Gå til innhold

Gleder meg til sex, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig vært igjenom et tøft samlivsbrudd som gjorde at jeg gikk ned 35 kg på fem måneder. Er nå VELDIG klar for å begynne å ha sex igjen, etter mange år med et labert sexliv. Jeg er slank og veltrent nå, men i visse positurer (slike man gjerne er i når man har sex) henger huden på magen, på innsiden av lårene og på rumpa på grunn av det raske vekttapet. Jeg gleder meg helt utrolig til å ha hemningsløs, lidenskapelig, deilig sex med nye menn, men er redd for at jeg ikke skal kunne slippe meg ordentlig løs og være redd for at mannen blir avtent når han ser dette, eller at jeg må tenke på hvordan jeg står. Så, dere menn, er dette noe dere hadde lagt merke til om jeg står på alle fire og suger deg, eller jeg står overskrevs ansiktet ditt? Kanskje mine bekymringer bare blir verre av nettroll her inne, men setter pris på tilbakemeldinger fra ordentlige menn. 

Anonymkode: 0f9de...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke mann. Men gikk igjennom noe av det samme. Turte ikke å ha sex pga huden min. Men fikk faktisk dekket operasjon. Så kanskje det gjelder deg også? 

Anonymkode: 6bd95...e8c

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mann. Men gikk igjennom noe av det samme. Turte ikke å ha sex pga huden min. Men fikk faktisk dekket operasjon. Så kanskje det gjelder deg også? 

Anonymkode: 6bd95...e8c

Tror ikke det, det vises ikke når jeg står og det gir meg ingen plager. Er som sagt bare under sex det vil vises

Skrevet (endret)

Det skal du bare glede deg til. Fordi du er vakker, kåt og menneskelig. Det er de du skal ha sex med også. Lykke til og nyt det med de som er så heldig å bli valgt som dine partnere. 

Endret av Jan_45
Skrevet

Hva er perfekt og hvilke øyne ser du ut igjennom da når du forteller det?

Jeg er idrettsmann med sportskropp. Mange sier det er perfekt. Javel, jeg ser hundre feil og mere til.

Siste dama jeg datet og hang en del med hadde ikke trent en dag i hele sitt liv. Bare jobba og fått de typiske kg for mye. Jeg tenkte ikke noe på det fordi hun var den flotteste dama jeg noen gang har møtt. At hun ikke var fast i fiske her og der betydde ingenting. For hennes vesen fikk meg til å stråle. Hun fikk meg til å virkelig være mann for henne som igjen bygde henne opp til å være den kvinnen hun fortjente å være. Så om det ikke er glansbilde du ser så la ikke det stoppe det glansbilde du kan være og føle.

• Liker 4
Gjest Middelmådig
Skrevet

Ingen er perfekte! Okei, så huden din er litt slapp. Noen har uren hud med kviser på ryggen, noen er litt tjukke her og der, noen har krøllete hud, noen har strekkmerker. You know what?? Ingen bryr seg! Alle bryr seg mest om å føle seg vel sammen med en annen, slippe seg løs, se øynene på den andre stråle av lyst, kjenne hendene på seg, munnen og tungen, føle seg begjært og at man kan ha det fint sammen. 

Skrevet

Takk for svar. Dere er fine 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...