AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Var på date for to dager siden. Det var hyggelig. Han spurte om vi kunne sees igjen snart, og om jeg ville finne på noe i romjulen. Jeg lovte ta kontakt med han på messenger og komme med forslag til dato. . Så jeg søkte han opp. Sendte et vink og skrev deretter en lang melding... Den står med det symbolet som er grått/hvitt. Tror det betyr levert men ikke mottatt (da blir den blå). Og iallefall ikke lest. Kan han allerede ha blokkert meg av en el annen grunn? Eller kan det være andre grunner til at han ikke leser den /mottar den? Blir veldig skeptisk. Han vet ikke etternavnet mitt og kan ikke kontakte meg på andre måter...må evt være via dating siden vi møttes..Men der har han ikke vært aktiv siden vi møttes... Hva tenker dere? Anonymkode: 91273...d94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Det blir filtrert i en egen mappe hvis man ikke er venner på FB. Er ikke engang sikkert han har sett at den ligger der... meldingen altså. Eller kanskje han ikke bruker Messenger hver dag. Eller har vært opptatt. Eller uten dekning. Anonymkode: df63f...a31
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Visste ikke at den blir filtrert i egen mappe.. Vi er ikke venner på Facebook nei. Første gang jeg tar kontakt på messenger nå.. Han virket såpass interessert at jeg skulle tro han har vært på messenger men det kan jeg jo ikke se så lenge han ikke har mottatt meldingen min...sukk... Anonymkode: 91273...d94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Legg han til som venn, da. Anonymkode: 23ba5...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Visste ikke at den blir filtrert i egen mappe.. Vi er ikke venner på Facebook nei. Første gang jeg tar kontakt på messenger nå.. Han virket såpass interessert at jeg skulle tro han har vært på messenger men det kan jeg jo ikke se så lenge han ikke har mottatt meldingen min...sukk... Anonymkode: 91273...d94 Det ligger i en egen mappe, så det er ikke alltid så lett å finne om man ikke vet hvor man skal se. Send han en venneforespørsel, så får han sett meldingene dine 😊 Anonymkode: 5bc7f...ebb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 Jeg er ikke på Facebook... 😕 Ts Anonymkode: 91273...d94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 er vi ikke blitt venner når jeg har sendt han et vink da? Han får vel beskjed og må "godta" forespørsel fra meg? Dette kan jeg ikke helt... Anonymkode: 91273...d94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: er vi ikke blitt venner når jeg har sendt han et vink da? Han får vel beskjed og må "godta" forespørsel fra meg? Dette kan jeg ikke helt... Anonymkode: 91273...d94 Jo jeg kan i allefall ikke finne noe "send venneforespørsel"-greier inne på min messenger, annet enn vink... Når sendte du meldingen da? Anonymkode: 23ba5...8f9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 Gå inn på facebook profilen hans og send venneforespørsel. Hvis det ikke går an å sende, så kan han ha tatt på et modus at bare felles venner av hans venner kan sende forespørsel. Anonymkode: 65f53...93f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #10 Skrevet 18. desember 2019 Send han beskjed på en annen kanal om at du har sendt han en mess. Da kan han finne frem mappen og lese meldingen din. Anonymkode: 30e4e...4b0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send han beskjed på en annen kanal om at du har sendt han en mess. Da kan han finne frem mappen og lese meldingen din. Anonymkode: 30e4e...4b0 Takk for tips...også til alle dere andre. Sendte han en mld nå på datingsiden og håper han får epost om det.... Så får jeg vel snart funnet ut om han har blokkert meg... 🙄 Anonymkode: 91273...d94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Dette skjedde med han jeg datet også. Han spurte om jeg kunne sende han en melding på messenger, man han fikk den ikke... Litt vanskelig å sende melding til folk man ikke har som fb-venn, kommer litt an på innstilingene tror jeg. Anonymkode: 41f14...5a3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 Dere blir ikke automatisk venner i Messenger når du sender et vink. Din melding blir filtrert i en annen mappe under «Forespørsler». Sjekk den røde pilen. Han må gå innpå der for å finne meldingen din. Han har ikke blokkert deg, da skal du ikke kunne skrive eller vinke til han en gang. Anonymkode: 2e75f...611
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere blir ikke automatisk venner i Messenger når du sender et vink. Din melding blir filtrert i en annen mappe under «Forespørsler». Sjekk den røde pilen. Han må gå innpå der for å finne meldingen din. Han har ikke blokkert deg, da skal du ikke kunne skrive eller vinke til han en gang. Anonymkode: 2e75f...611 Tusen takk! Det er slik det blir hos meg...når folk sender meg mld og vil ha kontakt...Men han vet kanskje ikke det siden han er på FB...og ikke bare på messenger . Tusen takk for svaret ditt! Anonymkode: 91273...d94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #15 Skrevet 18. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Det er slik det blir hos meg...når folk sender meg mld og vil ha kontakt...Men han vet kanskje ikke det siden han er på FB...og ikke bare på messenger . Tusen takk for svaret ditt! Anonymkode: 91273...d94 Du over her hadde rett. Han hadde ikke fått mld.dvs den lå på forespørsel... Så nå har vi connectet på messenger. Takker for alle innspill... Anonymkode: 91273...d94
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du over her hadde rett. Han hadde ikke fått mld.dvs den lå på forespørsel... Så nå har vi connectet på messenger. Takker for alle innspill... Anonymkode: 91273...d94 Bare hyggelig å være til hjelp 😊 Anonymkode: 2e75f...611
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå