AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Del Skrevet 19. desember 2019 Skal ta koloskopi i ettermiddag, og har drevet med tømming av tarmen siden klokka 19 i går kveld. I følge tømmingsregimet fra klinikken skulle jeg spise frokost i går tidlig, deretter kun klare drikker. Første dose Picoprep i går kveld, andre i dag tidlig. Har skikkelig vandig, men det er fortsatt farge på den. Er alt bortkastet da?😣 Har drukket og drukket, men har kanskje ikke klart å drikke nok allikevel? Beklager ekle detaljer, men er så redd for at jeg må gjøre alt på nytt. Anonymkode: 74987...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. desember 2019 #2 Del Skrevet 19. desember 2019 Det som kommer ut skal være helt vann-konsistens og fargen bør ikke være mer enn lett farget. Er ikke tarmen godt nok tømt, så risikerer du dessverre å må gjennom det på nytt 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #3 Del Skrevet 19. desember 2019 35 minutter siden, Patriotpaula skrev: Det som kommer ut skal være helt vann-konsistens og fargen bør ikke være mer enn lett farget. Er ikke tarmen godt nok tømt, så risikerer du dessverre å må gjennom det på nytt 😬 Da ryker jeg nok på en ny runde ja. Utrolig kjipt, men er jo min egen skyld da. Takk for svar! Anonymkode: 74987...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. desember 2019 #4 Del Skrevet 19. desember 2019 Det er jo ikke din feil, du har jo tatt de to posene med picoprep som du har fått beskjed om. Fortsett å drikk væske med salt og sukker utover dagen. Det er lov å håpe at det går greit likevel 🤞🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Del Skrevet 19. desember 2019 Jeg og hadde helt vanndig avføring men med noe farge. Gikk helt fint. Anonymkode: a6963...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå