AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Mann. Jeg har Tinder gull og kan se hvem som liker meg. Stadig vekk noen som likte meg i høst, i et par mnd, men nå har det vært null og niks i et par mnd. Det henger jo ikke på greip. Ikke endret noe som helst. Man går ikke fra middels bra suksess til nada om det ikke er Tinder som trikser med noe. Anonymkode: 4bce0...9aa
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok Anonymkode: 56ec6...fca Beveg deg inn på en annen tråd om du ikke forstod innholdet. Anonymkode: 4bce0...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 Det er algoritmen til Tinder som har funnet ut at du ikke er attraktiv nok. Dersom det er få høyresveip på deg så slutter appen å vise din profil. Dette er et kjent fenomen, så ikke ta det personlig. Mange blogger om dette og konklusjonen er om du ikke er blandt 10% mest attraktive kan du like gjerne slette appen. Anonymkode: 0697e...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er algoritmen til Tinder som har funnet ut at du ikke er attraktiv nok. Dersom det er få høyresveip på deg så slutter appen å vise din profil. Dette er et kjent fenomen, så ikke ta det personlig. Mange blogger om dette og konklusjonen er om du ikke er blandt 10% mest attraktive kan du like gjerne slette appen. Anonymkode: 0697e...5bb Men det var jo ikke få. Det er nå det er få, til tross for at det var greit med likes i et par mnd. Anonymkode: 4bce0...9aa
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: Men det var jo ikke få. Det er nå det er få, til tross for at det var greit med likes i et par mnd. Anonymkode: 4bce0...9aa Algoritmen trenger litt input, så det tar litt tid før den plasserer deg .Nå er du plassert utenfor rotasjon. Du vises ikke lenger til kvinner fordi den har lært at kvinner ikke liker din profil. Anonymkode: 0697e...5bb
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #7 Skrevet 19. desember 2019 Og samtidig ønsker de at jeg skal betale for dette. Jeg vet med sikkerhet at jeg ville fått nok likes om jeg bare vises. Det ble jo bevist tidligere i høst. Anonymkode: 4bce0...9aa
Gjest bloody Skrevet 19. desember 2019 #8 Skrevet 19. desember 2019 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er algoritmen til Tinder som har funnet ut at du ikke er attraktiv nok. Dersom det er få høyresveip på deg så slutter appen å vise din profil. Dette er et kjent fenomen, så ikke ta det personlig. Mange blogger om dette og konklusjonen er om du ikke er blandt 10% mest attraktive kan du like gjerne slette appen. Anonymkode: 0697e...5bb Dette. som en som selv har hatt gull, og ikke faen gidder jeg betale for den dritten igjen. DESSUTEN så har jeg 2 likes nå, fra ÅPENBARE botprofiler som jeg har hatt i en UKE. dvs disse profilene er garantert blitt rapportert, men neida, de gjør jo så du kjøper gull så tinder lar BEVISST være å slette de. Tinder Inc er om alle andre corporate greed fitter. (hvordan vet jeg de er botter? se bilde.) Endret 19. desember 2019 av bloody
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #9 Skrevet 20. desember 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Mann. Jeg har Tinder gull og kan se hvem som liker meg. Stadig vekk noen som likte meg i høst, i et par mnd, men nå har det vært null og niks i et par mnd. Det henger jo ikke på greip. Ikke endret noe som helst. Man går ikke fra middels bra suksess til nada om det ikke er Tinder som trikser med noe. Anonymkode: 4bce0...9aa Det stemmer og det har ikke noe med deg å gjøre. Du er ute av rotasjon frem til du betaler for boosts etc. Det er slik de tjener penger. Jeg hadde nesten 500 likes først mnd, nå de to siste har jeg vel fått 3... De vil at du skal bruke penger. 13 hours ago, AnonymBruker said: Det er algoritmen til Tinder som har funnet ut at du ikke er attraktiv nok. Dersom det er få høyresveip på deg så slutter appen å vise din profil. Dette er et kjent fenomen, så ikke ta det personlig. Mange blogger om dette og konklusjonen er om du ikke er blandt 10% mest attraktive kan du like gjerne slette appen. Anonymkode: 0697e...5bb Nei, det er ikke det som er tilfellet dersom han hadde mange likes før. Det er fordi de prøver å presse deg til å brke penger for å "bevise" for deg selv at du er bra nok, skikkelig triste greier... Anonymkode: 00e88...01c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå