Gå til innhold

Vanlig å nevne andre damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dater en mann i et par tilfeller har han nevnt flotte damer på TV eller film. Vanlig? Kunne du gjort det? 

Jeg og ser at de er pen, men har egentlig ikke behov for å høre at han synes det. 

Anonymkode: 09c67...aca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det kommer litt an på. Det var en jeg data som sa han synes Madonna var hot, det var kanskje 10 år siden, men hun var jo gammel fortsatt så jeg syntes det bare var morsomt og søtt. Han mente hun hadde sexy utstråling. 

Om det bare er basert på en ung stram kropp så er det anerledes liksom.

Anonymkode: 1389c...c1a

Skrevet

Tåler du ikke å høre at det finnes andre flotte damer?😂Hvorfor kan han ikke være ærlig å si hva han synes?

Nei, jeg har holdt klokelig kjæft, og sagt at du er den vakreste på jord! Hvor ærlig tror du jeg hadde vært da?

Hvis man ikke kan være ærlig med den man vil ha, da fungerer ikke forholdet særlig bra, ikke sant?

Skrevet

Det spørs hvor mye og hvor ofte. Og samtidig hvor mange kompliment han gir deg. Ikke godta hva som helst

Anonymkode: aacb1...cbc

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Tåler du ikke å høre at det finnes andre flotte damer?😂Hvorfor kan han ikke være ærlig å si hva han synes?

Nei, jeg har holdt klokelig kjæft, og sagt at du er den vakreste på jord! Hvor ærlig tror du jeg hadde vært da?

Hvis man ikke kan være ærlig med den man vil ha, da fungerer ikke forholdet særlig bra, ikke sant?

Som jeg sier så ser jeg at det er mange flotte damer og penere enn meg. Jeg ser pene menn og, men selv har jeg ikke behov for å si det høyt. Er dette mer typisk menn? 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Spørsmålet er heller "hvorfor være åpen/ærlig om hvem som er pene?" Ingen av dem er tjent med det. Passer bedre som kompisprat eller på et forum, ikke med en dame man dater eller er sammen med. Nybegynnerfeil.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Nei jeg sier det aldri høyt, men jeg er ikke den typiske mannen heller, så dum er jeg ikke... 🙈 Den typiske mannen vet ikke hvordan man behandler damer😉

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sier så ser jeg at det er mange flotte damer og penere enn meg. Jeg ser pene menn og, men selv har jeg ikke behov for å si det høyt. Er dette mer typisk menn? 

Nei jeg sier det aldri høyt, men jeg er ikke den typiske mannen heller, så dum er jeg ikke... 🙈 Den typiske mannen vet ikke hvordan man behandler damer😉

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dater en mann i et par tilfeller har han nevnt flotte damer på TV eller film. Vanlig? Kunne du gjort det? 

Jeg og ser at de er pen, men har egentlig ikke behov for å høre at han synes det. 

Kjæresten min kommenterer av og til kvinner på TV eller i filmer som han synes er flotte, jeg har ikke noe problem med det. Hender faktisk at jeg gjør det selv også :) En kommentar i forbifarten av en pen tv/filmstjerne betyr jo bare at han synes hun er pen - han synes ikke at jeg er noe mindre fin av den grunn. Mulig jeg hadde reagert annerledes hvis det var noe som gjentok seg til stadighet, da.

Skrevet

Har tenkt at han gjerne er en person  som sier det han tenker. Og i utganspunktet ikke noe galt i det sånn. Jeg gjør det bare ikke selv. 

Jeg er ikke den mest selvsikre på meg selv. 

Skrevet

Men når disse damene er slankere en meg. Gjerne mindre mage osv. Så har det svevd meg hva synes han da om meg. Rart av meg? 

Skrevet

Mener at det skal være takhøyde for å kunne anerkjenne at noen andre også er attraktive en gang i blant, men da må det være en trygghet med hverandre etablert fra før av. Det er det ikke vanligvis når en bare har datet litt. 

Jeg hadde blitt noe skeptisk til fyren pga dette trekket som sikkert hadde irritert meg i lengden om det allerede kommer hyppig nå, men så ser jeg også forskjell på å nevne det om kjendiser utenfor rekkevidde og folk nær. 

• Liker 2
Skrevet

kanskje vil han at du skal kle deg litt som favorittskuespillerne /kjendisene hans gjør? 

det virker slik at fyren din er over gjennomsnittlig opptatt av utseende, så jeg bare påpeker at om du vil beholde ham, du må være flink for å se ut som vakker som mulig... 

du har faktisk ganske bra muligheter med ham akkurat nå, fordi konkurranse i vinteren er mindre intensivt, folk flest går jo ikke rundt lettkledde i vinterværet... ta sjansen da! lykke til! 

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

Mener at det skal være takhøyde for å kunne anerkjenne at noen andre også er attraktive en gang i blant, men da må det være en trygghet med hverandre etablert fra før av. Det er det ikke vanligvis når en bare har datet litt. 

Jeg hadde blitt noe skeptisk til fyren pga dette trekket som sikkert hadde irritert meg i lengden om det allerede kommer hyppig nå, men så ser jeg også forskjell på å nevne det om kjendiser utenfor rekkevidde og folk nær. 

Har ikke datet så lenge så gjerne er det at jeg ikke er helt trygg på han. Må si at det er ikke veldig msnge ganger han har sagt noe, men...

Ser den. Han har ikke nevnte det i sammenheng med folk ute eller vi kjenner. Bare film/kjendis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...