Gå til innhold

Beggyne å trene?


Gjest Forumhei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Målet er å fortsette å trene som jeg har gjort i 2019. 4-6 dager i uken med styrketrening og kontroll på kalorier/makroer. 35-år og barn. Aldri vært i bedre form. Så glad for at jeg «oppdaget» trening på nytt 😊👍

Anonymkode: 42bf1...e71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er å komme tilbake til start etter ryggbrudd i sommer. Får forhåpentligvis klarsignal for trening over nyåret. Må få tilbake kjernemuskulatur, kondisjon og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å trene høsten 2019, på et mudosenter etter mange år i dvale eller støtte medlem på et "vanlig" treningssenter...

Nå trener jeg taekwondo 2-3 kvelder i uka, og gym innimellom på dagtid (løping+ vekter) kjempegøy, så dette skal jeg fortsette med i 2020 osv ;)

Mål= neste belte(grønt), og bli bedre i pushups (er litt svak i armene) til sommeren ;)

Endret av Witch24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, trene vekter hjemme.

Mål om litt større muskler. Litt lavere fettprosent.

Er 174 høy og veier nå 62 kg. I juli veide jeg 75 kg. Har bare endret kosthold og generelt spist mindre. Trent litt vekter av og til. Er en kvinne på 32.  

Anonymkode: 80c05...587

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er å trene 2-3 ganger i uka de første månedene av 2020. Senere mål om å trene oftere. 

Anonymkode: 80c05...587

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, trene vekter hjemme.

Mål om litt større muskler. Litt lavere fettprosent.

Er 174 høy og veier nå 62 kg. I juli veide jeg 75 kg. Har bare endret kosthold og generelt spist mindre. Trent litt vekter av og til. Er en kvinne på 32.  

Anonymkode: 80c05...587

Bra jobba😁👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Forumhei skrev:

Har du tenkt til å beggyne å trene  i 2020?

hva har du som mål?

hva skal du trene?

hvor ofte?

Skal ned 15 kg. Er dessverre en jo-jo slanker. Har gått opp og ned 15 kg kanskje 6-7 ganger 🤔 
 

I begynnelsen blir det gåturer 3-4 ganger i uka. Og så styrketrening to ganger i uka.

Anonymkode: d11c5...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Skal trene mer. Men hvordan og hvor mye er det helsen som bestemmer. Jeg er ikke opptatt av muskler, men god form ; dvs å utvikle evnen til å holde på lenger med høy puls. Kostholdet er fint og det skal jeg fortsette med. Målet burde være å svømme et par ganger i uken men det er jeg ikke motivert for. Det går for sakte og tar for lang tid per gang.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent litt ujevnt hele 2019 da det er så mye som har skjedd. Men jeg kommer til å begynne å trene igjen skikkelig nå i jula og skal holde det utover i 2020. 

Har som mål å sykle birken, lære meg å ta pullups, og gå i spagaten. 
 

Jeg kommer til å trene styrke tre dager i uken, en løpeøkt i uken, samt en fjelltur i uken. I tillegg kommer jeg til gå på yogtimer og gjøre yoga hjemme innimellom. Når snøen går vekk sykler jeg også til og fra jobb. 

Anonymkode: adef8...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent litt ujevnt hele 2019 da det er så mye som har skjedd. Men jeg kommer til å begynne å trene igjen skikkelig nå i jula og skal holde det utover i 2020. 

Har som mål å sykle birken, lære meg å ta pullups, og gå i spagaten. 
 

Jeg kommer til å trene styrke tre dager i uken, en løpeøkt i uken, samt en fjelltur i uken. I tillegg kommer jeg til gå på yogtimer og gjøre yoga hjemme innimellom. Når snøen går vekk sykler jeg også til og fra jobb. 

Anonymkode: 7d97a...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mål om å trene 2 ganger i uka, 3 ganger de ukene det er tid til det. 

Skal bli sterkere. Men vil også være flink til å trene variert med løping og yoga. Skal også kjøpe litt nye turklær og bli flinkere til å gå tur. 

Anonymkode: e309e...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/18/2019 at 8:01 AM, AnonymBruker said:

Jeg har trent litt ujevnt hele 2019 da det er så mye som har skjedd. Men jeg kommer til å begynne å trene igjen skikkelig nå i jula og skal holde det utover i 2020. 

Har som mål å sykle birken, lære meg å ta pullups, og gå i spagaten. 
 

Jeg kommer til å trene styrke tre dager i uken, en løpeøkt i uken, samt en fjelltur i uken. I tillegg kommer jeg til gå på yogtimer og gjøre yoga hjemme innimellom. Når snøen går vekk sykler jeg også til og fra jobb. 

Anonymkode: adef8...3f0

Det er veldig gøy, min favorittøvelse! :) 

Anonymkode: 1a85e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal først klemme ut en unge, deretter bytte til et treningssenter med mammatrening og tilbud om barnepass. Så skal jeg vekke kroppen til live. Målet er å styrke kroppen, finne en rutine som jeg kan klare å holde fast på gjennom både permisjonen og etterpå, og samtidig ha glede av treningen. Hva og hvor ofte må jeg se litt an.

Anonymkode: 55074...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gøy å se hvor mange som starter i Januar, så dør det ut i februar en gang... 🙂 

Mennesker uten disiplin, som ikke har evne til å endre sine vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2019 den 13.31, Uviktig skrev:

Gøy å se hvor mange som starter i Januar, så dør det ut i februar en gang... 🙂 

Mennesker uten disiplin, som ikke har evne til å endre sine vaner.

Hvorfor er det gøy?

Anonymkode: 98dc9...cbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å trene i 2020 ja, men det er ikke ett av målene mine for året, og det er ikke så sinnsykt viktig for meg med perstasjonene i seg selv. Men tenker at det henger litt i sammen med jobb, helse og alt det der at jeg ser og føler meg sunn og opplagt. 

Anonymkode: d1a51...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...