AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette uten at det høres ut som selvskryt, men jeg er anonym så hva får jeg ut av det uansett? kort sagt så ser jeg ut som en mann som får mange kvinner. Jeg gjør ikke det av forskjellige grunner, men folk som ikke kjenner meg, menn og kvinner, antar dette om meg. Jeg hater det. Menn vil bråke med meg og kvinner er frekke mot meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det og jeg tror egentlig ikke det er noe jeg kan gjøre. Jeg har veldig lyst på kjæreste. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få frem at jeg er ute etter noe seriøst, ikke er en «fuckboy» eller en skjørtjeger, som er hva jeg føler folk antar at jeg er. Anonymkode: 7ffa9...74b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Om du har dårlig rykte bør du prøve det på folk som ikke har hørt ryktet ditt. Anonymkode: 09b3f...231 1
tesla123 Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 (endret) Hvorfor ikke bare lage tinder og skrive at du er ute etter noe seriøst? Og når du prater med jentene så dropper du å nevne hvor digge de er eller legge opp til å snakke om sex. Om du er kjekk så bør det ikke vanskelig å få matcher uansett Endret 17. desember 2019 av tesla123 8
Jajariktigriktig Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Tinder er ikke min greie. Har ikke tålmodighet til det eller noe å chatte om. Ansikt til ansikt kommer praten av seg selv, men å prøve å skrive noe som ikke er gørr kjedelig på tinder er vanskelig. Blir også på helt usakelig dårlig humør når matchen ikke er interessert i å svare meg. Selv om jeg bare skrev «hei» eller noe annet basic 1
Sykkelkopp Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 (endret) Sikker på at det er pga utseendet ditt? Endret 17. desember 2019 av Sykkelkopp 3
Jajariktigriktig Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 1 hour ago, Sykkelkopp said: Sikker på at det er pga utseendet ditt? At hva er pga utseende mitt? At menn vil bråke med meg og kvinner er frekke mot meg? Ja, jeg skjønner ikke hva annet det skal være.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Skifte klesstil kanskje? Jeg tenker i hvertfall «klysete fuckboy/player» ut fra klesstil eller holdning-kroppsføring. Om du er dritpen og går kledd i sosseklær, kan du sikkert møte slike fordommer. Anonymkode: e6d41...7c0 2
Gjest Keikolina Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 15 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: At hva er pga utseende mitt? At menn vil bråke med meg og kvinner er frekke mot meg? Ja, jeg skjønner ikke hva annet det skal være. Nicket er avslørt
Jajariktigriktig Skrevet 17. desember 2019 #9 Skrevet 17. desember 2019 13 minutter siden, Keikolina said: Nicket er avslørt Hæ? Hvorfor?
Gjest Keikolina Skrevet 17. desember 2019 #10 Skrevet 17. desember 2019 2 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Hæ? Hvorfor? Du glemte å huke av for anonym, du er vel ts?
Jajariktigriktig Skrevet 17. desember 2019 #11 Skrevet 17. desember 2019 4 minutter siden, Keikolina said: Du glemte å huke av for anonym, du er vel ts? Åja haha. Takk som sa ifra. Det er ikke noe stress:) trodde et øyeblikk der at du hadde avslørt mitt nick.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #12 Skrevet 17. desember 2019 Kan det ha med oppførselen din å gjøre? Kan du virke arrogant? Sur? Frekk? Uten at du er bevisst det? Jeg stusser bare litt over det med at menn vil bråke og kvinner er frekke med deg.... De fleste mennesker er jo ikke frekke og uhøflige mot imøtekommende og vennlige folk....? Jeg er selv en fuckgirl, ihvertfall periodevis, og blir stort sett møtt med vennlighet overalt. Jeg smiler mye selv, og da opplever jeg at folk stort sett alltid smiler tilbake. Mulig det er annerledes for menn...? Anonymkode: 70f13...798 2
Fiskegrateng Skrevet 17. desember 2019 #13 Skrevet 17. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Skifte klesstil kanskje? Jeg tenker i hvertfall «klysete fuckboy/player» ut fra klesstil eller holdning-kroppsføring. Om du er dritpen og går kledd i sosseklær, kan du sikkert møte slike fordommer. Anonymkode: e6d41...7c0 Hva er sosseklær?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #14 Skrevet 17. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det ha med oppførselen din å gjøre? Kan du virke arrogant? Sur? Frekk? Uten at du er bevisst det? Jeg stusser bare litt over det med at menn vil bråke og kvinner er frekke med deg.... De fleste mennesker er jo ikke frekke og uhøflige mot imøtekommende og vennlige folk....? Jeg er selv en fuckgirl, ihvertfall periodevis, og blir stort sett møtt med vennlighet overalt. Jeg smiler mye selv, og da opplever jeg at folk stort sett alltid smiler tilbake. Mulig det er annerledes for menn...? Anonymkode: 70f13...798 Det finnes ikke noe sånt Anonymkode: 75c0b...e92 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #15 Skrevet 17. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette uten at det høres ut som selvskryt, men jeg er anonym så hva får jeg ut av det uansett? kort sagt så ser jeg ut som en mann som får mange kvinner. Jeg gjør ikke det av forskjellige grunner, men folk som ikke kjenner meg, menn og kvinner, antar dette om meg. Jeg hater det. Menn vil bråke med meg og kvinner er frekke mot meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det og jeg tror egentlig ikke det er noe jeg kan gjøre. Jeg har veldig lyst på kjæreste. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få frem at jeg er ute etter noe seriøst, ikke er en «fuckboy» eller en skjørtjeger, som er hva jeg føler folk antar at jeg er. Anonymkode: 7ffa9...74b Dummeste jeg har lest. Jeg har vært en player i snart 25 år, aldri har jeg fått bråk fra andre menn fordi damene ville ha meg og ikke de. Aldri har jeg heller aldri opplevd frekke damer ansikt til ansikt fordi de frivillig ble med på ompaompa. Innlegget er nok bare en våt fantasi av en tenåringsgutt, som så inderlig ønsket at han var en player Anonymkode: d8623...831 2
Jajariktigriktig Skrevet 17. desember 2019 #16 Skrevet 17. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Dummeste jeg har lest. Jeg har vært en player i snart 25 år, aldri har jeg fått bråk fra andre menn fordi damene ville ha meg og ikke de. Aldri har jeg heller aldri opplevd frekke damer ansikt til ansikt fordi de frivillig ble med på ompaompa. Innlegget er nok bare en våt fantasi av en tenåringsgutt, som så inderlig ønsket at han var en player Anonymkode: d8623...831 Er jo sånne menn som deg som skal starte bråk med meg alltid. Menn som er usikre og må bekrefte for seg selv at de er alpha.
Kjæregutt Skrevet 17. desember 2019 #17 Skrevet 17. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg føler folk antar at jeg er. Folks mening vil ikke alltid være konstruktiv. Du vet hva du er, dette skal være nok for alle
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #19 Skrevet 17. desember 2019 46 minutter siden, jokke1 skrev: Hva er en fuckgirl? 😂 Hva er en fuckboy? En løs mann? Anonymkode: 00962...3ca
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #20 Skrevet 17. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er en fuckboy? En løs mann? Anonymkode: 00962...3ca Ja. En uten standard som puler alt med puls. Heller mannehore om man vil kalle det det. sjelden positivt karaktertrekk og ikke noe man bygger et liv med. Anonymkode: efc5b...78e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå