Gå til innhold

Kvinner med erfaring fra trekant og ekstra mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere kvinner i parforhold som har hatt trekant med ekstra mann: Hvordan ble sexen med partner etterpå? De fleste menn opplever det som inspirerende, men hvordan var det for dere kvinner, ble sex med bare partner litt kjedelig etterpå? 

Anonymkode: 8e7c6...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært den ekstra mannen og det kvinnene har fortalt til meg er at sexlivet får en kickstart igjen. De ser partneren på nytt, de har testet grenser sammen, de har vist seg sårbare for hverandre. Alt dette sammen med energien og kåtheten i selve opplevelsen gjør at de jeg har snakket med har fått en revitalisering, både med seg selv og partner. Selv om jeg skulle ønske de fantaserte om meg i ettertid, så gjør de ikke det. Det er ikke det dette handler om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg fikk oppleve dette, men aldri at min deilige kone går med på dette. Hun tror jeg er gal som tenner på trekant med en ekstra viril og bra utstyrt mann.

Anonymkode: b3826...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det piffer opp sexlivet. Vi har trekant innimellom, ganske uregelmessig, og for oss er det et krydder. Vil si at hverdagssexen bare ble bedre.

Anonymkode: a41bd...5ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Det ble han absolutt ikke nei. Han er like god etter en trekant som før. Vi er jo sammen om det. Det er, som en annen sier her, et krydder i vårt eget sexliv. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skulle piffe opp sexlivet med en ekstra mann. Hun fikk for første gang prøve en stor og likte det. Sexlivet deres ble aldri det samme etterpå. Enden på visa var at han måtte finne seg ei ny som hadde lite erfaring, mens hun fortsatte sin kontakt med han som mannen ønsket skulle være med på å inspirere deres sexliv. Etter sin 3. skilsmisse har den til kortkommende enda ikke lært. Stusselig går han tur rundt kvartalet med "familie" hunden. En skjødehund lufter en annen. Naturens tapere, livets gang.

Anonymkode: c9833...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid finnes en bakside av medaljen og en risiko. Det gjør det i alle av livets fasetter.

Anonymkode: 3f5c7...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

De skulle piffe opp sexlivet med en ekstra mann. Hun fikk for første gang prøve en stor og likte det. Sexlivet deres ble aldri det samme etterpå. Enden på visa var at han måtte finne seg ei ny som hadde lite erfaring, mens hun fortsatte sin kontakt med han som mannen ønsket skulle være med på å inspirere deres sexliv. Etter sin 3. skilsmisse har den til kortkommende enda ikke lært. Stusselig går han tur rundt kvartalet med "familie" hunden. En skjødehund lufter en annen. Naturens tapere, livets gang.

Anonymkode: c9833...e8a

Skjønner at det blir en artig historie, men det er vel ikke gitt at trekanten var spesielt fremtredende årsak ettersom fyren sin tredje skilsmisse er unnagjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med å innvolvere andre blir aldri så bra som sex med bare oss som kjenner oss. Det er gøy og et krydder og gøy å fantasere om, men sexen med bare oss er den beste. 

Anonymkode: 83277...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...