Totalya Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Vi skal til Kristiansand i sommer, reiser med fly. Vi er mor, far, og en gutt på fire. Skal bo på Plusscamp Kristiansand Hamre familiecamping. (Ikke den som heter Hamresanden, de er "naboer") Noen som vet hvordan det er der? Har sett nettsidene, men greit å høre om noen har "erfaring". Tar gladelig imot tips til ting vi bør få med oss når vi først er i Kristiansand, men har som sagt ikke med bil. Vi skal selvfølgelig i dyreparken og på Kaptein Sabeltann. Noen som har vært på showet forresten, og har noen anbefalinger i så måte?
Shoegal Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 har sett showet, og kan tenke meg at det kan bli litt skummelt for en på fire. det er bekmørkt og mye smell, pistoler og pang-pang. så dere kan jo kanskje forberede ham på det. da jeg så forestillingen i fjor var det i alle fall nok av foreldre som måtte ta med seg barna og gå før forestillingen var halvveis. ganske bortkastede penger og kjipt å gå glipp av forestillingen som er utrolig bra. det er kanskje opplagt, men i tillegg ville jeg tatt med veldig godt med tøy og regntøy. showet varer fra rundt 23 til 00.30, så det kan jo bli relativt kaldt, og hvis det regner er jo regntøy et must, i og med at man sitter under åpen himmel. men dere kan glede dere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå