Gå til innhold

Svir etter sæd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en ung jente på 20 som har bare hatt en partner. Vi har derimot slitt med et problem. Noen ganger, «brenner» det i skjedeåpningen etter at han har sprutet inni meg. Det er vondt, og hjelper om jeg har kaldt vann på. Jeg hadde ingen kjønnssykdommer da jeg testet meg for et år siden, og har som sagt ikke byttet partner siden det. Jeg tror heller ikke jeg har soppinfeksjon da utflod lukter og ser normal ut, men jeg har opplevd å få en mer klompete konsistens før mens tidligere. Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 41029...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville for sikkerhetsskyld testet meg for kjønnssykdommer på nytt. 

Med det sagt, så har jeg hatt samme problemet. Slet med at det gjorde veldig vondt etter samleie med samboer, samt svært hyppig urinveisinfeksjoner. Jeg tålte ikke samboer, og kroppen min brukte to år på å "tolerere" hans sperm. 

Anonymkode: 9bfea...85b

Skrevet

Har slitt med det samme før jeg også. Tror det kan være at du får små rifter under samleie, og når sæden kommer ut så er det salt i sæden som gjør at det svir og brenner noe voldsomt. 

Bare en tanke. 

Jeg kjenner det fortsatt av og til men skjeldnere. Mulig en allergisk reaksjon? Vi testet ut kondom og da ble jeg ikke slik. 

Anonymkode: 5959b...546

• Liker 2
Skrevet

Du trenger ikke ha spesielle symptomer for soppinfeksjon,, hos meg trenger det ikke klø engang og jeg har sjekket meg hos lege og det har vist seg å være både soppinfeksjon og uvi uten de vanlige symptomene. Når du sier det svir tenker jeg uvi eller kjønnssykdom. Leser du har testet deg, men man vet aldri. Jeg ville dratt til fastlegen om jeg var deg, ta med en urinprøve og be om gynekologisk undersøkelse og spør om det kan være små rifter, sopp eller noe annet. Bedre å sjekke med engsng enn å holde på sånn der. 

Anonymkode: abcdf...971

Skrevet

Allergi mot sæd eller kondom?

Mannen har vært utro og du har blitt smittet av sykdom: test deg på nytt. 

Anonymkode: 9a2cb...bc6

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Allergi mot sæd eller kondom?

Mannen har vært utro og du har blitt smittet av sykdom: test deg på nytt. 

Anonymkode: 9a2cb...bc6

Men det svir jo bare av og til i kontakt med sæd? Kan det være en kjønnssykdom da?

Tviler veldig sterkt på at han har vært utro forresten

Anonymkode: 41029...923

Skrevet

Jeg kan oppleve det samme - etter 20 år med samme partner! Tror det er bare at huden er sensitiv, men har også sansen for forklaringen over her. Dusjer med kaldt vann etterpå.

Anonymkode: e7365...486

• Liker 1
Skrevet

Opplever dette ofte, det er fordi jeg har fått små rifter. 

Anonymkode: 7fbac...1dc

• Liker 1
Skrevet

Med min eks sved og klødde det lenge etter at han hadde hatt utløsning. Med min nåværende mann gjør det ikke det. Jeg har tenkt at det kanskje var fordi vi kroppslig sett ikke var perfekt match mtp. Barn osv? Noen passer jo rett og slett ikke sammen biologisk. Det skjer jo at et par sliter i åresvis med å få barn sammen, men at det løser seg av seg selv når begge får nye partnere. 

Anonymkode: d503a...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...