AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Noen som har glemt å gå av flyet som mellomlander? Eller sovet? Ble du vekket av personalet? Anonymkode: a50bc...6e0
ajarRun Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Jeg sov på et KLM fly, da vekket flyvertinnen meg. Men det var buisnesss.
The Kitten Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Min far ble satt av i feil land en gang. Han skulle fly fra Syria til Dubai. Dette var på 70-tallet, og all informasjonen på billetten sto på arabisk. Han sa til flyvertinnen "vekk meg når vi lander, for da skal jeg av." Det han ikke hadde fått med seg (siden all informasjonen på billetten sto på arabisk) var at flyet mellomlandet i Saudi-Arabia. Den dag i dag vet han ikke hvor i Saudi-Arabia han var.
reiseglad Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 Så små forhold på Widerøe sine fly at de vekker deg om du sovner. Dessuten blir passasjerene talt og registrert, og er det for mange vil de se det. (dessuten bråker det på Widerøe, særlig under takeoff og landing, regner med at du våkner)
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 6 minutter siden, reiseglad skrev: Så små forhold på Widerøe sine fly at de vekker deg om du sovner. Dessuten blir passasjerene talt og registrert, og er det for mange vil de se det. (dessuten bråker det på Widerøe, særlig under takeoff og landing, regner med at du våkner) Bråker ikke så voldsomt under landing da. Men man kjenner det nok 😄 Anonymkode: f0019...1a0
reiseglad Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bråker ikke så voldsomt under landing da. Men man kjenner det nok 😄 Anonymkode: f0019...1a0 Bråker mye fra propellflyene, vil jeg påstå. Turtallet på motoren endrer seg, og da blir det støy. Ikke mulig å føre en normal samtale på disse flyene under takeoff/landing. Og så "dumper" de litt på rullebanen i det de tar bakken, særlig hvis sidevind. Endret 19. desember 2019 av reiseglad 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #7 Skrevet 19. desember 2019 Nå er det ikke sånn at flyvertinnene vet hvor de ulike passasjerene skal av da, så om du sovner på ett sted og flyet mellomlander et sted der du skal av, er det jo ingen som vekker deg. Så det lureste er nok å sovne når du skal av på "siste stopp" i så fall, da blir du nok garantert vekket. Anonymkode: 87419...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #8 Skrevet 20. desember 2019 Vet om en jeg kjenner som havnet i Oslo en gang. Skulle en helt annen plass... hadde sovnet. Greit å havne i Oslo da, går iallefall fly, tog og buss samme dag. Har også vært med på billett-kontroll på flyet, var visst en person for mye. Widerøe ❤ Anonymkode: 47d2f...46f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå