AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Del Skrevet 18. desember 2019 Etter enda et år der de lover og garanterer levering før jul, og sender en mail en uke etterpå at de dessverre ikke klarer å sende før i januar. hvilken annen enkel men bra fotoservice bruker dere? Anonymkode: 1c6aa...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. desember 2019 #2 Del Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Etter enda et år der de lover og garanterer levering før jul, og sender en mail en uke etterpå at de dessverre ikke klarer å sende før i januar. hvilken annen enkel men bra fotoservice bruker dere? Anonymkode: 1c6aa...c7b Være litt tidligere ute, hvis dette skjer hver gang? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Del Skrevet 18. desember 2019 Anbefaler optimalprint.no hvis de har de samme produktene som du er på jakt etter 👍 Anonymkode: b6d78...8ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Del Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, Teatrica skrev: Være litt tidligere ute, hvis dette skjer hver gang? Ikke alle som forstår seg på slik. Snakket med en kollega, han ergret seg grønn for at pakka han har sender sørover til sine foreldre aldri har kommet frem til jul i tide. Kanskje ikke så rart når han sender pakka 19 eller 20 desember, og pakka skal på nesten 200 mils reise. Anonymkode: 94cdd...18c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Del Skrevet 18. desember 2019 10 minutter siden, Teatrica skrev: Være litt tidligere ute, hvis dette skjer hver gang? Jaha, med garanti om levering før jul så går det fint å bestille noe ekstra foto gave til en ekstra gjest? Anonymkode: 1c6aa...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilypond Skrevet 18. desember 2019 #6 Del Skrevet 18. desember 2019 Støtter meg på denne. "Overraskende høyt ordrevolum" er begrunnelsen, de har ikke engang satt produktene i produksjon en uke etter bestilling. Det er de som er den profesjonelle part, dette burde de klare å beregne. Vi som forbrukere bør kunne stole på lovnadene deres om levering. Burde ikke være noen overraskelse at mange bestiller fotoprodukter ment som julegave. TS, jeg skal prøve meg i en CEWE fotobutikk. Litt mer begrenset utvalg av produkter de kan printe direkte, men da bør jeg jo kunne få med meg produktet når jeg går ut døren og ikke være avhengig av produksjonstid + leveringstid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Del Skrevet 18. desember 2019 15 minutter siden, Lilypond skrev: Støtter meg på denne. "Overraskende høyt ordrevolum" er begrunnelsen, de har ikke engang satt produktene i produksjon en uke etter bestilling. Det er de som er den profesjonelle part, dette burde de klare å beregne. Vi som forbrukere bør kunne stole på lovnadene deres om levering. Burde ikke være noen overraskelse at mange bestiller fotoprodukter ment som julegave. TS, jeg skal prøve meg i en CEWE fotobutikk. Litt mer begrenset utvalg av produkter de kan printe direkte, men da bør jeg jo kunne få med meg produktet når jeg går ut døren og ikke være avhengig av produksjonstid + leveringstid. Thaaaank u! Anonymkode: 1c6aa...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #8 Del Skrevet 19. desember 2019 Sendte melding på dems chat funksjon. Stod som nr 50 i en kø. Og siden jeg Ikke satt og glodde etter svar fra dem Til neste dag fikk jeg mail om at de skulle svare snart. Og at de hadde tekniske problemer og stor pågang. Jaha. Spurte om de kunne kansellere en av prosjektene jeg hadde bestilt og den andre ønska jeg. Men om jeg da måtte slette bestillingene også bestille på nytt, og om man får rabatten som var eller bare den plaster på såret saken. Siden bestillinga kosta mer enn plaster på såret prisen. Ingen svar. Idag får jeg mail om at sendinga mi forventes da og da. Men ingen svar. Så nei. Aldri mer Fotknudsen. Anonymkode: 1c6aa...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #9 Del Skrevet 19. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter enda et år der de lover og garanterer levering før jul, og sender en mail en uke etterpå at de dessverre ikke klarer å sende før i januar. hvilken annen enkel men bra fotoservice bruker dere? Anonymkode: 1c6aa...c7b Den lokale kopibutikken, sendte en mail søndag med bildet og hvilke strl jeg ville ha det i. Kl 9 dagen etter var det klart til henting for 50,- 😊 Anonymkode: dab5c...3e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #10 Del Skrevet 19. desember 2019 Vi bestilte syv fotokalendere fra FotoKnudsen til Black Friday. Fikk en veldig lav pris og de kom bare noen dager senere. De sendte oss først en e-post og sa det ville ta litt lengre tid enn vanlig, pga. høyt volum, men de kom akkurat når de hadde lovet likevel. Anonymkode: d3e82...a4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 19. desember 2019 #11 Del Skrevet 19. desember 2019 På 18.12.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev: Hva med å heller bestille pakker langt tidligere, og så sende dem i god tid før den 24. desember? Er vel ikke Foto Knudsen sin "feil" at kunder ikke gidder å gjennomføre bestiller før de er ett godt stykke ut i desember. I tillegg til at pakken skal sendes ett stykke i posten.. Anonymkode: f8963...a3d Det er greit det at man må være tidlig ute med å bestille før jul, det forstår jo de fleste. Men når en kjede eller en butikk GARANTERER levering før jul, da bør man jo kunne stole på det. - Det er der problemet ligger, hvorfor garantere noe når man ikke kan holde det overfor kundene sine? Det er for dårlig av en så stor virksomhet. Nå er det noen år siden sist jeg bestilte fra FK før jul, og da mener jeg at varene kom ganske raskt. Men som sagt, det må ha vært 3-4 år siden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #12 Del Skrevet 19. desember 2019 Og.. du blir nok enda mer skuffet når bildene kommer. Bildene fra Fotoknudsen blir alltid blasse.. Anonymkode: 828a4...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #13 Del Skrevet 19. desember 2019 Jeg har bestilt utenom høytid før og har vært veldig fornøyd med servicen. Denne gangen bestilte jeg tre dager før jeg bestilt hos Japanfoto. Likevel kom pakken fra Japan foto for to dager siden og den fra Fotoknudsen er enda ikke dukket opp. Samme innhold. vet hva jeg skal velge neste gang. Anonymkode: dabb4...b4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #14 Del Skrevet 19. desember 2019 Har bestilt fra CEWE og skal hente i den nærmeste Japan photo butikken i morgen! Var selv sent ute så tok det jeg så jeg kunne rekke å få tak i. Ikke bestilt julekort derfra før så spent på resultatet, men ellers er jeg alltid fornøyd med Japan photo, brukt dem masse før 👍🏼 Anonymkode: 4c24b...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #15 Del Skrevet 20. desember 2019 Takk for tips! Blir nok Cewe/Japan foto eller noe sånt fremtida ja. Eller en fysisk butikk. har bestilt fra Fotoknudsen før og fått produkter til rimelig tid. Bestilte det jeg skulle ha tidligere også, null problem med tid levering og vare. men som sagt, en garanti er en garanti. Og når de ikke har fungerende kundeservice, ikke svart på spørsmålet mitt, og sendt bestillingen jeg skrev spørsmål om, så sitter jeg igjen med flere ting som blir teit å gi etter jul og gaver jeg ikke får gitt før etter jul. Og må gi de menneskene som kommer til jul ( som jeg ikke visste om før den 11) en annen gave. Så tap både økonomisk og den søte juleideen min blir litt amputert. Helt i orden det. Men å ikke svare og det å bruke en uke på å si at nei d vi lova det skjer ikke. Men neste bestilling får du litt rabatt. Anonymkode: 1c6aa...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #16 Del Skrevet 20. desember 2019 Men kjære dere som sier hun skulle ha bestilt tidligere! Når en butikk garanterer at du får varene før jul, er det jo klart hun kan klage! Anonymkode: cf5be...d69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #17 Del Skrevet 20. desember 2019 Jeg bestilte fra Fotoknudsen 10 desember og fikk produktet i dag, heldigvis! I fjor bestilte jeg fra Japan photo, bra det også. Man må rett og slett være tidlig ute. Anonymkode: 47b80...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå