ss82 Skrevet 20. desember 2019 #21 Del Skrevet 20. desember 2019 Min går bare i ullundertøy i bhg. Så lenge hun synes det er greit, er vi fornøyd med det. Ser ikke poenget med å pynte henne for bhg. Har også en førsteklassing som bruker mer solid ulltøy som også ser mer «påkledd» ut. De har mye fint på Nameit, Woolland og andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #22 Del Skrevet 20. desember 2019 Sender 2-åringen i barnehagen med ullbody, ullstrømpebukse og joggebukse i bomull. Han løper som regel rundt i bare ullundertøyet ved henting. Når de er ute i barnehagen har han på mellomlag i ull eller fleece og vinterdress i tillegg. Anonymkode: 950ef...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #23 Del Skrevet 21. desember 2019 Begge mine døtre, ei i på siste i bgh og ei i 2 klasse, hater ullundertøy/superundertøy, så er det over 10-12 kuldegrader så lar jeg slippe med bare å ha på olabukse uten noe under Anonymkode: 1f64a...33f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå