Gjest solkrem Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 hvem kan du anbefale? jeg bruker piz puin og har hørt at den er bra men vet ikke.. starter med faktor 8 og går nedover og ender opp med olje sånn man kjøper i syden;)
Gjest assa Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har ikke hørt om solkrem man blir brun av. Tror jeg har sett noe i syden med en gulrot på som visst nok skal stimulere melanin produksjonen.... Men visst du IKKE vil bli rynkete FØR tiden bør du ikke gå under solfaktor 8...
glaciera Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Lancaster har sånn "fargefremmer" i sine solkremer. Ellers har Rubinstein en solforberedende krem som du bruker ca 2 uker før du skal ut i sola mye.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 og ender opp med olje sånn man kjøper i syden;) Sololje får du kjøpt i Norge også På sparkjøp selges en flaske til femtilappen (mens samme flaske selges for nesten hundre andre steder).
Piglet Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Man kan også ta betacaroten piller (eller spise masse gulerøtter), men er usikker på hvor sundt det er. Ellers finnes det det også forskjellige tan maximizer produkter. Se her f.eks.: http://www.escentual.co.uk/lancaster/after...ermonaco30.html Piglet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå