Gå til innhold

Menn og møteplassen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor besøker de min profil igjen og igjen... sendt meg liker... prøver å skrive hei men da kommer meld opp om at de ikke er VIP. Jeg er ikke VIP pluss og da går det ikke å skrive. Men hva tenker de med?? Hva er vitsen når du ikke gidder å betale for å komme i kontakt med deg? Satser de på å treffe VIP pluss så de slipper å betale? 
Eller hadde en helt fra i februar som var innom profilen min jevnlig... ikke VIP ...da han endelig ble VIP og besøkte meg så prøvde jeg med Hei... men da hadde han blokkert meg... jeg syns de virker nesten mental syke når de holder på sånn. Hva er vitsen lissom?

Anonymkode: 050ef...4c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poster du ofte og mange nye bilder fra forskjellige vinkler, nye frisyrer, endret sminke osv.

Noen menn er ekstremt aktive og klikker seg inn på profiler via  "Nye bilder" feeden, også ser deg hvem det er å tenker "Faen er det hu igjen" 

Anonymkode: e0f57...1f3

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poster du ofte og mange nye bilder fra forskjellige vinkler, nye frisyrer, endret sminke osv.

Noen menn er ekstremt aktive og klikker seg inn på profiler via  "Nye bilder" feeden, også ser deg hvem det er å tenker "Faen er det hu igjen" 

Nei gjør ikke det heller. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bør helst unngå å sende ❤️ Hvis det er irritasjon de reagerer for😂😂😂menn er rare 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei gjør ikke det heller. 

En annen årsak kan være at du er den siste besøkte profilen, og når de åpner nettleseren neste gang så kommer den automtisk på den siden.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen årsak kan være at du er den siste besøkte profilen, og når de åpner nettleseren neste gang så kommer den automtisk på den siden.

Det kan godt hende er ikke sånn til meg men . Hva vet jeg hvordan alt funker og kan brukes ?ts

Skrevet

Tja mange går nok gjennom alle profiler i området med jevne mellomrom. Klikker innom. Vanskelig å si om de vil noe eller om de bare titter på profilene. 

Anonymkode: 84ae2...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...