Blosy Skrevet 18. desember 2019 #1 Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg er 26 og mannen min er 27 og vi har en liten kar på 29 uker 😊 I dag er jeg på dag 22 i syklusen og er veldig spent på om vi får positiv test i julegave 🤩🎅🏻 Nå er vi på forsøk nr. 5, forrige gang klaffet det på 3. gang. Så tenkte jeg skulle lage en prøverdagbok. Og håper jeg snart kan hoppe over til en gravid dagbok. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 19. desember 2019 Forfatter #2 Del Skrevet 19. desember 2019 Som alltid klarer jeg ikke dy meg fra å teste ALT for tidlig. Så på morgenen måtte jeg ta en test, ble jo selvfølgelig negativ. Et stort IKKE GRAVID. Så må bare smøre meg med tålmodighet, som er så vanskelig å finne. Men graver jo etter symptomer som alltid. De siste dagene har jeg vært mye trøtt, og må ha sovet litt på dagen. Har også en del kramper i magen som tidvis kan være veldig vonde, verre enn når jeg har mensen. Og begge disse tingene opplevde jeg ved starten av forrige svangerskap. Så må bare vente og se 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 20. desember 2019 #3 Del Skrevet 20. desember 2019 Når har du IKM? Jeg fikk ikke positiv test før dagen etter dette. Kjekt å følge med her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 21. desember 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 21. desember 2019 På 20.12.2019 den 13.23, Vestalinn skrev: Når har du IKM? Jeg fikk ikke positiv test før dagen etter dette. Kjekt å følge med her fremover Har IKM på julaften 🎅🏻 Så prøver å holde meg til ta. Sist fikk jeg også positiv dagen etter IKM 😛 Men er bitt av test dilla basilla 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiva Skrevet 22. desember 2019 #5 Del Skrevet 22. desember 2019 Håper dere får julegaven dere ønsker dere 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 22. desember 2019 #6 Del Skrevet 22. desember 2019 Hvem i alle dager sier at barnet sitt er 29 uker gammelt??!!?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg bruker clearblue fertilitetsmonitor, og merker også av i appen Flo når jeg tar tester, og symptomer, følelser osv. Denne måneden hadde jeg eggløsning litt senere enn vanlig, så var inne på Flo som mener IKM kan bli så sent som 27 😮 Så da blir det kanskje noen dager ekstra å vente før jeg kan ta test. Har fremdeles mensmurring, og er småtrøtt 🙈 Men å være trøtt nå er kanskje ikke rart siden vi har hatt barnedåp to dager på rad med masse mat, så slikt blir man slapp av 😛 22 timer siden, uglejenta skrev: Hvem i alle dager sier at barnet sitt er 29 uker gammelt??!!?! Går ikke runt å sier han er 29 uker om noen spør, men det var bare for å være presis her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 23. desember 2019 #8 Del Skrevet 23. desember 2019 Spennende! Jeg går inn i PP5/6 nå på nyåret selv. Håper dere får to streker i romjulen 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 27. desember 2019 Nå i morgest tok jeg da en ny test. I følge Flo appen er IKM i dag, og var inne på clearblue sine sider hvor jeg fant ut at jeg tidligst kunne teste i dag som var 3 dager før IKM i følge clearblue. Fertilitetsmonitoren sier også nå at IKM et om 3 dager. Så denne forsinkede eggløsningen er jo helt på tur 🙈. Å nå er syklusen min vart en evighet, er på dag 31 nå! Vanligvis varer syklusen min i 27 dager. Men i dag igjen fikk jeg negativt test 😥. Og jeg har ikke flere tester med meg på juleferie, men skal uansett hjem i morgen kveld. Så får ikke tatt noe test 2 dager før IKM i følge clearblue fertilitetsmonitoren. Men håper virkelig på en positiv test nå! Eller så er det noe galt med meg 😥 Jeg har enda vonde menssmerter og stikking i livmoren, så om jeg ikke er gravid må det jo bære noe galt, for dette er ikke normalt. Eller kanskje jeg har vont pga kluss med sen eggløsning? Men ble skuffa av negative test 😞 Forrige graviditet hadde jeg også tatt El-tester i perioden jeg pleier ha eggløsning, men fikk aldri utslag. Tenkte derfor at jeg ikke kunne bli gravid den måneden siden jeg ikke hadde eggløsning. Så stresset ikke med å ta test. Men fikk positiv test på forventet IKM dato uten bruk av morgenurin. Så håper kanskje at testen blir positiv om noen dager. Men å vente å vente så gjør meg tullete! Føles litt som i slutten av en graviditet å det nærmer seg termin, og man hele tiden tenker kanskje i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 28. desember 2019 Nå er vi endelig hjemme fra juleferien. Så på tur hjem kjøpte jeg 8 pak med rfsu sine strimletester. Har hatt veldig med mensmurring i dag. Så med en gang vi kom hjem tok jeg en av testene med meg på badet.... Og du dæsken blei hanj ikkje positiv 🤩 Så skal ta ny test i morgen tidlig for å se, for å være helt sikker! Jeg har aldri opplevd noe kluss med disse testene, og sist jeg fikk positiv var jeg gravid med min skjønne lille 😁 Og en annen sprø ting, jeg hadde en følelse på at det skulle klaffe denne måneden. For sist jeg ble gravid tok jeg også fly og var en uke i Stockholm, så tenkte at nå skal vi jo reise med fly til familie til jul. Kanskje det er noe med å ta fly, eller med ferie å kos 😛 Men skal teste imorgen igjen 🤩 For kveldstesten her ble svak positiv, så håper det blir sterkere 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 28. desember 2019 #11 Del Skrevet 28. desember 2019 2 timer siden, Blosy skrev: Nå er vi endelig hjemme fra juleferien. Så på tur hjem kjøpte jeg 8 pak med rfsu sine strimletester. Har hatt veldig med mensmurring i dag. Så med en gang vi kom hjem tok jeg en av testene med meg på badet.... Og du dæsken blei hanj ikkje positiv 🤩 Så skal ta ny test i morgen tidlig for å se, for å være helt sikker! Jeg har aldri opplevd noe kluss med disse testene, og sist jeg fikk positiv var jeg gravid med min skjønne lille 😁 Og en annen sprø ting, jeg hadde en følelse på at det skulle klaffe denne måneden. For sist jeg ble gravid tok jeg også fly og var en uke i Stockholm, så tenkte at nå skal vi jo reise med fly til familie til jul. Kanskje det er noe med å ta fly, eller med ferie å kos 😛 Men skal teste imorgen igjen 🤩 For kveldstesten her ble svak positiv, så håper det blir sterkere 😁 Synes den var sterk til å være kveldsurin jeg! 😁 Krysser fingrene for dere i morgen, tror og håper den er positiv 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 29. desember 2019 Forfatter #12 Del Skrevet 29. desember 2019 Nå i morgest tok jeg da enda en test, nå med clearblue sin fertilitetsmonitor. Og den bekreftet at jeg er gravid 🤩 Så prøver dagboken min ble ganske kort, og håper jeg slipper å fortsett på den og at graviditeten går bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 29. desember 2019 #13 Del Skrevet 29. desember 2019 På 18.12.2019 den 20.24, Blosy skrev: Jeg er 26 og mannen min er 27 og vi har en liten kar på 29 uker 😊 I dag er jeg på dag 22 i syklusen og er veldig spent på om vi får positiv test i julegave 🤩🎅🏻 Nå er vi på forsøk nr. 5, forrige gang klaffet det på 3. gang. Så tenkte jeg skulle lage en prøverdagbok. Og håper jeg snart kan hoppe over til en gravid dagbok. 😁 29 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 29. desember 2019 #14 Del Skrevet 29. desember 2019 16 minutter siden, Blosy skrev: Nå i morgest tok jeg da enda en test, nå med clearblue sin fertilitetsmonitor. Og den bekreftet at jeg er gravid 🤩 Så prøver dagboken min ble ganske kort, og håper jeg slipper å fortsett på den og at graviditeten går bra 😊 Se der ja! 😁 Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 29. desember 2019 Forfatter #15 Del Skrevet 29. desember 2019 22 minutter siden, *nordby* skrev: 29 uker? Ja barnet vi har er 29 uker, han er 30 uker nå da, så akkurat 7 måneder ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 29. desember 2019 Forfatter #16 Del Skrevet 29. desember 2019 8 minutter siden, J1994 skrev: Se der ja! 😁 Gratulerer! Tusen takk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 29. desember 2019 #17 Del Skrevet 29. desember 2019 Gratulerer så mye!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå