Gjest Leola Skrevet 13. oktober 2005 #22 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg bestilte masse varer fra Perleslottet sist lørdag - gleder meg til å få pakken i posten.
Gjest Gjest_katinka2005_* Skrevet 16. oktober 2005 #23 Skrevet 16. oktober 2005 gems.no er kjempefine også
Gjest Leola ii Skrevet 18. oktober 2005 #24 Skrevet 18. oktober 2005 Utfra denne tråden, bestemte jeg meg for å bestille... bestilte varer lørdag den 27. august, og betalte inn beløpet til deres konto. Har ennå ikke sett varene er kjempeskuffet!! Og da jeg sendte en mail, fikk jeg til svar at de skulle sjekke med èn gang, men har ennå ikke fått svar på det da.. Hvis de mangler noen varer, så kunne de jo bare gitt meg beskjed om det. Beklager, men slikt gjør meg forbanna!! Har liksom ikke råd til å hive 600 kroner ut av vinduet heller da! Varene jeg bestilte fra Perlemor kom etter 2 dager, DET var service det!! nina ← Jeg opplever det samme som deg. Bestilte og betalte perler for flere hundre kroner lørdag den 8. oktober - har ikke fått en eneste perle - sendte dem mail igår - men har ikke hørt et eneste ord. Jeg kjøper massevis av perler - men skal garantert ikke bruke Perleslottet igjen. Skal også advare andre mot å handler derfra. Useriøst !
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #25 Skrevet 19. oktober 2005 Da har du bare vært uheldig tror jeg. Jeg har bestilt masse varer derfra og har fått det når jeg skal og er fornøyd. Ellers så er jeg så heldig att jeg har anledning til å reise og handle i butikken deres i lillestrøm. Kjempefint!!
Gjest Leola ii Skrevet 19. oktober 2005 #26 Skrevet 19. oktober 2005 Nå ble jeg enda mer skeptisk. Ringte til dem igår og fikk vite at pakken min var sendt på fredag. Den har ikke kommet til meg enda - og idag er det onsdag. Damen i telefonen sa at hvis jeg ikke fikk den til torsdag så skulle jeg ringe dem, så skulle de sende meg en ny pakke. I mine øyne så er det da veldig tydelig at de ikke har sendt pakken til meg på fredag slik damen sa i telefonen. Det går ikke an å bruke så lang tid på å sende pakken til meg. I sommer kjøpte jeg to PC`er fra Arendal og de bruke ikke halvparten så lang tid i posten. Tror bare jeg skal få pengene igjen og heller bruke dem i en seriøs butikk.
Gjest Charlotte_72 Skrevet 20. oktober 2005 #27 Skrevet 20. oktober 2005 Det synes jeg hørtes rart ut for jeg har fått det jeg har bestilt i løpet av noen dager derfra. Useriøs vil jeg ikke kalle de for jeg har også handla i butikken demmes i lillestrøm og vet hva de har og hvordan de driver. Tror nok att det blir ordnet opp i dette for deg. Charlotte
Bonnie Skrevet 20. oktober 2005 #28 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg bestilte fra Perleslottet for snart 6 uker siden, har ennå ikke fått pakken. Kommer mye raskere fra Ebay... Perleslottet anbefales ikke.
Gjest Leola Skrevet 20. oktober 2005 #29 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jeg har nå fått mail fra Perleslottet - de gir meg pengene tilbake - i tillegg får jeg perlepakken tilsendt uten kostnader. Det kaller jeg FLOTT kundebehandling Jeg tar dermed tilbake kritikken jeg gav i et innlegg tidligere. Endret 20. oktober 2005 av Leola
Gjest Vindelspev Skrevet 20. oktober 2005 #30 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Håper det ordner seg for meg også da. Pakken jeg betalte med VISA for, kom innen rimelig tid. Pakken jeg forhåndsbetalte for har enda ikke dukket opp. Jeg har purret via mail flere ganger, de gir meg aldri svar. Snart en måned siden bestillingen (betalte samme dag). Jeg vil presisere at jeg snakker om www.perleslottet.no. Endret 20. oktober 2005 av Vindelspev
aline Skrevet 20. oktober 2005 #31 Skrevet 20. oktober 2005 jeg forhåndsbetaler aldri noe lenger over nettet, grunnet dårlige erfaringer (ikke på perleslottet, andre plasser). har bestilt fra Perleslottet flere ganger, postoppkrav. det varierer litt når det kommer, det kan ta fire uker, men pytt. er veldig fornøyd med både varene og prisene deres. men nå har jeg fått perlebutikk rett nedi gata istedenfor da, så går nok dit heller. men de har mye fint og spesiellt på perleslottet.
Gjest Vindelspev Skrevet 20. oktober 2005 #32 Skrevet 20. oktober 2005 Da skal jeg gjøre det samme som Leola, og trekke kritikken av Perleslottet. Jeg har nå fått mail om problemene de har hatt i det siste, og at jeg får perlene i posten gratis. Jeg er kjempefornøyd med måten de har ordnet opp etter seg, og kan igjen anbefale dem.
Gjest Charlotte_72 Skrevet 22. oktober 2005 #33 Skrevet 22. oktober 2005 Det ordner seg alltid til slutt. Jeg er iallefall fornøyd Charlotte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå