Gå til innhold

Når de mister interessen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt oppgitt... har senket krava og fått en som var veldig på og ville møtes etter 2 dager. Minuset er at jeg må kjøre 4t og føler jeg vil bli litt mer kjent først. De har el bil og kommer ingen steder... kniiis...Så går tiden og jo mer vi prater jo mer liker jeg jo mannen og nå når jeg føler meg klar på at han vil jeg møte...så har interessen Dems dabbet av og jeg legger merke til at siden i morges er det sendt 40 snapper og tenker at her er det flere inn i bildet. Jeg tenkte at i julen når jeg er ferdig min arbeidsøkt og får fri så kan jeg dra og møte han..men så har han 2 barn som må tas hensyn til her og prøvde å planlegge noe da om han visste noe om når han har barna etc... men det fikk jeg ikke noe klart svar på. Det er mest at no venter jeg på deg....du må sette deg i bilen å kjøre hit snart osv osv...Vi er godt voksne folk begge to. Kjenner jeg blir litt oppgitt da ...endelig møter noen som er seriøst ute etter en kjæreste ... og ikke bare vennskap og sex. 

Noen tips til hva jeg kan gjøre eller skal jeg bare drite i det? Er han ikke mer interessert så gi blaffen lissom i å prøve å få opp interessen..?? 

Anonymkode: 0bdb6...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han vil vel ikke senke krava han heller da 🥴

Anonymkode: 42485...eba

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han vil vel ikke senke krava han heller da 🥴

Anonymkode: 42485...eba

Vel vet ikke hva d er ja jeg er sikkert ikke bra nok nei. D var nå han som starta det da. Not me...

Skrevet

Hva mener du med at du har senker kravene?

Selv om du chatter med en som ønsker forhold, er det jo ikke sikkert han vil det med deg? Han chatter vel rundt med flere og "ser det an". Nå kan han her være en helt super mann, men ikke jakt på han, mer enn han jakter på deg. Ikke sett deg i bilen og kjør mange timer om han plutselig sier NÅ har jeg tid. 

Anonymkode: e52f8...a70

• Liker 3
Skrevet

Ts.. ja jeg mener at denne gangen skulle jeg prøve å senke kravene å prøve å bli kjent med noen jeg ellers aldri ellers hadde giddet å prate med. Det har jo gått bra det når jeg innser litt over tid at han kanskje er en mann verd å prøve å bli bedre kjent med. Jeg må ha litt tid når det er noen jeg ikke umiddelbart føler noe tiltrekning til. Senke kravene blir vel kanskje feil å si. Heller at jeg prøver å være åpen til de jeg absolutt ikke før hadde villet prate med. Kravene med jobb, førerkort og ikke røyk gjelder nå alle alikevel. Nei har ikke sagt han vil absolutt ha meg men det er vel første som har søkt meg opp og funnet mobil nummer osv og svarte jeg ikke på minuttet ble jeg bombadert med meldinger på 3-4 steder for å få svar av meg. Jeg syntes det var slitsomt og forsto da hva klingy er og mistet interessen enda mer. Men nå når han er blitt mer «normal» i kontakten så syns jeg han virker som en hyggelig kar..og jeg har tatt litt mer iniativ for å vise at jeg liker han litt da... men nå er det blitt motsatt😂😂😂. Dating ass.. han var så på med mld absolutt hele dagen nå er d redusert til mye mindre... så vet ikke om jeg bare skal gi blaffen når han trekker seg mer unna. Det er vel like greit men blir litt lei... forrige skulle jeg møte men han ga aldri noe klart svar på at han ville møtes før jeg hadde passert stedet hans med god margin.. noe som gjorde meg sint og herved blokkert på alle arenaer... langsint ja d kan man trykt si😂😂😂dating er en farse...’mye komisk som skjer

Skrevet

Jeg leste innlegget to ganger men skjønner ikke helt hva som var problemet tror jeg. Slik det høres ut for meg så har han lagt inn en innsats og var på og nå har dere en avtale og han sier underforstått at han gleder seg til du kommer på besøk. Men du synes at etter dere hadde avtalt at du skulle komme på besøk så har han ikke jobbet like hardt for å holde interessen din. Hvis jeg har forstått det riktig. Om jeg har forstått det riktig så er det ikke rart at han ikke jobber like hard nå siden han har jo allerede fått deg til å komme på besøk. Dersom besøket går bra og han finner ut at han liker deg og vil møtes mer så kommer han nok til å jobbe mer. For øyeblikket er det egentlig ingen god grunn til at han skal jobbe så veldig. Han har jobber nok.

Anonymkode: 500d9...c1f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste innlegget to ganger men skjønner ikke helt hva som var problemet tror jeg. Slik det høres ut for meg så har han lagt inn en innsats og var på og nå har dere en avtale og han sier underforstått at han gleder seg til du kommer på besøk. Men du synes at etter dere hadde avtalt at du skulle komme på besøk så har han ikke jobbet like hardt for å holde interessen din. Hvis jeg har forstått det riktig. Om jeg har forstått det riktig så er det ikke rart at han ikke jobber like hard nå siden han har jo allerede fått deg til å komme på besøk. Dersom besøket går bra og han finner ut at han liker deg og vil møtes mer så kommer han nok til å jobbe mer. For øyeblikket er det egentlig ingen god grunn til at han skal jobbe så veldig. Han har jobber nok.

Anonymkode: 500d9...c1f

Der misforsto du.. har ikke avtalt noe møte. Eller jeg avslo ett og kom med forslag til ny dag. Da passet det ikke han pga barn. Noe som er helt greit. Nå blir jeg opptatt med jobb til ca 4 juledag og sagt at etter da kan jeg finne på noe. Men noe mer ikke avtalt. men nå er han blitt mindre interessert så da blir jeg ikke å ta opp det der temaet mer. Problemet er at hver gang han skriver så er det om jeg er på tur? Ja nå må du kjøre hit etc. Sikkert hans form for spøk sikkert😂.

ikke noe problem egentlig er bare jeg som ikke skjønner andre. Lufte tanker bare så no big deal

Gjest bienvilleparish
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der misforsto du.. har ikke avtalt noe møte. Eller jeg avslo ett og kom med forslag til ny dag. Da passet det ikke han pga barn. Noe som er helt greit. Nå blir jeg opptatt med jobb til ca 4 juledag og sagt at etter da kan jeg finne på noe. Men noe mer ikke avtalt. men nå er han blitt mindre interessert så da blir jeg ikke å ta opp det der temaet mer. Problemet er at hver gang han skriver så er det om jeg er på tur? Ja nå må du kjøre hit etc. Sikkert hans form for spøk sikkert😂.

ikke noe problem egentlig er bare jeg som ikke skjønner andre. Lufte tanker bare så no big deal

Når han skriver at du må komme nå med engang høres det ut som han er kåt der og da og vil ha seg noe, eller egentlig ikke er så interessert, men kjeder seg og vil kun ha deg der akkurat da pga det. 

Skrevet

Hjelper vel ikke å være julenisse heller? enn hvis barna sladrer til mor og sier far sov med nissen😂

Neida, men det kan tenkes han ikke vil introdusere deg for barna? men da skjønner jeg ikke hvorfor han ber deg komme øyeblikkelig, kan meldingen vært skrevet i erigert tilstand? Eller hvor seriøst føler du han er? Synes det ser ut at du vil ha kjæreste og han vil ha deg som ff...

Skrevet
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Hjelper vel ikke å være julenisse heller? enn hvis barna sladrer til mor og sier far sov med nissen😂

Neida, men det kan tenkes han ikke vil introdusere deg for barna? men da skjønner jeg ikke hvorfor han ber deg komme øyeblikkelig, kan meldingen vært skrevet i erigert tilstand? Eller hvor seriøst føler du han er? Synes det ser ut at du vil ha kjæreste og han vil ha deg som ff...

Takk for svar. Jeg tror han vil ha kjæreste egentlig. Det har han poengtert flere ganger men ja svarer nok i erigert tilstand hver kveld 😂. Han har vært single ca 3 år. Egentlig lagt hele greia på hylla den møte biten. Chatter bare med så får en jo se hvor det ender. Lenge til fridagene i jul enda for min del😊

Skrevet

Ok, kanskje han har pittelitt prestasjonsangst? Neida, det er greit å skrive erigert, men blir litt vanskelig å lese når bokstavene skifter plass😂😂Jeg krysser fingrene for at det ordner seg for dere, det er ingenting som slår en skikkelig omgang i jula, vi er alle litt mere emosjonell da, varmt og godt under teppenet🤪💚

Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ok, kanskje han har pittelitt prestasjonsangst? Neida, det er greit å skrive erigert, men blir litt vanskelig å lese når bokstavene skifter plass😂😂Jeg krysser fingrene for at det ordner seg for dere, det er ingenting som slår en skikkelig omgang i jula, vi er alle litt mere emosjonell da, varmt og godt under teppenet🤪💚

Har en drøm om en gang i livet få se på fyrverkeri på nyttårsaften og kysse inn i det nye året med en jeg elsker... så langt har det ikke skjedd da😂. Men det ser super romantisk ut. 
Men passert 50 så burde skje snart😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men passert 50 så burde skje snart😂

Er snart 50, å ja, det har skjedd et par ganger og det er drit romantisk, den største rakett får du se under teppenet, vet du😂

Skrevet
14 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Er snart 50, å ja, det har skjedd et par ganger og det er drit romantisk, den største rakett får du se under teppenet, vet du😂

Det er ikke like romantisk da med en kåt gris under teppet, men nå er vel menn sånn da

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke like romantisk da med en kåt gris under teppet, men nå er vel menn sånn da

Ja, unnskyld, det var lite romantisk skrevet av meg, men at du ser for deg en kåt gris under teppenet, var jo din beskrivelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...