AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Del Skrevet 17. desember 2019 Hei! Leser i "hva leser du nå?", og ser mange som virker å sluke titler og blir nysgjerrig på hvor mye tid dere bruker på lesing her inne. Selv er jeg sliten etter pensumlesing og det blir altfor lite hygge-lesing. Savner det! Har knapt lest en bok hele høsten. Hvor mye leser dere i uka/måneden/dagen alt ettersom? Anonymkode: ffddf...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Del Skrevet 18. desember 2019 10 timer i uken kanskje. Er opptatt med mye annet så blir ikke så mye tid. Jeg leste forøvrig også lite som student, leselysten kom først tilbake etter studiet. Anonymkode: 6ca69...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Del Skrevet 18. desember 2019 Bruker minst 3 timer til dagen på fordypning i pensumlitteratur og ekstern litteratur relevant til studiet, særlig når det er ferie. Studerer nordisk litteratur og språk, elsker det! Anonymkode: ccff9...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Del Skrevet 18. desember 2019 Det går veldig opp og ned. Leser mye mindre etter at jeg fikk barn, men i perioder jeg har sikkelig leselyst leser jeg fra de er lagt til jeg selv legger meg (ca 4 timer) hver kveld itillegg til rolige perioder på jobb. Hvis jeg ikke har leselyst leser jeg alt fra 0-1 time i uka. Anonymkode: 7b63e...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. desember 2019 #5 Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg leser alltid en halvtime på senga hver dag, minst. Leser også mye i helgene, men det varierer om det er en time eller tre. I hverdagen blir det lite prioritert tid til lesing utenom på sengekanten hvis ikke jeg har en bok som helt har fanget meg. Jeg leser mye (over 150 bøker i året), og er innom mye som bare er helt ok blant det jeg leser. Dessuten hører jeg på lydbok i minst 2 timer hver dag til- og fra jobb, samt mens jeg rydder, lager mat osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Del Skrevet 18. desember 2019 Varierer mye fra uke til uke. Har blitt mye mindre etter jeg fikk barn. Men for 1 år siden satte jeg meg et mål om å lese minst 12 bøker på 1 år. Det målet har jeg nådd, og er veldig fornøyd med det. Leselysten ble sterkere av at jeg presset meg litt i gang igjen. 😊 Anonymkode: 72e64...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Del Skrevet 18. desember 2019 Da jeg leste pensum så var krim det jeg koblet av med. Nå leser jeg alt for lite. Kronisk sykdom og full jobb er årsaken. Leser en del når jeg har ferie. Føles som om jeg har mistet en del av meg selv når jeg ikke orker å lese. Sier hun som ufattelige mange bøker og som syntes det var leit at jeg ikke fikk låne mer enn 10 bøker på biblioteket da jeg gikk på barneskolen. Anonymkode: ce67b...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Del Skrevet 18. desember 2019 Leser ca to bøker i måneden, inkludert lydbok. Anonymkode: 43ba8...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #9 Del Skrevet 18. desember 2019 11 timer siden, ^^Belle^^ skrev: Jeg leser alltid en halvtime på senga hver dag, minst. Leser også mye i helgene, men det varierer om det er en time eller tre. I hverdagen blir det lite prioritert tid til lesing utenom på sengekanten hvis ikke jeg har en bok som helt har fanget meg. Jeg leser mye (over 150 bøker i året), og er innom mye som bare er helt ok blant det jeg leser. Dessuten hører jeg på lydbok i minst 2 timer hver dag til- og fra jobb, samt mens jeg rydder, lager mat osv. Så deilig! Kunne ønske jeg fikk til så mye lesing! Hadde nok hatt tid hvis jeg virkelig tok meg sammen, men blir ofte strikking og TV. Hører mye på lydbok da. Anonymkode: 74448...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 18. desember 2019 #10 Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg svarer av og til i den tråden men det er lydbøker jeg «leser». Å lese en fysisk bok har jeg ikke tid til. Storytel derimot bruker jeg maaaange timer på hver uke. Jeg «leser» bok i bilen, når jeg gjør husarbeid, når jeg dusjer, når jeg setter meg ned for kvelden (mens jeg strikker), og når jeg legger meg. Jeg ELSKER Storytel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 18. desember 2019 #11 Del Skrevet 18. desember 2019 Null og niks. Må være minst ti år siden jeg sist leste en bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 18. desember 2019 #12 Del Skrevet 18. desember 2019 På 17.12.2019 den 21.23, AnonymBruker skrev: Hei! Leser i "hva leser du nå?", og ser mange som virker å sluke titler og blir nysgjerrig på hvor mye tid dere bruker på lesing her inne. Selv er jeg sliten etter pensumlesing og det blir altfor lite hygge-lesing. Savner det! Har knapt lest en bok hele høsten. Hvor mye leser dere i uka/måneden/dagen alt ettersom? Anonymkode: ffddf...627 Jeg er glad det er lenge siden jeg gikk på skolen. Nå leser jeg kun om det er bøker som interesserer meg . Det kan være vanskelig å vite hvilke bøker som fasinerer meg før jeg har begynt å lese dem . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #13 Del Skrevet 18. desember 2019 Leser flere timer stort sett hver dag. Pleier å lese i snitt 6-7 bøker i måneden. Dvs, i dølge leselisten min har det ligget på 70-90 per år de siste fem årene (siden jeg begynte å registrere alle bøkene jeg leser. I hovedsak skjønnlitteratur, aller mest fantasy. Liker best tjukke bøker 😍 Anonymkode: 276b6...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå