Gå til innhold

TIPS! Ny perlebutikk på nett!


Mulle7

Anbefalte innlegg

Vil bare tipse alle andre perlegale om at det nå har kommet en ny nettbutikk som ser ut til å ha et superbra utvalg i perler og tilbehør!!!

Sjekk her: www.perleslottet.no

Har allerede sett meg ut flere typer perler jeg bare MÅ ha! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jannert

En fantastisk butikk. Jeg gleder meg så til de åpner butikken sin så man kan ta og føle på perlene. Jeg bestilte perler der på fredag og fikk de igår. Kjempeflotte!

Hilsen

Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg bestilte da jeg skrev jeg gjorde og de kom i dag! Kjempefine og mye billigere enn mange andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ella.P ikke innlogget

Hi hei

Hørtes spennende ut. Jeg bestilte fredags ettermiddag - spent på hvor lang tid det tar før jeg får det i posten. Er det noen som har bestilt headpins derfra??? Hvis..er det av de som er veldig harde? Jeg har kjøpt fra perlehuset - likte de veldig godt for de var lette å bøye og forme...men de har dessverre vært tom lenge nu.

ella.P (ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaStankel

Er det noen som har noen erfaring med www.perleslottet.no her? Produktene, leveringstid og sånn?

Fant dette forumet ved å søke på de

Håper noen svarer

Hilsen

Olivia som skal registrere seg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Jeg bestilte fredags ettermiddag - kom i posten idag. Det kaller jeg rask leveranse :-)

Headpinsen var mykere enn de som Panduro har (heldigvis, for de kan jeg ikke bruke) - litt annerledes enn perlehuset, men grei nok. Perlene jeg bestilte var fine. Blir nok å bestille mer derfra ja.

Takk for tipset Mulle7!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Headpins er sånne som ligner på knappenåler.

De er beregnet å bruke til å tre perler innpå, (klippe av) og så forme en "løkke" å henge den i.

Dette var en dårlig forklaring da.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bullemor

Takk for denne flotte og spennende linken. Jeg bestilte en hel masse fra perleslottet og de kom raskt i posten. De har skikkelig mange forskjellige perler av god kvalitet. Jeg er helt hekta på trådsmykker og perlemixene jeg kjøpte var flotte!!!

Takk Mulle!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Utfra denne tråden, bestemte jeg meg for å bestille... bestilte varer lørdag den 27. august, og betalte inn beløpet til deres konto.

Har ennå ikke sett varene :( er kjempeskuffet!! Og da jeg sendte en mail, fikk jeg til svar at de skulle sjekke med èn gang, men har ennå ikke fått svar på det da..

Hvis de mangler noen varer, så kunne de jo bare gitt meg beskjed om det.

Beklager, men slikt gjør meg forbanna!! Har liksom ikke råd til å hive 600 kroner ut av vinduet heller da!

Varene jeg bestilte fra Perlemor kom etter 2 dager, DET var service det!!

nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig.

Har du tatt kontakt med dem da? Det kan hende det har skjedd en feil.

Og, jeg vil også lage smykker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, så var perlene i hus :)

Fikk en mail sent på tirsdag kveld, da satt de tydeligvis og pakket en del ordre som var blitt "hengende" i systemet hos dem. De skrev at varene ville bli postlagt på onsdag, men varene lå faktisk i postkassen i går... fikk også en "kompensasjon" i form at to store gylne perler - ikke pene akkurat, men dog..

Nei, nå har jeg fått katalog fra Sløyd-detaljer, de har en del rimelige (billigere enn Panduro ialle fall) ferskvannsperler og deler i sølv og gullforgylt - nå skal det handles deler til et eksklusivt kjede til min kjære mor :)

Skal jeg bli ferdig med alt til jul så må jeg vel komme meg i gang,

ha en fin perle-høst alle perle-venner!!

Mvh Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...