Gå til innhold

Brexit-knapp


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

Burde ikke snart de store mediehusene i Norge innføre en Brexit-knapp? Slik at hvis du ikke orker å høre mer om inntørka briter som ødelegger hele nasjonens imponerende historie ved dette patetiske surret rundt Brexit, kan få slippe?

Når jeg lese norske nettaviser så får jeg mark av hvor mye Brexit-møl det finnes. Det tar jo aldri slutt?!? Kan noen sparke de ut eller gjøre noe som medfører at vi slipper å lese mer om Brexit? Jeg var en stor fan av Storbritania tidligere. De siste årene har jeg gått lei og boykotter alle britiske serier. Dropper også Premier League. Har uansett alltid fortrukket Seria A.

Alle for Brexit-knapp, si ja!

1ecb0e4eed2cb996290f01734664d926.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, MortenMinstelønn said:

Slik at hvis du ikke orker å høre mer om inntørka briter som ødelegger hele nasjonens imponerende historie ved dette patetiske surret rundt Brexit, kan få slippe?

De ødelegger jo ikke nasjonen sin herregud nå får dere venstre ekstreme akseptere at folket stemte i mot byråkrati bestemmelse i Brussel og kan igjen lage seg gode handelsavtaler, så patetisk er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Slaskete Maskot skrev:

De ødelegger jo ikke nasjonen sin herregud nå får dere venstre ekstreme akseptere at folket stemte i mot byråkrati bestemmelse i Brussel og kan igjen lage seg gode handelsavtaler, så patetisk er det nok ikke.

Venstre-ekstreme? Jeg er ikke lei av ideen. Jeg lei av at det opptar nyhetsbildet i årevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MortenMinstelønn said:

Venstre-ekstreme? Jeg er ikke lei av ideen. Jeg lei av at det opptar nyhetsbildet i årevis. 

Du er lei av ideen fordi det gikk ikke som du ville, ikke fordi du ikke bryr seg.

Om Brexit hadde blitt reversert så hadde du tatt frem champagnen og lest hver artikkel med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeide å starte en brexit-tråd her hvis du er lei av å høre om brexit. For øvrig er jeg enig med DN-lederen som kaller Norge et lydrike til EU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, MortenMinstelønn said:

Burde ikke snart de store mediehusene i Norge innføre en Brexit-knapp? Slik at hvis du ikke orker å høre mer om inntørka briter som ødelegger hele nasjonens imponerende historie ved dette patetiske surret rundt Brexit, kan få slippe?

Når jeg lese norske nettaviser så får jeg mark av hvor mye Brexit-møl det finnes. Det tar jo aldri slutt?!? Kan noen sparke de ut eller gjøre noe som medfører at vi slipper å lese mer om Brexit? Jeg var en stor fan av Storbritania tidligere. De siste årene har jeg gått lei og boykotter alle britiske serier. Dropper også Premier League. Har uansett alltid fortrukket Seria A.

Alle for Brexit-knapp, si ja!

1ecb0e4eed2cb996290f01734664d926.jpg



Brexit-knapp høres smart ut. Enda bedre med NorExit-knapp.
Men den må lede til god informasjon om hvorfor vi snarest må ut av den korrupte klemma kalt EU (EØS).
Norway Exit EU - Yes please...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke ødelegge historien. De kan derimot ødelegge fremtiden 😉

Britene selv er nok også temmelig lei av Brexit, og det har skapt mye politiker forakt at folkets representanter motarbeidet folkeviljen.
 

Vi får se hvordan det arter seg fremover. Jeg tenker det er naturlig at dette preger nyhetsbildet, også her i landet, særlig etter de nå har fått en ny statsminister. 

Ofte lurer jeg også på medias prioriteringer, i hva som har nyhetsverdi og ikke 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Tvert imot synes jeg det har vært for lite Brexit i avisen. Jeg mener, plutselig var det gjennomført nytt folkevalg der borte, uten at avisene i Norge hadde skrevet et pip på forhånd. Man skulle jo tro folkevalget ville være interessant å informere om. Etter at valget var gjennomført kom det litt mer informasjon. Jeg synes også journalistene har vært dårlige til å forklare Brexit og gangen i prosessen hittil. Det har dryppet i rykk og napp, men det har ikke vært en helhetlig kronologi som har blitt forelagt. Jeg tror ikke journalistene sjøl har skjønt noe av prosessen, egentlig. Viktigere å skru seg ned i isen og vente på noen polfarere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...