Gå til innhold

Ugler i mosen (Tinder)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann.

Jeg har Tinder gull og kan se hvem som liker meg. Stadig vekk noen som likte meg i høst, i et par mnd, men nå har det vært null og niks i et par mnd. 

Det henger jo ikke på greip. Ikke endret noe som helst. Man går ikke fra middels bra suksess til nada om det ikke er Tinder som trikser med noe.

Anonymkode: 4bce0...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 56ec6...fca

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok

Anonymkode: 56ec6...fca

Beveg deg inn på en annen tråd om du ikke forstod innholdet. 

• Liker 3
Skrevet

Det er algoritmen til Tinder som har funnet ut at du ikke er attraktiv nok. Dersom det er få høyresveip på deg så slutter appen å vise din profil. Dette er et kjent fenomen, så ikke ta det personlig. Mange blogger om dette og konklusjonen er om du ikke er blandt 10% mest attraktive kan du like gjerne slette appen.

Anonymkode: 0697e...5bb

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er algoritmen til Tinder som har funnet ut at du ikke er attraktiv nok. Dersom det er få høyresveip på deg så slutter appen å vise din profil. Dette er et kjent fenomen, så ikke ta det personlig. Mange blogger om dette og konklusjonen er om du ikke er blandt 10% mest attraktive kan du like gjerne slette appen.

Men det var jo ikke få. Det er nå det er få, til tross for at det var greit med likes i et par mnd. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men det var jo ikke få. Det er nå det er få, til tross for at det var greit med likes i et par mnd. 

Algoritmen trenger litt input, så det tar litt tid før den plasserer deg .Nå er du plassert utenfor rotasjon. Du vises ikke lenger til kvinner fordi den har lært at kvinner ikke liker din profil. 

Skrevet

Og samtidig ønsker de at jeg skal betale for dette. Jeg vet med sikkerhet at jeg ville fått nok likes om jeg bare vises. Det ble jo bevist tidligere i høst. 

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette. som en som selv har hatt gull, og ikke faen gidder jeg betale for den dritten igjen. DESSUTEN så har jeg 2 likes nå, fra ÅPENBARE botprofiler som jeg har hatt i en UKE. dvs disse profilene er garantert blitt rapportert, men neida, de gjør jo så du kjøper gull så tinder lar BEVISST være å slette de.

Tinder Inc er om alle andre corporate greed fitter.

(hvordan vet jeg de er botter? se bilde.)

Screenshot_20191219-234353_Tinder.jpg

Endret av bloody
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Mann.

Jeg har Tinder gull og kan se hvem som liker meg. Stadig vekk noen som likte meg i høst, i et par mnd, men nå har det vært null og niks i et par mnd. 

Det henger jo ikke på greip. Ikke endret noe som helst. Man går ikke fra middels bra suksess til nada om det ikke er Tinder som trikser med noe.

Det stemmer og det har ikke noe med deg å gjøre. Du er ute av rotasjon frem til du betaler for boosts etc. Det er slik de tjener penger. Jeg hadde nesten 500 likes først mnd, nå de to siste har jeg vel fått 3... De vil at du skal bruke penger.

13 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke det som er tilfellet dersom han hadde mange likes før. Det er fordi de prøver å presse deg til å brke penger for å "bevise" for deg selv at du er bra nok, skikkelig triste greier...

Anonymkode: 00e88...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...