Gå til innhold

Kjenner lite etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ikke så mye under akten etter fødsel for 1 år sia. Revna ganske mye og måtte sy en god del. Aldri helt fått vite omganget av riftene men sydde over 30 sting. Ting er såklart litt forandra men har trent bekkenbunnen siden fødsel og selv om ting er litt forandra så er det ikke så veldig annerledes enn før, bortsett fra at jeg ikke kjenner så mye lenger.

Noen som har noe råd eller erfaring med dette? 

Anonymkode: 7ed89...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en ekte mann med stor penis som fyller deg opp :) 

Anonymkode: c371a...93b

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen er problemet ditt? 

TS - jeg følte også lite etter fødsel. Det tok cirka 1.5 år for meg igjen før det ble bra igjen og det føltes ut som det gjorde før fødsel. Jeg sydde rundt 9 sting om det skulle ha noe å si :) 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi kom du på den heeelt selv? Så søtt

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Saltsild skrev:

TS - jeg følte også lite etter fødsel. Det tok cirka 1.5 år for meg igjen før det ble bra igjen og det føltes ut som det gjorde før fødsel. Jeg sydde rundt 9 sting om det skulle ha noe å si :) 

Takk for svar! Ja det var litt belastning for området men da kan det hende jeg bare har litt hastverk med å bli meg selv igjen 😂

Skrevet
12 minutter siden, Saltsild skrev:

Er TS som har problemet ikke jeg.

• Liker 1
Skrevet

Gi det tid :) for meg tok det 2 år før sex ble godt igjen etter fødsel.. 

Anonymkode: c05f4...2ed

• Liker 1
Skrevet

En Ohmibod bekkenbunn trener kan jo være verdt å prøve. Hvis du lurer på hva det er så søk det opp på xvideos.com. En slik kan nok gi deg en liten oppmuntring.

Lykke til.

23/18 over og ut.

Anonymkode: feb6e...5bd

Skrevet

Det er ikke uvanlig. En fødsel er en påkjenning. Og kan både være permament eller det kan komme seg helt tilbake slik det var.

Vi mennesker betaler en pris for å føde. Vårt hofteparti bærer preg av vi i vår evolusjonsmessige historie hovedsaklig var firbente.

Jeg skjønner at det kan være sårt (god klem), men jeg vil ikke si "dessverre". At nedre deler skulle forbli upåvirket av en fødsel er en bonus som mange får, men livet går videre med mye flott sex også for de hvor ting ikke ble helt som før. 

Med en god partner, god dialog med gynekolog, masse leketøy/tematikk og tenningsmønstre, så trenger man ikke frykte endring like mye som man kanskje først tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...