Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Respect
Skrevet

Jeg skal til Estland i sommer og leser stadig vekk om at det er billig og bra å ta spa der. Er ikke interessert i å bo på et spa-hotell, men heller droppe innom for en behandling eller to. Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også til Estland i sommer og lurer på det samme. :wink:

Skrevet
Jeg skal også til Estland i sommer og lurer på det samme. :wink:

Samma her! Venter i spenning! Leter og leter etter hotell i Pärnu, men de 2 som som regel kommer opp på søketjenestene har ikke ledig rom, buuhu... :roll:

Skrevet

Samma her! Venter i spenning! Leter og leter etter hotell i Pärnu, men de 2 som som regel kommer opp på søketjenestene har ikke ledig rom, buuhu... :roll:

Vi bestilte tur for 4 mnd siden og har fått et koselig hotell midt i gamlebyen. Da vi bestilte den gang, ønsket vi å reise i april, men siden det var så vanskelig å finne hotell, utsatte vi reisen slik at vi fikk oss et flott hotell sentralt.

Skrevet

Vi bestilte tur for 4 mnd siden og har fått et koselig hotell midt i gamlebyen. Da vi bestilte den gang, ønsket vi å reise i april, men siden det var så vanskelig å finne hotell, utsatte vi reisen slik at vi fikk oss et flott hotell sentralt.

Uppppps! Er det så vanskelig å finne hotell altså? Var du i Pärnu tro? Hvis jeg ikke snart finner et hotell i Pärnu må jeg vel innse at d kun blir hotell i Tallin, og evt en dagstur til badebyen...sukk

Skrevet

Uppppps! Er det så vanskelig å finne hotell altså? Var du i Pärnu tro? Hvis jeg ikke snart finner et hotell i Pärnu må jeg vel innse at d kun blir hotell i Tallin, og evt en dagstur til badebyen...sukk

Vet ikke hvor Parnu er, vi skal bo midt i Tallin i gamlebyen.

Skrevet

Hvilket hotell skal dere bo på og hva er prisen totalt pr natt? Med frokost?

På forhånd takk! Leter og leter på nettet nemlig....

:roll:

Pärnu er den fineste badebyen i landet, ca 2 t med buss fra Tallin...

Skrevet
Hvilket hotell skal dere bo på og hva er prisen totalt pr natt? Med frokost?

På forhånd takk! Leter og leter på nettet nemlig....

:roll:

Pärnu er den fineste badebyen i landet, ca 2 t med buss fra Tallin...

Vi skal bo på "old Town Meastrs". Vet ikke hva det kostet, samboer har ordnet med alt. Men du kan lete hotellet opp på nett og henvende deg til dem. Evt. spørre om pris pr. natt.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...