Gå til innhold

Markeringsbehov?


Kid-a

Anbefalte innlegg

Det har oppstått et artig fenomen... til stadighet kan man se jenter i alle aldre med bånd og belter og allverdens dingel-dangel med påskriften "I love Jesus", "WWJD" eller "PUSH". Jeg kan ikke annet enn å le...

Hva får disse stakkarene til å tro at det er nødvendig å fortelle hele verden at de er kristne? Jeg personlig vil helst vite minst mulig om det... hold dere unna, roper jeg ut hver gang de prøver å frelse meg. Det får da være måte på frekkhet!?

Tilbake til disse stoffarmbåndene. Jeg er sikker på at de er produsert av smågutter i Thailand som aldri har hørt om hverken kristendom eller Maranata. Småbarna kan vel ikke lese heller, det eneste de forstår er at det de fikler med er noe som gir dem nok til dagens føde...

Men de som virkelig haler inn på dette, er smarte menn i toppene. Snakk om å tjene penger på andres dumhet...

Hva sier den allmektige om dette, tro??

Kid-a

... en smule drittlei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drittlei jeg også :evil:

Første jeg møter første dag på høyskolen i Stavanger er en gjeng med folk med jesus-t-skjorter. De vrimlet rundt og leverte flyers alle veier, hadde jeg tatt vare på alle hadde jeg praktisk talt stått med noen grantrær i hendene mine!

:evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det kan bli litt masete skjønner jeg jo godt. Kjenner den følelsen litt selv noen ganger. Men å begynne å snakke om miljøskade og barnearbeid er vel litt drøyt, eller hva... :roll:

Jeg synes det er like greit at den ene går med Jesus på T skjorta som at den andre "reklamerer" for Eminem eller Michael Jackson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de går med T-shorter med Eminem eller Jesus eller Sosialistisk Venstre på spiller ingen trille for meg, bare ikke kom og frels meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville poengtere dette at folk lar seg lure så til de grader. Hvorfor bevise ovenfor andre at en er kristen, holder det ikke å vite det selv?? Hoho, de skjønner ikke det kyniske i det hele...

Og for ikke å glemme: hvorfor i huleste heita prakke dritten på gud og hvermann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid er tydeligvis drittlei av dette....

Men jeg må si meg enig med Majken:

Majken skrev:

Om de går med T-shorter med Eminem eller Jesus eller Sosialistisk Venstre på spiller ingen trille for meg, bare ikke kom og frels meg.

Dessuten er det ikke sikkert at de som bruker disse T-skjortene eller genserne eller armbåndene eller hva som helst egentlig er ute etter å frelse noen, de vil vel bare vise hele verden at "I LOVE JESUS" ..og det må de vel få lov til, akkurat som andre viser hele verden at de støtter SV.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller vel ingen rolle hva slags påskrift folk har på T-skjorta si??? T-skjorter er jo reklameplakater for det meste.

Så får man bare velge hva man vil reklamere for selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg ikke skjønner meg på er de jentene som går rundt med stringtruse stroppen over kanten på buksa si.Hva forsøker de å fortelle mon tro???

At det er deilig å gå med en tanntråd gnikkende så langt opp i rompa at at de ikke klarer å gå normalt en gang???

Næhæji,takke meg til bukser som er høye i livet og respekt for tanntråd oppfinnerens mening med den utsøkte oppfinnelsen hans :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...