Gå til innhold

p piller erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. jeg skal starte med p pille merket microgynon, noen som har erfaring med det merket? legger man på seg og hvilke p pille merker gjør så man legger på seg? vil ikke gå opp i vekt :) 

Anonymkode: dbd83...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du legger på deg varierer fra person til person, så der finnes det ingen fasit. Jeg går på oralcon (samme som microgynon). Har ingen bivirkninger som vektoppgang, dårlig hud etc. 

Anonymkode: ab229...9ea

Skrevet

Jeg gikk på Microgynon en stund, og det var den pillen av de jeg har gått på som hadde minst negativ innvirkning på psyken min. Hadde en grei opplevelse med de. Det eneste negative var at jeg gikk bittelitt opp i vekt av dem (økt matlyst fra hormoner tror jeg). 

Skrevet

Har brukt ulike merker, og har aldri hatt noen bivirkninger eller negative erfaringer. 

Penere hud. Kan styre når jeg får blødning. Mindre og kortere blødninger. Og nesten ingen menssmerter eller pms. 

Uavhengig av pillen er et godt tips når det gjelder vekt å ta en tur på vekta en gang i uka. Ser man negativ utvikling over to uker tar man små grep med en gang. Det er mye enklere enn å først oppdage det når man snakker 5-10 kg og det begynner å bli synlig. 

Anonymkode: e431a...bbe

Skrevet

Man går opp i snitt 0,2 kg av p-piller, så det er ikke noe de fleste merker noe til. Jeg har dårlig erfaring med microgynon, men det betyr ikke at den er dårlig for andre, så jeg forstår ikke helt hensikten med å spørre etter erfaringer. 

Anonymkode: 801c9...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...