størrelse, og så er det plutselig en sannhet?

Hvis resten av vitenskapen bygget på så svak systematikk og empiri, hadde vi hatt mye høyere dødelighet, livsfarlig infrastruktur og dårlig teknologi.

Anonymkode: a9a68...7f1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Her kommer det én studie som antyder at kvinner har preferanse på størrelse, og så er det plutselig en sannhet?

Anonymkode: a9a68...7f1

Vedkommende har nok brukt mye tid og krefter på å søke seg frem til den. Viktig å kunne presentere noe sånt, må vite.

Anonymkode: cfa87...bef

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå slipper jo dere kvinner å bli dumpet pga manglende lengde, da. Jeg og mange andre menn med litt mindre penis, har følt latterliggjøringen, baksnakkingen og hviskingen i krokene på kroppen. Det er ikke god følelse. Det er jo dere som har satt standarden da, jeg bare opplyser om virkeligheten.

Anonymkode: f1a95...e4b

Hvis det ikke er en god følelse, hvorfor deltar du i det og bidrar til å snakke ned mindre penis?

Det er jo omtrent bare menn som tyter om dette til det kjedsommelige på Kvinneguiden, det er liksom om å gjøre å snakke mest mulig dritt om ditt eget kjønnsorgan og man skal få alle kvinner på KG til å "innrømme" at de misliker pikken din like mye som du selv gjør. 

En ting er ganske sikkert, kvinner bryr seg ikke i nærheten så mye om din penis som du gjør. Det er universets sentrum for deg, den hele galaksen kretser rundt, men det er faktisk ikke så utrolig viktig for alle andre. Prøv og løft blikket fra skrittet ditt og se litt lengre enn til din egen penistupp og fokuser på andre ting ved livet og deg selv, så skal du se du blir litt lykkeligere og litt mer selvsikker. 

Anonymkode: 8dc00...4fd

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, HalldirV2 said:

Jeg forstår ikke at dere som diskuterer mot Ts og penisklikken orker. Det er jo en reaksjon de ønsker. 

Er vel bare bra at kvinner skriver at størrelsen ikke er viktig, selv om vi blir beskyldt for å lyve.

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå slipper jo dere kvinner å bli dumpet pga manglende lengde, da. Jeg og mange andre menn med litt mindre penis, har følt latterliggjøringen, baksnakkingen og hviskingen i krokene på kroppen. Det er ikke god følelse. Det er jo dere som har satt standarden da, jeg bare opplyser om virkeligheten.

Det at du oppretter en slik tråd viser med all tydelighet at det er personligheten din som er grunnen til at du blir dumpet, ikke penisstørrelsen. 
En sjarmerende personlighet og evnen til å snakke med en kvinne på en måte som gjør at hun føler seg interessant og attraktiv er blant de egenskapene du bør prøve å tilegne deg. Å tro at alle dine problemer med kvinner hadde vært løst hvis du bare hadde hatt 3 cm lengre penis, er en illusjon du luller deg inn i for å legge skylda på ditt manglende kjærlighetsliv/sexliv på noen andre enn deg selv.

Anonymkode: ec3a2...15f

• Liker 5
Skrevet

Skal svare deg helt ærlig. Gubben har ikke svææær penis, men den er AKKURAT passe stor for meg!

Anonymkode: 30bd5...925

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/258853.php#3

Professor Jennions said, "We've found that penis size did influence a man's sex appeal, and it was just as important as height, which is a well-known factor in male attractiveness."

Dette bekrefter bare at biologien styrer dere kvinner og dere kan ikke benekte underliggende mekanismer som gjør at dere foretrekker en stor penis foran en middels eller liten penis. Greit nok at dere til nød kan ha sex med en mann med mindre penis, men dere vil alltid lengte etter en større i forholdet med denne mannen. Det blir litt som at dere akkurat på det tidspunktet mangler tilgang til en i Premier League og må ta til takke med han i norsk tredjedivisjon.

Så en snill mann med ca 13-14 cm penis blir litt som en sånn midlertidig elsker som kan fungere til nød til dere har funnet en med større penis og mer sex appeal. Menn med ca 15-16 cm er i en slags mellomposisjon. Eliteserien er rundt 17,5 og den absolutte verdensklasse fra 19 cm og oppover. Alle kvinner har et underliggende behov for å prøve en av disse +19 mennene, og hvis en kvinne har hatt seg med en mann i denne divisjonen, blir hun raskt omsvermet av de andre kvinnene på festen og midtpunktet i flokken. Da er det ikke lange veien til latterliggjøringen av Viggo-Jonny med 12 cm som en av dere traff i syden i sommer, herregud han var SÅÅÅÅÅ teit, knis, osv.

Kan du utdype hvordan dette beviser at "biologien styrer dere kvinner"? For å bringe genene videre trenger man akkurat stort nok utstyr til å gjøre en kvinne gravid, og ikke en millimeter mer. Man skulle tro helt andre ting avgjorde evnen til å skaffe mat, beskytte seg mot farer og bringe genene videre i steinalderen. Man kan ikke slå i hjel en mammut med penis, uansett hvor lang den er.

Store muskler, IQ, høyde etc kan man derimot forklare med evolusjon.

Anonymkode: 969a5...cec

• Liker 4
Skrevet

Hva er det med enkelte menn her på KG som absolutt hele tiden ønsker å gi menn mindreverdighetskomplekser.

Det tar jo aaaaldri slutt!

Ja dette er helt vanvittig! 

Sex mellom to fungerer, eller det fungerer ikke. Det er langt mer enn penisstørrelse som avgjør det, og jeg tror flere kvinner ville være mer fornøyd med at menn gjør noe med det de KAN gjøre noe med (hvordan de er før, under og etter sex) enn at alle peniser var minst 15-17 cm lang. 

Det er absolutt ikke størrelsen de fleste ikke - tilfredsstilte kvinner klager på. 

• Liker 3
Skrevet

Som kvinne selv, som har snakket med mange andre kvinner opp gjennom årene , så driter vi i LENGDE ..
Det er tykkelse, altså omkrets, vi er litt glad i  🥰

Anonymkode: 3a468...a93

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at det alltid er slik at han med liten er en ex

Anonymkode: 183bc...c6a

Syns ofte det er motsatt, jeg.

Leser stadig penistråder her om liten penis, og det er mange som da skriver at de nå er sammen med en med liten og det er den beste sexen og mye bedre enn eksen som hadde stor, men ikke kunne bruke den. 

Det er mitt intrykk her på KG. 

Anonymkode: 4b0de...f17

• Liker 4
Skrevet

Studiets svakhet var at figurene hadde maks 13 cm slapp penis. Det viste seg at de fleste kvinner ville gått for en enda større penis. Så studiet gir oss ikke det eksakte svaret på hva kvinner sin persepsjon anser som ideell. Men at de foretrekker stor, godt over snittet, kan en slutte ut fra denne undersøkelsen. Det blir som med menn som liker å se på unge velformede kvinner, mens de jo fint lever godt med normalen som jo i disse dager er mer saccosekk formet etter svangerskap nummer 2. 

Så tilbake til dette med størrelse. Blant den Afro-amerikanske befolkningen er ED utbredt med 13%, mens den asiatiske ligger på 9%. Caucasians ligger på 11%. Så hormoner, arv og annet påvirker oss. Prognosen for at den unge hingsten får ED, sukkersyke, hjerteproblemer osv øker med størrelsen. Så er du en med et beist mellom beina, ta vare på helsa. Da vil du ikke falle så langt, og bli mindre attraktiv en de med mini.

Anonymkode: 8e96d...f1d

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne selv, som har snakket med mange andre kvinner opp gjennom årene , så driter vi i LENGDE ..
Det er tykkelse, altså omkrets, vi er litt glad i  🥰

Anonymkode: 3a468...a93

Lengde og tykkelse går nå ofte hånd i hånd.  

Anonymkode: 8e96d...f1d

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om du er en av disse som stadig lager penistråder, men det begynner å bli slitsomt. Jeg forstår jo at du er veldig opptatt av tisser, men det finnes da mer egnede fora for slikt. Hva med å sjekke ut nakenprat, eller kanskje gaysir hvor du sannsynligvis finner mange likesinnede? Der kan du kose deg og måle og holde på. Kanskje du til og med kan få tilsendt noen penisbilder slik at du kan sammenligne med din egen? Ja, hvem vet; kanskje du til og med kan treffe andre menn som er like interesserte som deg slik at dere kan måle hverandres? Det hadde vel vært fint vel? Da kan du holde på med det som interesserer deg aller mest og det er...peniser!

Lykke til! :)

Anonymkode: ebe47...de8

Jeg har bare laget tre tråder. En kamerat av meg vet jeg har laget to her inne, for det har han fortalt. Men det er mange andre penistråder som ikke vi har laget og som har hatt gode poenger og som har arrestert dere og påpekt fornektelsene dere har rundt dette med stor penis. Så vi er en gjeng som har gjennomskuet dere.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viste seg at de fleste kvinner ville gått for en enda større penis. Så studiet gir oss ikke det eksakte svaret på hva kvinner sin persepsjon anser som ideell. Men at de foretrekker stor, godt over snittet, kan en slutte ut fra denne undersøkelsen.

Helt riktig, og da er vi tilbake til divisjonssystemet med store peniser som den ettertraktede malen, den ideelle penis, og gjennomsnittspenisene man tar til takke med fordi det ikke finnes noe bedre for øyeblikket. Og så har vi de minste, de som blir snakket om med latter og hån. 

Skrevet

No shit. Samme som at menn i alle aldre foretrekker kroppen til en 18 åring fremfor noe annet. Det går opp i opp. 

Anonymkode: 04964...a5d

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bare laget tre tråder. En kamerat av meg vet jeg har laget to her inne, for det har han fortalt. Men det er mange andre penistråder som ikke vi har laget og som har hatt gode poenger og som har arrestert dere og påpekt fornektelsene dere har rundt dette med stor penis. Så vi er en gjeng som har gjennomskuet dere.

Du og kompisen har laget fem av penistrådene på KG? Snakk om å være "dedikerte".  :rolleyes:

Kan du linke til tråder og sitere innlegg der, hvor noen har blitt "gjennomskuet"?

• Liker 3
Skrevet

Det er vel heller slik at du tillegger nytelsen den store penisen gir deg kjemi fordi du ikke liker tanken på at man kan måle seg frem til hvilken penis som gir mest nytelse. Dere kvinner vil ikke at dette skal bli avslørt, fordi dere vil ha tilgang også til de middels utrustede mennene når dere ikke har tilgang til de aller største. Da er det jo et poeng at dere selvsagt ikke innrømmer at de største gir best nytelse, dere styrer jo markedet og har alt å tjene på å gi de med 13-14 cm et lite håp om at de kan ha godt nok verktøy til å operere i pølseboden. Dere vil jo ikke skremme vekk hele tredjedivisjonen og rive ned håpet deres.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/258853.php#3

Professor Jennions said, "We've found that penis size did influence a man's sex appeal, and it was just as important as height, which is a well-known factor in male attractiveness."

Dette bekrefter bare at biologien styrer dere kvinner og dere kan ikke benekte underliggende mekanismer som gjør at dere foretrekker en stor penis foran en middels eller liten penis. Greit nok at dere til nød kan ha sex med en mann med mindre penis, men dere vil alltid lengte etter en større i forholdet med denne mannen. Det blir litt som at dere akkurat på det tidspunktet mangler tilgang til en i Premier League og må ta til takke med han i norsk tredjedivisjon.

Så en snill mann med ca 13-14 cm penis blir litt som en sånn midlertidig elsker som kan fungere til nød til dere har funnet en med større penis og mer sex appeal. Menn med ca 15-16 cm er i en slags mellomposisjon. Eliteserien er rundt 17,5 og den absolutte verdensklasse fra 19 cm og oppover. Alle kvinner har et underliggende behov for å prøve en av disse +19 mennene, og hvis en kvinne har hatt seg med en mann i denne divisjonen, blir hun raskt omsvermet av de andre kvinnene på festen og midtpunktet i flokken. Da er det ikke lange veien til latterliggjøringen av Viggo-Jonny med 12 cm som en av dere traff i syden i sommer, herregud han var SÅÅÅÅÅ teit, knis, osv.

PS. Menn foretrekker trang vagina. Trenger ikke google. Bare se på KG.  😯

Anonymkode: e3e51...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...